Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   *ik mis mijn ex zo...* (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=493838)

Janet 29-05-2003 22:30

*ik mis mijn ex zo...*

ik had een vriendje (op mijn 14de) hij kwam uit engeland..

hij is daar blijven wonen en het is na een tijdje(9maanden ofzow)uit gegaan...

we hebben lang geschreven,maar sinds een 4 maanden heb ik nix meer gehoord....nu mis ik hem zo,maar hij schijnt verhuist te zijn....wat moet ik nu doen???? :(

CoveredEyes 29-05-2003 22:35

Of je pakt nu de vliegtuig en zoekt heel Engeland af, of je blijft mooi thuis en gaat op zoek naar een andere jongen...
Hij is blijkbaar niet meer verliefd op je, anders had hij wel een ander adres 8ergelaten?

Misschien komt dit een beetje bot over, maar niezo bedoelt...

Janet 29-05-2003 22:40

Citaat:

Blueeyez03 schreef op 29-05-2003 @ 23:35:
Of je pakt nu de vliegtuig en zoekt heel Engeland af, of je blijft mooi thuis en gaat op zoek naar een andere jongen...
Hij is blijkbaar niet meer verliefd op je, anders had hij wel een ander adres 8ergelaten?

Misschien komt dit een beetje bot over, maar niezo bedoelt...

je hebt misschien wel gelijk....

alleen heeft hij nog voor dat ie ging verhuizen (ik wist t niet maar dat denk ik)gezegt dat ie me mist... :(

CoveredEyes 29-05-2003 22:44

Tjah, das dan wel heel lief van um, maar dat kan ook vriendschappelijk zijn...

Janet 29-05-2003 22:52

Citaat:

Blueeyez03 schreef op 29-05-2003 @ 23:44:
Tjah, das dan wel heel lief van um, maar dat kan ook vriendschappelijk zijn...
tuurlijk,maar dan ken ik hem nog wel missen,voor mij is het ook vriendschappelijk,begrijp me niet verkeerd,maar omdat ie zoveel voor me betekend....mis ik hem...

CoveredEyes 29-05-2003 23:01

Juh, maar das gewoon een menselijk gevoel en dat gevoel...Tjah, daar kan je nou eenmaal niks aan veranderen...

Wat ik dus zeggen wou, is dat je hem beter kan vergeten en verder moet gaan met joun leven anders blijf jij stilstaan terwijl de wereld (voor hem en anderen) wel doordraait...

Janet 29-05-2003 23:03

Citaat:

Blueeyez03 schreef op 30-05-2003 @ 00:01:
Juh, maar das gewoon een menselijk gevoel en dat gevoel...Tjah, daar kan je nou eenmaal niks aan veranderen...

Wat ik dus zeggen wou, is dat je hem beter kan vergeten en verder moet gaan met joun leven anders blijf jij stilstaan terwijl de wereld (voor hem en anderen) wel doordraait...

tuurlijk...

maar op sommige momenten als het teveel word...dan mis ik hem gewoon.... :(

CoveredEyes 29-05-2003 23:09

Hehe, ik weet heel goed hoe het voelt meid, ik mis mn ex ook nog elke dag, maar het leven gaat verder...Hoe moeilijk dat soms ook is!

Sterkte ermee *Suus gaat nu slapen*

Janet 29-05-2003 23:10

Citaat:

Blueeyez03 schreef op 30-05-2003 @ 00:09:
Hehe, ik weet heel goed hoe het voelt meid, ik mis mn ex ook nog elke dag, maar het leven gaat verder...Hoe moeilijk dat soms ook is!

Sterkte ermee *Suus gaat nu slapen*

jah oke,slaapse!!!*kusje*

bedankt hey!?

Socunha 30-05-2003 12:25

If you can't be with the one you love love the one you're with

LilDushi 30-05-2003 12:52

kijk..,ok t isz vervelend.., maar ik bedoel hij had tog wel zelf weer contact opgenomen alsz ie egt van je hield enso?
Maar ok ik kan zien dat je egt egt van m houd dusz ik zou m beter gaan opzoeken in Engeland.., doe allesz wat je kunt alsz je get van m houd.., maar t gaat wel een harde klap zijn alsz hij een ander heeft.., die risico heb je wel...., maar tog sucses meid ;) (y) !!

-x-x-x- LilDushi

P.S. wete iemand misskien hoe ik een forum kan openen of hoe ik een plaatje onder mijn naam krijg? heb al veel geprobeerd maar lukt niet:S?!

alvast Thnxx ;)

MissKiss1985 30-05-2003 13:33

ja lastig maar zo te zien denkt hij er niet zo over als jou.

En als je echt iemand nodig hebt heb je je vriend nog.

Nou sterkte iig.

HC4L 30-05-2003 13:56

ja daar heb ik ook wel eens last van ...... maar life goes on he

Janet 31-05-2003 19:37

tuurlijk life goes on...

maar ik heb mijn vriendje waar ik zielsveel van houd n omdat ik die ex zo mis ben ik bang dat hij er verkeerd over gaat denken....

ik mis hem niet kwa liefde maar de aand8 die ie me gaf kwa brieven hoe ie daar leeft en wat ie mee maakt zeg maar...

load_harmony 31-05-2003 21:17

stuur een kaartje naar zijn oude huis (sturen ze wel door) met daarin iets van groetjes uit Nederland en iets leuks of zo. dan weet hij dat jij hem niet vergeten bent, en is het aan hem om er iets mee te done (of niet)

Janet 01-06-2003 10:49

Citaat:

load_harmony schreef op 31-05-2003 @ 22:17:
stuur een kaartje naar zijn oude huis (sturen ze wel door) met daarin iets van groetjes uit Nederland en iets leuks of zo. dan weet hij dat jij hem niet vergeten bent, en is het aan hem om er iets mee te done (of niet)
ja dat is zo,maar als ie al niet antwoord op mijn broef dan zal ie misschien ook niet antwoorden op die kaart... :( :rolleyes:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30.