![]() |
msn 6 bugs
uhmm ik heb msn 6 gedownload en nog niet geinstalleerd maare er zitten bugs in (dat zeggen sommige) als dat zo is wat doen die bugs ?????
|
Het is nog steeds geen officiele release, er zullen dus vast wel bugs in zitten en zolang het geen officiele release is, is het niet legaan 'n te hebben als je er geen toestemming voor hebt.
|
maar mijn vraag is wat doen die bugs (niet arrogant bedoeld)
|
Bugs zijn kleine storingen in een programma. Het programma doet op zo`n moment niet wat het zou moeten doen.
Zoals McLaren zegt, MSN6 is nog redelijk buggy en die zullen bij de officiële release wel opgelost zijn. |
waneer komt die officiele uit dan veel mesne die ken heben hem al en ik niet :( :( :(
|
Citaat:
|
bedankt voor het oplossen van me vragen die dag sta ik dan echt vroeg op en download ik em.....
maare hoe is ie dan op het net gekomen das tog raar andere msn progies kwamen niet eerder uit met een beta |
Citaat:
Hij is dus niet officieel uit, het was een gelekte versie en dus niet helemaal legaal :). |
zoho dass ergg haha
|
Zoek op google.com naar msn6 en je hebt 'm al
dat moet je nog wel lukken hoop ik.. |
kheb em al ik wil hem alleen zonder bugs en die beta moet opgelost zijn ik w8 wel tot die tyd (y) :)
|
Citaat:
Wat een klote prog, en dan had ik niet eens last van bugs.. |
waar heb je hem gedownd dan
|
Citaat:
Ik heb al gezegd hoe je 'm kunt vinden.. |
Ik gebruik hem al een poosje en 't werkt op zich prima. Zou niet weten waarom iemand die hem per sé wil níet zou installeren... maar 't is ook niet bepaald iets waar ik vroeg voor zou opstaan ;)
(Dat zou trouwens ook weinig nut hebben, as jij om 8:00 opstaat liggen de mensen van Microsoft in de VS nog lekker te knorren, denk niet dat je dan MSN6 al zou kunnen downloaden :p) |
Citaat:
|
Citaat:
als je weet dat er tijdzones bestaan.. kazaa en google zijn de startplaatsen voor zulke dingen.. owja.. en een goede virusscanner ;p |
Heb het net even geinstalleerd
vindt het een prima programma (y) enige optie van MSGPlus die ik gebruikte (chatlogs) is nu geintegreerd MSGPlus werkt er overigens nog niet voor, maar patchou kennende komt dat wel |
Citaat:
|
Citaat:
een student? ;) |
Citaat:
|
Ik heb het probleem dat als ik met mijn webcam werk ik mezelf allleen af en toe zie terwijl dit contimue zou moeten zijn.
De audio optie werkt totaal NIET en mijn persoonlijke instellingen zoals achtergrond en fotootjes die je kan instellingen zijn allemaal gewist na reboot. Maar bij mijn vriend gebeurt dit weer niet, dus het zal wel in combinatie zijn met mijn PC. Maar verder werkt het goed.............. :rolleyes: Maar ik vind het wel een leuk :) |
Bij mij worden de instellingen als achtergrond en plaatjes wel opgeslagen, net als bij mijn zusje en véle online-kenissen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |