Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
het is me wel es anders gelukt trouwens uit me neus uitademen, maar dat kwam omdat ik net een hijs nam en toen moest ik lachen, vraag niet waarom
![]() maar de mensen hebben hierboven alle vragen beantwoord dus daar sluit ik mij bij aan |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
gewoon een trekje nemen en vervolgens door je mond diep inademen. kan niet mis gaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. yep, hier kost t 2.5, en ze willen je legitimatie zien, of als je eruit ziet als een 18 jarige en een bepaalde houding hebt, dan krijg je t vaak ook wel mee |
![]() |
|
als je over je longen rookt, kan je 'n haaltje nemen, 'n slokje bier nemen, en daarna weer de rook uitblazen zonder ergens te stikken onderweg
![]()
||
Citaat:
![]() Daar komt ook nog bij dat het afgekoeld wordt heb je niet van die hete rook in je longen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2. Je kan nu bij "de Wall" in Eindhoven voorgedraaide superskunk-jointjes halen voor 1 euro per stuk! Normaal zitten ze tussen 2,50 en 3,50
||
Citaat:
![]() maar bij wat ik zei is 't leuker als ze 't proberen en 't niet lukt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en t is uit t fabriek, een rode,doorzichtig gevalletje |
![]() |
|
|