![]() |
Wat is echt walgelijk volgens jou?
Leraren met zweetplekken. Jackass. De zoon van Ozzy, what's his name again. De trend: hoe prop ik zoveel mogelijk armbanden om mijn polsen. Huisgenoten die hun braaksel niet opruimen. Hele diepe littekens, terwijl dat ook wel intrigerend kan zijn. Schreeuwlelijkerds in de trein. Cu2breezersletjes. Slechte nicknames. Je broek in je Allstars proppen. Rotte eieren.
En later vast nog een update. |
Kotsende mensen/dieren, mensen die agressief worden van alcohol, ziekelijke jaloezie, vis (in welke toestand dan ook), schijnheiligheid
|
-iemand wiens ego tig keer zo groot is als zichzelf
-mensen die niet doorhebben dat ze irritant zijn ook al wijs je ze er netjes en beleefd op op een subtiele manier -kiwi's |
Bepaald beestengespuis. :o
|
Wagelijk:
blubberbuiken met naveltruitjes kostende mensen trendy wannabe's bepaalde mensen Egoistische mensen arrogante mensen Mensen die doen alsof ze veel hebben alleen hebben ze niks ikzelf een uitgekotste muis op je kussen insecten van dichtbij vogeltjes zonder hoofd incest verkrachting enz.enz. |
Jackass kicks ass man.
Kots. Dikke oude vieze mannen. Incest. Animalsex. Necrofilie. Pedofilie. Verkrachting. Poepsex. Rotte eieren. Sandalen. Kleine onderbroekjes voor mannen. Diarree. Stank, bijv. oud zweet. Polygamie. Mannen die denigrerend over vrouwen praten. Nick Carter/Mariah Carey. Zatlappen. |
- de breezahcultuur
- skihutmuziek - nirvana - dikke mensen met strakke kleding - meelopers - honde(n)poep - homo's die opzettelijk aids willen - de SP - klasgenoten die altijd iets samen willen doen met de klas - de dochter van ozzy osbourne - z'n vrouw - z'n zoon - z'n hond - en waarschijnlijk z'n moeder - wannabe gothics - mensen die hun kraagjes omhoog doen - mensen die voorkruipen bij de bakker - rascisten - schijnheilige mensen - spam zo kan ik nog wel een paar uur doorgaan |
Incest.
Zweetvoeten. Mannen in strings. Schijnheiligheid. Onrechtvaardigheid. Te dikke, witte meisjes in een kort rokje met bijpassend kort topje. |
Dikke sokken in sandalen als het dertig graden is, die geur als iemand voorbij komt lopen... *kotssmiley*
Aanvulling: dichte schoenen in de zomer die je een dag gedragen hebt uittrekken. Niet leuk. |
Het eerste waar ik aan moet denken is de foie gras (van die ganzen die met geweld vet eten binnengepropt krijgen enzo). Maar als ik verder door ga denken.. ja, dan kom ik nooit klaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu weer ontopic! Het meeste is al genoemd :( |
Citaat:
|
Sommige personen. (y)
|
Citaat:
En Jackass is ook walgelijk, ja. En wederom iets wat iedereen om me heen leuk schijnt te vinden. "Hahaha, kijk nou, hij is gevallen en heeft zijn arm gebroken!" Mja, grappig. :| |
Citaat:
Verder hoef niks toe tevoegen iedereen heeft alles al gezegt!! |
JEzus mensen hoe verzinnen jullie ze?
Dat je kotsen walgelijk vind ok... maar sommige dingen die genoemd worden zijn echt overdreven... |
-ongeveer de helft van het menselijk ras
( hoewel we mischien de definitie van mens dan beter aan kunnen passen) (de dochter van ozzy reken ik zeker onder die walchelijke 50%) -al eerder genoemd, kotsende mensen -mensen die zoenen met die mensen die net gekotst hebben -kennen zeggen ipv kunnen -mn buurmeisjes -arrogantie -kaas -slackers |
Ik denk dat een lijstje met de dingen die ik walgelijk vind iets te lang wordt om nu nog even op te gaan noemen op dit tijdstip.
|
Citaat:
|
Leraren die uit hum mond stinken. Te kleine shirtjes. Ratten in een val in het magazijn op m'n werk. Kikkers. Oorsmeer. Vet haar.
(Er zijn er nog meer.) |
Ik heb nog een mooie: naaktslakken in de douche.
Waargebeurd en eeeeerg!: Mijn moeder was namelijk eens een kist uit de tuin aan het schoonmaken onder de douche. Nou, dat heb ik geweten. (toen wist ik er nog niks van) Ging zo doodleuk onder de douche staan, tra la la la la, sta ik ineens spletsh op zo'n beest. GETVERDERRIE! ALlemaal stukjes slak over de vloer. EN er hing er nog een aan de muur. (kwamen dus van die kist af). Ik durfde een week lang niet meer te douchen. |
Bij het restaurant waar ik werk trok iemand zaterdag een gesloten pak melk open, en toen kwam er opeens een vlieg uit vliegen
|
Citaat:
En de pijngedeeltes zijn idd niet grappig, maar wel vermakelijk. Er zitten vaak ook niet-pijngedeeltes tussen, en die zijn meestal wel heel grappig. Alleen de kotsscènes vind ik nergens voor nodig.(n) |
Citaat:
|
Citaat:
En ik zeg ook niet dat er geen leuke stukjes tussenzitten, af en toe is het best grappig. ("I'm the parkinglot fairy!" :D) Maar de laatste tijd lijkt het steeds meer over vallende mensen en gekneusde ledematen te gaan. Leedvermaak is leuk, maar in die vorm is het ronduit stompzinnig. :| Maar goed, da's mijn mening, hm? :) |
Citaat:
|
Gothics
(even een rel veroorzaken hier :cool: ) |
Citaat:
Jongens die in hun golfje voor het stoplicht staatn met de muziek keihard (en dan ook nog scooter op hebben staan :rolleyes: ) |
Citaat:
Maar goed, I got your point.:) |
Frans Bauer
|
Mensen die in de trein in hun neus peuteren en het dan aan de bank afvegen. :eek:
Of van die mannen van een jaar of 50/60 die, precies als je langsloopt, hun neus even goed ophalen. Baaaaah. Oh, en beschimmelde appelmoes is ook best vies. |
Vaders die op hun eigen dochters geilen *ieks!! (n) *
|
te dikke mensen in te krappe kleding zodat alles eruit puilt (doet een meisje uit mn klas, met cup DD en dan een te laag hemdje met spaghettibandjes, daar ga ik echt van over mn nek).
Borsthaar dat uit het overhemd van een man komt tenenkaasgeur |
Laura en Dennis in GTST brrrrrrrrrrrrr
|
Citaat:
(y) :D |
poepvlek
|
Citaat:
:D:D |
-Programma waarvan ik de naam ff niet meer weet (mensen moeten er iig dingen doen als koeienogen eten, in een zwembad met krokodillen zwemmen, enz)
-Ei -Té dikke mensen met té strakke en té korte kleren -Sommige mensen -Naaktslakken -Regenwormen -Mensen die hun huisdieren zoenen (op de bek dan, zoals Madonna) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Patty Brard
|
Feministen (n)
|
arrogantie
|
Citaat:
|
ineke
|
seks
|
Feministen... zo kansloos, verschrikkelijk.
Arrogant gedrag. |
Citaat:
euhmm slurp, kauw, slik en smak geluiden:S heb ik echt een fobie voor ofzo, can't help it:| of mensen die kauwen als een koe, vooral erg walgelijk als et verder stil is.. Vetvlekken op et raam van een bus of trein:o iehl..owja een slak overrijden *splet* blegh.. |
Citaat:
Uh, Patty Brard idd |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15. |