![]() |
Leuke camping bij Bordeaux-Lacanau
Jaja, vakantietijd alweer natuurlijk. Wie gaat er op vakantie naar een camping in de buurt van Bordeaux of, iets meer aan de kust, Lacanau?
Want kijk, ik ga daar met een stel vrienden heen cruisen, en dan is het wel leuk als ik alvast een klein beetje een idee heb van wat wel leuke campings zijn; dat ik niet tussen de 40-plussers en en de 14-minners zit, maar meer tussen de mensen van mijn leeftijd. Dan kan je tenminste nuttig uitgaan:D. Volgens mij zit er ook zo'n Gogotours-camping... Aragorn |
Ik niet..
Ik pleit voor een vakantie-forum. (y) |
Citaat:
|
Hourtin plage, daar is een hele leuke camping met GEWELDIGE barmannen. En vrouwen :P(das voor jou wat interessanter :) Direct aan het strand
Maar ik raad je af die richting op te gaan want daar is niet zoveel leuks te doen.. het water is ook niet altijd veilig enzo. Zonsondergang is wel (y) |
Citaat:
want golfsurfen is cool :) verder is er inderdaad helemaal niets :s |
Citaat:
|
Citaat:
maar lacanau ligt al ergens halverwege? |
Oh is het daar wat uitgaan betreft zo slecht? Da's wel effe jammer, want langs de duinen lopen kan ik ook nog wel als ik 40 ben, uitgaan niet echt meer.
Als je het nou met Salou of Llorret de Mar moet vergelijken (wat ik zelf iets té vind), hoe zou je de atlantische kust van Frankrijk dan beoordelen? Anders gaan we gewoon naar de middelandse zee, maar ja dat kost wel effe een paar euro's meer... |
Citaat:
|
Atlantische kust is, zoals ik 'm heb meegemaakt... Meer met een groep jongeren op 't strand wat drinken, gitaar spelen enz.
Niet van die mega disco's enzo. Ben in bordeaux in Cap Feret geweest ofzoiets, iig een schiereiland... Vond 't toen wel gezellig, maar was volgens mij ook wel 14- :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53. |