![]() |
Zou jij onsterfelijk willen zijn?
Wel of niet? :)
|
Nee.
|
Citaat:
|
dat ik dan weer terug kom in een ander leven of als een lang leven?
|
Citaat:
|
Neuh, op een gegeven moment mag het ook wel een keer over zijn.
|
Nee. Ik denk dat je dan alles uit gaat stellen, want je hebt toch tijd genoeg en bovendien heb je het na een tijdje vast wel gezien, het lijkt mij saai worden op ten duur.
|
nee, 1 leven is lang genoeg
|
nee, absoluut niet. Ik denk dat je dan veel minder van je leven geniet omdat het toch onbeperkt is.
|
lijkt me saai zo lang :o
|
Nee, levenslang leven lijkt me dus niet leuk. Vooral niet met dit leven...
|
Nee...
Ik denk dat ik het na een tijdje wel behoorlijk zat zou zijn. |
Ligt eraan hoe mijn lichamelijke toestand is tijdens het leven
Als ik niet 100en jaren moet rotten: dan wel. Ikke wel.. tis zo leuk :) |
Nee absoluut niet, eeuwigheid is juist mijn grootste angst.
|
Citaat:
|
Citaat:
ehm nee. |
Als me lichaam niet aftakelt wil ik dat best proberen eigk :)
|
Beetje lullig als de wereld vergaat...
Zweef je daar een beetje in je eentje rond, nee, gezellig joh. |
Citaat:
je kan lekker 't heelal verkennen :) maar goed, 't zijn natuurlijk interpretaties van onsterfelijkheid... 1. Je kan niet dood, maar wordt wel oud... 2. Je kan niet dood, en wordt niet oud... 3. Je kan niet dood, maar kan wel verwond/verminkt worden 4. Je kan niet dood, en bent onverwoestbaar 5. combinatie van... want opzich is 't de natuur van de mens als ze zich zonder bescherming in het vacuum van de ruimte bevind dat het een nadelig effect heeft op de interne druk... :/ mede als het verliezen van zeg een belangerijk orgaan, als iemand er met mijn hart vandoor gaat, of beter gezegd mijn hersenen... kan ik dan verder leven als onsterfelijke...? Hoe ik onsterfelijk het liefst zie (ja ik ben een echte romanticus) is iemand die oud wordt tot een bepaalde leeftijd... en daarna constant verder leeft, met dat uiterlijk... on aangedaan door ouderdom of ziekten... maar wel vatbaar voor verwondingen... mss minder als andere, maar ook op een fatale manier :) |
Ligt er aan.
|
Nope
|
Als die onsterfelijkheid bestaat uit elke dag geile seks, veel bier en lekkere pizza's, dan wel natuurlijk.
|
nee, absoluut niet
|
denk het niet... zonder depressief over te willen komen denk ik dat ik eerder korter dan gemiddeld wil leven dan langer :o
|
nee lijkt me niks aan, iedereen om je heen die dood gaat enzo..
|
Nee, jij?
|
dat ben ik toch al? :p
niet dus ;) |
Citaat:
|
nee, lijkt me echt vreselijk, raak je iedereen kwijt die ooit wat voor je betekent heeft en moet je zelf weer iets proberen op te bouwen en dat eeuwig door (n)
|
Nee.
|
niet
|
Nee
|
bah neej !
word je steeds ouder na een tijd kan je niet eens meer lopen en dan moed je eeuwig zittent het leven door :( (n) |
Citaat:
|
Nee, langer leven (dus ook een langere jeugd) zou ik wel fijn vinden. Maar dan ook niet extreem.
|
nee
|
Nee
|
Nee, dan gaat iedereen om wie ik geef dood en telkens maak je dan nieuwe vrienden, maar die gaan ook en jij niet
|
Citaat:
|
Nee, niet als al mn vrienden dat niet zijn, lijkt me zo saai dan in je eentje op de wereld.
|
Nee, zo gelukkig zijn die highlandertiepjes nou ook weer niet.
|
Nee, ik zou best wel oud willen worden maar het mag van mij uiteindelijk wel een keertje afgelopen zijn. Dan verlies je al de dierbare mensen om je heen, keer op keer. :(
|
Ja best wel. Ben niet bang voor de dood, maar eigenlijk wil ik zo lang mogelijk leven / nog niet dood gaan.
|
nee zeg!
maareh, bedoel je alleen 'ik' of de hele wereld een leven voor altijd. Dan wordt het toch wel een probleem denk.. (we hebben het nu al over overbevolking). maar anders zou ik het ook absoluut niet willen.... |
Absoluut niet.. Of ik moet voor eeuwig jong blijven, dan wil ik er nog wel eens over nadenken.. Oud worden = nix.
|
Ja, ook omdat ik bang ben om dood te gaan...
|
Eh... met of zonder rimpels?
Ik zou niet onsterfelijk willen zijn, daar word je volgens mij echt heel moe van. Ik zou wel graag willen dat de mens een paar honderd jaar oud werd, en dat je uiterlijk relatief hetzelfde bleef. Dat je met 50 jaar een puber bent, zeg maar. :) |
Daarop antwoord ik direct ja.
Eeuwige jeugd is leuk maar de waarde is NU toch minder dan het lijkt. Cybernetica en genetische manipulatie komen eraan, die kunnen een substituut leveren voor de eeuwige jeugd. Hiermee wil ik absoluut niet beweren dat ik eeuwige jeugd niet zou willen. Zonder machines kunnen overleven is gewoon cool :cool: |
Nee, gaat vast vervelen.
|
ja, lijkt mij wel leuk.
Maar dan toch wel op zo'n manier, dat niet iedereen onsterfelijk is, maar alleen een select groepje. Ook wil ik dan nu al zo'n jaar of 2000 zijn, zodat ik de meeste dingen van vroeger wel heb meegemaakt :) Een beetje zo'n highlander toestand, met zwaarden enzo is ook niet verkeerd :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51. |