Advertentie | |
|
![]() |
|
-ongeveer de helft van het menselijk ras
( hoewel we mischien de definitie van mens dan beter aan kunnen passen) (de dochter van ozzy reken ik zeker onder die walchelijke 50%) -al eerder genoemd, kotsende mensen -mensen die zoenen met die mensen die net gekotst hebben -kennen zeggen ipv kunnen -mn buurmeisjes -arrogantie -kaas -slackers
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb nog een mooie: naaktslakken in de douche.
Waargebeurd en eeeeerg!: Mijn moeder was namelijk eens een kist uit de tuin aan het schoonmaken onder de douche. Nou, dat heb ik geweten. (toen wist ik er nog niks van) Ging zo doodleuk onder de douche staan, tra la la la la, sta ik ineens spletsh op zo'n beest. GETVERDERRIE! ALlemaal stukjes slak over de vloer. EN er hing er nog een aan de muur. (kwamen dus van die kist af). Ik durfde een week lang niet meer te douchen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En de pijngedeeltes zijn idd niet grappig, maar wel vermakelijk. Er zitten vaak ook niet-pijngedeeltes tussen, en die zijn meestal wel heel grappig. Alleen de kotsscènes vind ik nergens voor nodig. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik zeg ook niet dat er geen leuke stukjes tussenzitten, af en toe is het best grappig. ("I'm the parkinglot fairy!" ![]() ![]() Maar goed, da's mijn mening, hm? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jongens die in hun golfje voor het stoplicht staatn met de muziek keihard (en dan ook nog scooter op hebben staan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, I got your point. ![]()
|
te dikke mensen in te krappe kleding zodat alles eruit puilt (doet een meisje uit mn klas, met cup DD en dan een te laag hemdje met spaghettibandjes, daar ga ik echt van over mn nek).
Borsthaar dat uit het overhemd van een man komt tenenkaasgeur
|
![]() |
-Programma waarvan ik de naam ff niet meer weet (mensen moeten er iig dingen doen als koeienogen eten, in een zwembad met krokodillen zwemmen, enz)
-Ei -Té dikke mensen met té strakke en té korte kleren -Sommige mensen -Naaktslakken -Regenwormen -Mensen die hun huisdieren zoenen (op de bek dan, zoals Madonna) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() euhmm slurp, kauw, slik en smak geluiden ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
voor altijd player??? oODuShIOo | 60 | 25-09-2003 17:25 | |
Liefde & Relatie |
players info Kleine Tulp | 88 | 24-06-2003 11:12 | |
Flora & Fauna |
Verschil bont/vlees, als reactie op topic bont/leer. extinction | 6 | 08-08-2002 21:42 |