![]() |
Loesje
tja ik wist niet echt waar ik dit topic moest neerzetten. Vond em hier wel gepast.
Loesje posters. Wat vinden jullie daar nu van? Hebben jullie ook een favoriet of kan het je helemaal nix schelen? Ik vind ze altijd helemaal geweldig, goed verzonnen en laten je tenminste over dingen nadenken. http://www.loesje.nl/goudvanoud/k026.gif |
Dit hoort in ieder geval niet hier....
Misschien bij Letteren? |
Of misschien bij DK?
|
DoP -> DK
|
Laatst zag ik:"Vredesplan - Omdat Palestijnen grond nodig hebben om stappen te kunnen zetten." :)
|
Citaat:
liefs liesje :) |
Ja ze zijn geweldig... En nadenken doe je er zeker door!!
|
neeeeeeeeeeeeee.
geen loejse alsjeblioeft haal dat ding weg ik kan geen loesje meer zien mn vader denkt dat ik loejse leuk vind, heb dus al 4 van die boekjes in de kast ligge, 2 multomappen van loejse, 2 loejse agenda;s.. help!!! ik word gek!!!!!! |
zie mijn sig...
|
Citaat:
|
"Dat bordje 'zachte berm' is een waarschuwing, geen uitnodiging"
My all time favoriet (hoewel, dat was van 3 jaar terug, sindsdien ben ik niet meer op de hoogte wat Loesje aangaat) |
Loesje is cool :) Ik heb/had een Loesje-agenda dit jaar, die blijf je gewoon lezen :)
|
Sommige stellingen zijn wel stoer, maar andere sucken big time. :)
|
nou ga ze niet allemaal uit mijn hoofd leren hoor!
maar tis wel zo dat ik ze leuk vind.. sommige zijn minder maar goed ze zijn over het algemeen wel goed verzonnen! CIAO |
Ik vind ze niet allemaal even goed, maar maatschappijkritiek in een grappige vorm is meestal wel leuk.
|
ik vind ze meestal wel grappig :D en heel herkenbaar ;)
AAN HET EIND VAN MN GELD HEB K ALTIJD EEN STUK MAAND OVER EURONIE JE HELE ECONOMIE OPHANGEN AAN EEN DALENDE FICTIEVE MUNT (toen was de euro nog niet ingevoerd :D:D) |
"ik heb ook altijd van die goede ideeen" :cool:
|
Loesje is cool!!!!!!!
Mijn favoriet: de alleenstaande is de hoeksteen van de pizzalijn Die is echt zo van toepassing op mijn vader! :D Ik wil dit jaar een loesje agenda, vorig jaar vond ik de kleur te fel (knaloranje) |
Hmm, kan me geen Loesje teksten herinneren.. :o
|
'Milieutip, lucht eens wat vaker je hart.'
'De koningin, is dat niet die vrouw die we al dertig jaar proberen uit te zwaaien.' En meer van die uitspraken, echt (y) |
'voer eendjes, geen oorlog' (y)
|
'Life Sucks, wish it was my girlfriend'
Loesjes broertje ;) |
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.
Die loesje teksten zijn inderdaad best goed. |
alweer een loesje topic?? :eek:
|
Citaat:
"Fnuikend: Als je pa zegt dat 'ie je alleen voor de kinderbijslag heeft genomen." Het broertje van Loesje "Puistjes uitknijpen: Is dat nou ook zinloos geweld?" Het broertje van Loesje "Wie wil met mij de vrijheid delen?" Het broertje van Loesje "Examens halen: Met de bus heb ik al moeite." Het broertje van Loesje "Stoplichten: Af en toe dagen ze je echt uit." Het broertje van Loesje ">Let op<" Schreeuwende Leraar. "Terwijl ik net die leuke meid aan het bekijken was op het schoolplein." Het broertje van Loesje "Zo deze zomer Europa nog wat multicultureler maken." Het broertje van Loesje "Als je school, mijn huisarrest en mijn krantenwijk niet meetelt.. ben ik vrij." Het broertje van Loesje |
VAKANTIEWERK;
EVEN KIJKEN WAT ANDERE MENSEN ZOAL DOEN HET HELE JAAR LOESJE :D :cool: :D |
ik vind daar dus echt niks aan, het intresseerd me verders ook niet wat erop staat
|
loesje, is echt geweldig!!
Mijn favoriet is toch wel: Geweld op tv: Over tien jaar zijn de teletubbies uitgegroeid tot psychopatische moordenaars |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06. |