![]() |
[roken&joints] n00b vraagjes
Hierwat belachelijke vragen:
1. Wat is nu precies over je longen roken?! Betekent dat,dat je de rook inadem (via je mond) net alsof je lucht inadem? .. of moet je via je neus diep inhalen.. kan iemand dit misschien uitleggen. Want bij joints is het toch de bedoeling om het via je longen te doen? lekker inhaleren.. 2. Kun je bij een coffeeshop gewoon om een voorgedraaide joint (met wiet) vragen.. is dat voldoende of moeten ze meer weten :p (behalve leeftijd) .. en hoeveel kost dat gemiddeld? |
1. gewoon inademen, en dan vervolgens nog es dieper inademen ( alsof je schrikt)
2. das prima.... meestal rond 3 euro |
Citaat:
Voorgedraaide vragen ze wat voor wiet/hasj je wil prijzen varierend van 2 tot 5 euro |
het is me wel es anders gelukt trouwens uit me neus uitademen, maar dat kwam omdat ik net een hijs nam en toen moest ik lachen, vraag niet waarom :D, en toen leek t alsik ik op een of andere manier inslikte ofzo, t was iig vaag,
maar de mensen hebben hierboven alle vragen beantwoord dus daar sluit ik mij bij aan |
Citaat:
gewoon een trekje nemen en vervolgens door je mond diep inademen. kan niet mis gaan. |
mmz een voorgedraaide joint vind ik meestal nu niet zo goed
maar misschien goed om met te beginnen |
Citaat:
|
Citaat:
2. yep, hier kost t 2.5, en ze willen je legitimatie zien, of als je eruit ziet als een 18 jarige en een bepaalde houding hebt, dan krijg je t vaak ook wel mee |
als je over je longen rookt, kan je 'n haaltje nemen, 'n slokje bier nemen, en daarna weer de rook uitblazen zonder ergens te stikken onderweg :)
|
is een waterpijp gebruiken "beter" dan een joint roken?
|
Als je over je longen rookt, kun je een trekje nemen, wat zeggen, zonder rook uit te blazen, en daarne dus de rook uit blazen.
grrr, m'n sigaretten zijn op :( |
Citaat:
|
Citaat:
Daar komt ook nog bij dat het afgekoeld wordt heb je niet van die hete rook in je longen. |
Citaat:
|
Citaat:
en wat voor waterpijp gebruik jij dan? een zelfgebouwde of gewoon eentje uit een fabriek? |
aah die waterpijp (*herinneringen*)
kan je alleen zegge :) niet goed als beginner :p krijg je soms nog al vrij stevige klopjes van en geloof mij die kunne soms heel stevig zijn (idd ervaring) ma is best wel leuk :) komt gewoon veel zwaarder binne |
Citaat:
2. Je kan nu bij "de Wall" in Eindhoven voorgedraaide superskunk-jointjes halen voor 1 euro per stuk! Normaal zitten ze tussen 2,50 en 3,50 |
Citaat:
maar bij wat ik zei is 't leuker als ze 't proberen en 't niet lukt :p |
Koop een leuk pijpje, heb je de leut niet om te rollen maar het kost je iets minder (je bent sneller weg van minder wiet) en je hoeft niet te klungelen met je filtertip en die klerezooi...
|
Citaat:
|
Citaat:
en t is uit t fabriek, een rode,doorzichtig gevalletje |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee zeker niet, ik had een water pijp met vodka gemaakt...en mooi na 2 hijsjes voelde ik em al zoo goed zitten en geloof me dat gebeurt nooit zo snel meer bij mij
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11. |