![]() |
grootste ergernis
Titel spreekt voor zich..........kwam er eigenlijk vanmiddag op:
mijn grootste ergernis: ik zat in een snoeihete overvolle bus en moest ik een kwartier stilstaan, omdat er allemaal van die irritante plezierbootjes doorheen moesten, die zo'n eind uitelkaar vaarden dat de brug telkens net niet open en dicht kon... en als het nou binnenvaart is die voor hun werk bezig zijn okay, maar dit is zo irritant....die mensen hebben tijd teveel en dan gaan ze ipv over een rustige rivier/ water door een drukke binnenstad varen...... bah bah bah :mad: |
Mensen die niet kunnen luisteren, dat vind ik irritant.
|
mensne die je iets beloven en vervolgens er onder uit proberen te komen
mensen die de waarheid verdraaien |
Mensen die achter je rug om lopen te lullen, en als ze langs je lopen of iets dergelijks dan lachen ze of er niks aan de hand is.
Mensen die niet weten wat een keuze maken is, die van het een naar het andere hobbelen en er uit eindelijk achter komen dat ze toch maar weer naar het een toe moeten etc. Mensen die gelijk conclusies trekken als je alleen maar naar je buiten kant kijken, en niet eens de moeite nemen om naar je binnekant te kijken. Te lang moeten wachten voor het stoplicht. Dat je internet het 9 dagen niet doet, en je dus echt dooood moet vervelen. Dit is wat ik op dit moment kan bedenken. Ik zal er vast nog wel meer hebben, maar ik weet het nu even niet... |
mensen zonder intresse of doen alsof
|
van vandaag? of altijd?
van vandaag: bus die voor me neus wegreed na een laaaange dag school van altijd: mensen die heel irritant zijn in t verkeer. toeristen vooral. |
mensen die in de weg staan of ineens stil gaan staan als t druk is en ik gewoon door wil lopen.
of dat iets niet in de planning staat er per se tussen moet, en t niet wil lukken. |
leuke broeken die alleen nog in een veel te grote maat te koop zijn
|
Onrecht, leugens en oneerlijkheid.
|
Als je na 6 pc's proberen op school nog geen enkele pc hebt gevonden die het DOET!
Kut school en dat noemt zich een HBO.. Kheb van ellende maar thuis en alleen mijn verslagen moet maken, terwijl het groepswerk is.. En be-dankt!!!! En mensen die niet duidelijk zijn wat ze willen :'( |
op dit moment: Fluor-shirts en mannen die zonder shirt over straat lopen
|
* Mensen die zorgen dat ik me uit de naad werk
voor iets, er helemaal naar toe leef, en vervolgens zeggen dat het toch niet kan om een onzinnige, oneerlijke reden. * Zwetende, kakelende oma`s in een snikhete, overvolle bus * Benauwdheid * Het ene moment regen die met bakken uit de hemel valt, en het volgende moment stràlend weer * Irritante, puberale stiefzusjes |
Mensen die stoer proberen te doen, maar het dus echt niet zijn.. zoals die kneusjes in mn klas :rolleyes:
Of mensen die achter mn rug over mij praten En als mensen liegen.. |
Citaat:
Dan ga je een lokaal verder en als je dan eindelijk kan inloggen, de muis doet het, en hij kapt er niet mee, dan blijkt het scherm groen te zijn en krijg je na 5 minuten hoofdpijn. Argggggg Zit jij toevallig bij mij op school ofzo??? |
als je met iemand afspreekt en ze zeggen op het laatste moment af
mensen die te laat komen mensen die altijd in de belangstelling willen staan etc. ik erger me vaak :o |
mensen die liegen
mensen die oneerlijk zijn mensen die ruzie zoeken mensen die lopen te zeiken om niets liefdes die kapot lopen ruzie discriminatie mensen die roddelen over me of over mijn vrienden pestkoppen rascisme *mjah, kan nog wel even doorgaan* |
mensen die niet door hebben dat je ze onaardig vind en die ook nog eens denken dat je ze als vriend(in) beschouwt
|
Meestal erger ik mij het meest aan de meest lompe dingetjes.
Sta je een uur je haar te doen, stort het na vijf minuten nóg in. Of je probeert je jas dicht te ritsen, maar de rits werkt niet mee. Of je hebt haast en je strikt snel je veters en je rukt per ongeluk je veters kapot. Of je stoot je steeds tegen het zelfde uitstekende hoekje van de vensterbank, je neemt je voor je nooit meer te stoten aan dat hoekje, en jawel, je stoot een minuut of wat later je keihard aan die vensterbank... *grom* Maar verder alles goed hoor. Gelukkig ben ik heel geduldig, anders zou ik sommige dingen nog veel sneller niet pikken. :o |
Aan de hitte. En aan mijn moeder die alle chips heeft opgegeten. :o
|
Citaat:
|
aan het feit dat ik morgen een engels presentatie heb en ik het nog lang niet ken.
|
mensen die in de stilteruimte op school zitten te kletsen terwijl ik een poging doe daar een toets te leren. rot dan toch gewoon op naar de kantine ofzo...
|
Mensen die te laat komen
|
Citaat:
|
Alle kleine dingen in het leven die tegenzitten, en dan bij elkaar opgeteld :o
Daarmee bedoel ik het een beetje zoals in Murphy's law. Van dat soort kleine klote dingen die in theorie bijna niet fout kunnen gaan, maarrrrr wél altijd fout gaan. Dingen als ALTIJD de wind tegen hebben. Zon in je ogen door een piepklein kiertje in het gordijn, etc. |
*Leuke kleren in de foute maten
*Als ik gelijk heb en men ziet dat niet *Spelfouten *Mensen die langzaam door de stad slenteren en overal stilstaan *Als iemand te laat komt *Als mannen me naroepen, zo goedkoop... *Mensen die schreeuwen in het openbaar |
-huilende baby's en kinderwagens.
-dronken gasten die dan chagrijnig worden -handtastelijke eikels -aso's -oneerlijkheid -oma's die verwachten dat je voor ze opstaat, met een rare gezichts uitdrukking op hun gezicht, als ze vriendelijk kijken dan sta ik voor ze op, dat nog net wel. -lange rijen bij de kassa. volgens mij maak ik me te snel druk :p |
pedustrians
|
-treinen die niet rijden, treinen die teveel vertraging hebben waardoor ik 4 hele uren aan het treinen ben gweest naar mijn lieve zus :mad: :(
-owja.. en jongens die stom bezig deden |
Al die fout-gecombineerde fluor van de laatste tijd. :| Uit protest draag ik zo goed als alleen maar zwart. Ha.
Mensen die opdringerig zijn. Mensen die nooit eens over iets anders kunnen praten dan zijzelf. Vooral als die mensen dan niet bijster interessant zijn, is dat vervelend. Blut zijn en dan net niet genoeg geld hebben voor sigaretten. Onintelligente mensen met onintelligente conversaties over andere onintelligente mensen. Helaarsch zit mijn klas er vol mee. "Cindy, weet je wat Laura heeft gedaan? Laura is met Nienke naar Pauline's feestje geweest, en daar heeft ze met Ricardo gezoend, zomaar terwijl Anneloes erbij stond! Erg, he?" Psssh. Niet kunnen slapen in 'n veel te warme kamer. Vies is dat. Het feit dat ik maar 8gig aan ruimte heb op m'n compje, en dus geen hentai kan downloaden. Wuh. Gebroken nagels. Lege battarijen op 't moment dat je je telefoon nodig hebt. En nog wel meer, ik heb de neiging om me snel aan dingen te ergeren. *rent weg naar bed* |
3 uur lang moeten wachten voor je duits mondeling wat je doodeng vind...
*zit nu op school 3 uur te wachten voor duits mondeling* |
Citaat:
|
Mensen die zich overal zo snel aan ergeren :D
Ik erger me niet zo heel snel op zich... Positieve benadering is the way to go :p |
Leuke knullen met een vriendin, ook kikke.
|
Al de hiervoorgenoemde (behalve als ze elkaar tegen spreken , kies er dan maar één uit )
|
Citaat:
:confused: :confused: :confused: |
Citaat:
|
Alles wat hierboven staat en meer...
|
Citaat:
En mensen die denken dat de wereld een plek is waar je elkaar lekker kan vergassen door middel van sigaretten, tis best als je rookt maar doe dat lekker buiten of zo... |
mensen die niet doen wat ik zeg :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen die constant denken dat ik een foute instelling heb en zij juist een goede instelling. Echt irri... ik heb gewoon een ANDERE instelling!!!
|
Citaat:
|
waar ik soms niet tegen kan is als ik mijn vriendin niet begrijp..
of zij mij niet.. ennuh zijn nog wel meer dingen.. ach je hebt ergenis nodig om van andere dingen te genieten ;) CIAO (trouwens tis niet echt ergeren bij mijn vriendin.. meer irri) |
Citaat:
Kusje |
Ik erger me vooral aan mensen die in klasse denken en pubertjes die altijd beter willen zijn dan het andere pubertje dat voorbijkomt. :p verder irriteer ik me hier aan:
- het beruchte dixons personeel (eerste klas balletjes)(alkmaar) - opaatjes die beweren dat zij meer hersens hebben dan mensen die jonger zijn - Mode jongetjes (vooral de "breed" lopers) - Mode meisjes (vooral de bruin gepoederde bitch!) - Autorace volk! (oftewel het met 1 arm stuur volk) - Jongetjes met opgevoerde brommertjes (die bijna elk omaatje ondersteboven rijden bij het zebrapad) Valt toch best meej? ;) |
Gisteren kwam ik net uit de trein in apeldoorn en liep ik relaxed naar het busstation. daar aangekomen zag ik net mijn bus wegrijden :mad:. Ik wachtte dus tot het elektronische bord weer een keer lijn 102 aangaf, maar die kwam dus niet. een hele tijd later bleek dus dat dat de laatste was van die avond.....:mad:
|
een vriend die 80 km verder op in bed ligt te slapen terwijl zn vriendin achter de computer een topic invult dat hij heeft geopend.....
en dat ze hem pas vrijdag weerziet en dan 5 weken niet :eek: |
Elke nacht slapen willen gaan en het dan toch weer uitstellen totdat het op z'n minst 3 uur is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |