![]() |
als jij iets anders dan een mens kon zijn, wat wilde je dan zijn?
Ik zou wel een boom willen zijn, lekker boven alles uit op de hei, al die mensen die namen in je krassen en onderaan je voeten zitten. Beetje vreemd maarja ben in een fylosofische bui vandaag :p
Wat denken jullie? |
Een kip of een woordenboek. Kippen zijn coole beesten, ze kunnen super arrogant kijken en zijn lekker aaibaar. Woordenboek lijkt me leuk omdat je dan veel weet. Trouwens, ze hebben ook wel een eentonig leven. Ik zou wel een fiets willen zijn, buiten rondhangen en veel zien.
|
Citaat:
Ik zou wel een vogel willen zijn, lekekr vrij rondvliegen, genieten van het uitzicht. Heerlijk :) |
een kat met een goed baasje :)
heerlijk op schoot zitten en kopjes geven *whoei :)* |
Een hond. Lijkt me ontzettend fijn om een hondenleventje te hebben. (y)
|
Een cheeta.
Lijkt me geweldig: erg hard kunnen rennen, iedereen is bang voor je, ruimte, enz :rolleyes: |
Een beer. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben al een maanaap, dus dat hoef ik niet meer te worden :) |
een kat idd zoals wb 't beschrijft..
Of vogel, vliegen is leuk :D |
Citaat:
|
en niemand wil een boom zijn? :rolleyes:
|
lijkt me logisch: een lieveheersbeestje
|
Citaat:
|
geen idee... een musje ofzo :) lekker vrolijk en klein *grijnst*
|
Een vogel, lijkt me echt heerlijk om te kunnen vliegen. Maar ik zou nog liever een hond zijn, lijkt me echt leuk om zo'n leven te lijden. Maar dan wil ik natuurlijk wel een hele lieve, goed luisterende hond zijn. :p
|
Een dolfijn, een bonobo-aap of een varken. ;)
|
een vliegtuig :rolleyes:
|
Citaat:
|
een forum :)
|
een condor!!!!!
|
Een kat...
|
Niks, leven is niet leuk. Of je nou een dier of mens bent, altijd gebeuren er dingen die niet leuk zijn...
|
Citaat:
Als vogel kan je lekker ongemerkt bij iedereen langs gaan en kan je alles en iedereen afluisteren, dat lijkt me wel wat eigenlijk :) :D |
Citaat:
|
Zwarte Panter....die zijn vet!
Als dat niet kan wil ik wel een mus zijn. Die zijn ook (Y). Maar toch leiver de koning van de Jungle... Black Panther |
Een miertje ofzo :) wel blind, maar je hebt een enorme omgeving, een geweldig groot complex waar je in woont, en een hoop lotgenoten. :cool:
Of een albatros... Een of andere slingeraap lijkt me ook wel leuk. :) Andere categorie: Een waterdruppel(nee dat kan niet, dat weet ik ook wel, maar dan een molecuul ofzo)... beetje heel die kringloop meemaken, lijkt me best grappig. Beetje kletsen met wat giftige stoffen, of koken om weer te condenseren en een vrije val te maken. :cool: (Een van de stenen van) Stonehenge. :cool: Dat lijkt me echt gaaf: eerst uitgehakt worden en neergezet, om vervolgens al die druiden (naakt... hm, das wel minder) om je heen zien te dansen. |
Een hond bij een goed baasje, dat lijkt me wel wat!
|
Een vogel..lekker vliegen whi :)
|
Een part-time straatkat, zo eentje die officieel wel een straatkat is maar wel iemand heeft waar 'ie af en toe heen kan om te eten of te slapen. Zo'n kat hadden wij, ooit. (y) Je wordt niet binnen gehouden, je hebt geen beperkingen, maar wel een veilige thuisbasis. Rr.
En anders een perzische kat, omdat ik dan het recht heb om arrogant en vervelend te doen, zonder dat m'n baasje me er uit gooit. Perzische katten zijn achterlijk duur, namelijk. (y) |
Een kat. Hoe dan ook. Liggen, geaaid worden, spinnen en af en toe brokjes eten. Heerlijk.
|
Een kat. Of een snelle auto :p
|
Een mooi konijn :rolleyes:
|
Van dieren: vogel, hond, aap.
Van overige dingen: boom |
Citaat:
Goed antwoord, zijn mijn lievelingsdieren :) Moet je wel een goed baasje hebben anders heb je geen leven :rolleyes: |
Panter
Of een koala. Lekker lui leven. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |