Advertentie | |
|
![]() |
|
nee, lijkt me echt vreselijk, raak je iedereen kwijt die ooit wat voor je betekent heeft en moet je zelf weer iets proberen op te bouwen en dat eeuwig door
![]()
||
Citaat:
|
Eh... met of zonder rimpels?
Ik zou niet onsterfelijk willen zijn, daar word je volgens mij echt heel moe van. Ik zou wel graag willen dat de mens een paar honderd jaar oud werd, en dat je uiterlijk relatief hetzelfde bleef. Dat je met 50 jaar een puber bent, zeg maar. ![]()
|
Daarop antwoord ik direct ja.
Eeuwige jeugd is leuk maar de waarde is NU toch minder dan het lijkt. Cybernetica en genetische manipulatie komen eraan, die kunnen een substituut leveren voor de eeuwige jeugd. Hiermee wil ik absoluut niet beweren dat ik eeuwige jeugd niet zou willen. Zonder machines kunnen overleven is gewoon cool ![]()
|
ja, lijkt mij wel leuk.
Maar dan toch wel op zo'n manier, dat niet iedereen onsterfelijk is, maar alleen een select groepje. Ook wil ik dan nu al zo'n jaar of 2000 zijn, zodat ik de meeste dingen van vroeger wel heb meegemaakt ![]() Een beetje zo'n highlander toestand, met zwaarden enzo is ook niet verkeerd ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat als je weet dat alles wat je doet je alleen maar ongelukkiger maakt? Verwijderd | 58 | 03-09-2005 21:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[Voor een lief meisje] Jij Verwijderd | 27 | 06-12-2004 10:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Onsterfelijkheid Ieke | 0 | 01-02-2004 11:08 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Eeuwige leven. twim | 39 | 03-02-2003 22:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De ideale toekomstige samenleving? Isa | 41 | 14-11-2002 19:41 |