Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Juh, maar das gewoon een menselijk gevoel en dat gevoel...Tjah, daar kan je nou eenmaal niks aan veranderen...
Wat ik dus zeggen wou, is dat je hem beter kan vergeten en verder moet gaan met joun leven anders blijf jij stilstaan terwijl de wereld (voor hem en anderen) wel doordraait...
||
Citaat:
maar op sommige momenten als het teveel word...dan mis ik hem gewoon.... ![]()
||
Citaat:
bedankt hey!?
|
![]() |
kijk..,ok t isz vervelend.., maar ik bedoel hij had tog wel zelf weer contact opgenomen alsz ie egt van je hield enso?
Maar ok ik kan zien dat je egt egt van m houd dusz ik zou m beter gaan opzoeken in Engeland.., doe allesz wat je kunt alsz je get van m houd.., maar t gaat wel een harde klap zijn alsz hij een ander heeft.., die risico heb je wel...., maar tog sucses meid ![]() ![]() -x-x-x- LilDushi P.S. wete iemand misskien hoe ik een forum kan openen of hoe ik een plaatje onder mijn naam krijg? heb al veel geprobeerd maar lukt niet ![]() alvast Thnxx ![]() |
![]() |
|
tuurlijk life goes on...
maar ik heb mijn vriendje waar ik zielsveel van houd n omdat ik die ex zo mis ben ik bang dat hij er verkeerd over gaat denken.... ik mis hem niet kwa liefde maar de aand8 die ie me gaf kwa brieven hoe ie daar leeft en wat ie mee maakt zeg maar...
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #109 x-spekkie-x | 500 | 18-05-2010 10:44 | |
Liefde & Relatie |
ik wil mijn ex terug loveless | 35 | 26-01-2007 18:57 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #48 miekmuis | 500 | 14-11-2006 14:37 | |
Liefde & Relatie |
Ik mis mijn ex zo! tamar | 23 | 11-03-2005 17:00 | |
Liefde & Relatie |
waarom mis ik mijn ex zo erg?! B@DG!RLinLOVE | 10 | 17-04-2002 15:19 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil mijn ex terug HipHopSter | 7 | 03-04-2002 21:52 |