Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2003, 20:45
Aragorn
Aragorn is offline
Jaja, vakantietijd alweer natuurlijk. Wie gaat er op vakantie naar een camping in de buurt van Bordeaux of, iets meer aan de kust, Lacanau?

Want kijk, ik ga daar met een stel vrienden heen cruisen, en dan is het wel leuk als ik alvast een klein beetje een idee heb van wat wel leuke campings zijn; dat ik niet tussen de 40-plussers en en de 14-minners zit, maar meer tussen de mensen van mijn leeftijd. Dan kan je tenminste nuttig uitgaan.

Volgens mij zit er ook zo'n Gogotours-camping...

Aragorn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2003, 20:46
Quiana
Quiana is offline
Ik niet..

Ik pleit voor een vakantie-forum.
Oud 09-06-2003, 20:47
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Quiana schreef op 09-06-2003 @ 21:46:

Ik pleit voor een vakantie-forum.
En dan?
Oud 09-06-2003, 21:04
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Hourtin plage, daar is een hele leuke camping met GEWELDIGE barmannen. En vrouwen (das voor jou wat interessanter Direct aan het strand

Maar ik raad je af die richting op te gaan want daar is niet zoveel leuks te doen..
het water is ook niet altijd veilig enzo.

Zonsondergang is wel
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 21:22
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 09-06-2003 @ 22:04:
Maar ik raad je af die richting op te gaan want daar is niet zoveel leuks te doen..
ik raad je aan om wel die richting op te gaan
want golfsurfen is cool

verder is er inderdaad helemaal niets
Oud 09-06-2003, 22:08
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef op 09-06-2003 @ 22:22:
ik raad je aan om wel die richting op te gaan
want golfsurfen is cool

verder is er inderdaad helemaal niets
Golfsurfen bij Bordeaux? Dan heb jij toch verkeerd geinformeerd, want dat is pas een beetje goed te doen als je een stuk zuidelijker gaat. Bij Biarritz ed kan je pas echt goed brandingsurfen.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 11:50
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
Wawl schreef op 09-06-2003 @ 23:08:
Golfsurfen bij Bordeaux? Dan heb jij toch verkeerd geinformeerd, want dat is pas een beetje goed te doen als je een stuk zuidelijker gaat. Bij Biarritz ed kan je pas echt goed brandingsurfen.
klopt.
maar lacanau ligt al ergens halverwege?
Oud 10-06-2003, 18:44
Aragorn
Aragorn is offline
Oh is het daar wat uitgaan betreft zo slecht? Da's wel effe jammer, want langs de duinen lopen kan ik ook nog wel als ik 40 ben, uitgaan niet echt meer.

Als je het nou met Salou of Llorret de Mar moet vergelijken (wat ik zelf iets té vind), hoe zou je de atlantische kust van Frankrijk dan beoordelen?

Anders gaan we gewoon naar de middelandse zee, maar ja dat kost wel effe een paar euro's meer...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 18:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Aragorn schreef op 10-06-2003 @ 19:44:
Oh is het daar wat uitgaan betreft zo slecht? Da's wel effe jammer, want langs de duinen lopen kan ik ook nog wel als ik 40 ben, uitgaan niet echt meer.

Als je het nou met Salou of Llorret de Mar moet vergelijken (wat ik zelf iets té vind), hoe zou je de atlantische kust van Frankrijk dan beoordelen?

Anders gaan we gewoon naar de middelandse zee, maar ja dat kost wel effe een paar euro's meer...
De Provence is cool, ben er begin april nog geweest, ik weet alleen niet of je er leuk kan uitgaan want dat doe ik nooit, maar Marseille en Aix-en-Provence zijn hele leuke steden.
Oud 10-06-2003, 18:55
-x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Atlantische kust is, zoals ik 'm heb meegemaakt... Meer met een groep jongeren op 't strand wat drinken, gitaar spelen enz.
Niet van die mega disco's enzo.
Ben in bordeaux in Cap Feret geweest ofzoiets, iig een schiereiland... Vond 't toen wel gezellig, maar was volgens mij ook wel 14-
Reageren

Regels voor berichten