Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik gebruik hem al een poosje en 't werkt op zich prima. Zou niet weten waarom iemand die hem per sé wil níet zou installeren... maar 't is ook niet bepaald iets waar ik vroeg voor zou opstaan
![]() (Dat zou trouwens ook weinig nut hebben, as jij om 8:00 opstaat liggen de mensen van Microsoft in de VS nog lekker te knorren, denk niet dat je dan MSN6 al zou kunnen downloaden ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
als je weet dat er tijdzones bestaan.. kazaa en google zijn de startplaatsen voor zulke dingen.. owja.. en een goede virusscanner ;p |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb het probleem dat als ik met mijn webcam werk ik mezelf allleen af en toe zie terwijl dit contimue zou moeten zijn.
De audio optie werkt totaal NIET en mijn persoonlijke instellingen zoals achtergrond en fotootjes die je kan instellingen zijn allemaal gewist na reboot. Maar bij mijn vriend gebeurt dit weer niet, dus het zal wel in combinatie zijn met mijn PC. Maar verder werkt het goed.............. ![]() Maar ik vind het wel een leuk ![]()
Laatst gewijzigd op 11-06-2003 om 14:29. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Instant Messaging Enlightenment | 500 | 18-07-2005 14:22 | |
Software & Hardware |
[Windows XP] Probleem MSN Messenger 5.0 D | 4 | 04-07-2003 20:31 | |
Software & Hardware |
Msn bug 6 Purgatori | 39 | 27-06-2003 20:10 | |
Software & Hardware |
Msn 6 inlogproblemen Gilay | 7 | 16-06-2003 12:09 | |
De Kantine |
Msn6 Ik ben de Walrus! | 10 | 27-05-2003 12:56 |