Advertentie | |
|
![]() |
|
"Dat bordje 'zachte berm' is een waarschuwing, geen uitnodiging"
My all time favoriet (hoewel, dat was van 3 jaar terug, sindsdien ben ik niet meer op de hoogte wat Loesje aangaat)
|
Loesje is cool!!!!!!!
Mijn favoriet: de alleenstaande is de hoeksteen van de pizzalijn Die is echt zo van toepassing op mijn vader! ![]() Ik wil dit jaar een loesje agenda, vorig jaar vond ik de kleur te fel (knaloranje)
|
'Milieutip, lucht eens wat vaker je hart.'
'De koningin, is dat niet die vrouw die we al dertig jaar proberen uit te zwaaien.' En meer van die uitspraken, echt ![]()
||
Citaat:
![]() "Fnuikend: Als je pa zegt dat 'ie je alleen voor de kinderbijslag heeft genomen." Het broertje van Loesje "Puistjes uitknijpen: Is dat nou ook zinloos geweld?" Het broertje van Loesje "Wie wil met mij de vrijheid delen?" Het broertje van Loesje "Examens halen: Met de bus heb ik al moeite." Het broertje van Loesje "Stoplichten: Af en toe dagen ze je echt uit." Het broertje van Loesje ">Let op<" Schreeuwende Leraar. "Terwijl ik net die leuke meid aan het bekijken was op het schoolplein." Het broertje van Loesje "Zo deze zomer Europa nog wat multicultureler maken." Het broertje van Loesje "Als je school, mijn huisarrest en mijn krantenwijk niet meetelt.. ben ik vrij." Het broertje van Loesje |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
LOESJE-teksten italianboy | 85 | 17-01-2011 20:49 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Loesje otkhus | 3 | 27-11-2004 12:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Loes Verwijderd | 2 | 31-03-2004 17:29 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Loesjes verzinnen Vogelvrij | 13 | 16-04-2003 11:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Niet strak ter pak de vrijheid tegemoet....gebasseerd op loesje uitspraak..... iamre18 | 9 | 04-02-2003 11:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Loesje pruubzzz | 6 | 15-01-2003 21:10 |