![]() |
op welke leeftijd zou jij pappa of mamma willen zijn?
ik na mn 30ste..dan nog ff zien of ik dan al een vrouwke heb.. :p
ik heb nog een jonge geest dus ik kan nog wat jaartjes hebben ook al ben ik 35 en dan pas vader wordt..is nie erg ik blijf jong voor mn kids :) |
29. (y)
|
iets van 25 vind ik wel mooi
|
Op mijn 30ste vind ik wel goed (y)
|
Ben nou 17.
Mijn vriendin is 16 uuh... ik denk over een jaar of 8 Dus op mn 25e/26e edit: oke suus? ;) |
we'll see along the way
|
Als ik een goed inkomen heb, een leuke vent (die heb ik al:p) en een huis waarschijnlijk.
|
voorlopig nooit :o
|
wat dacht je van nooit?
wil echt geen kinderen krijgen! bah wat moet je in godsnaam met zo'n klein jankend kut kind! ik ben veels te blij met mijn eigen tijd die ik voor mezelf heb no way dat ik die ga inruilen! CIAO |
Citaat:
ik wil wel kinderen denk.... vind oppassen nu al helemaal geweldig :D maar eerst mijn opleiding en een paar jaar werkervaring. dus een jaartje of 25 kan wel denk. |
niet (nooit is te definitief.)
|
Och jeetje, dat weet ik niet. Liefst niet te laat wanneer mijn huidige vriend de vader wordt... Nadat ik afgestudeerd ben en stabiel werk heb.... Over een jaar of 8 ofzo? Op m'n 27ste zo ongeveer... Liefst voor m'n 30ste.
|
30 ofzo. Op zich vind ik jonger wel fijn, maar ik wil lang genoeg vrij zijn.
|
Citaat:
|
tussen 6 tot 11 jaar van nu.
|
27 wil ik een baby in mn handen kunnen houden. ( en niet eerder)
|
na mijn 25e in ieder geval...en voor de 35...
|
Ja idd zoiets tussen 25 en 35.. misschien vind ik 35 toch ook nog iets te laat
|
22/23/24/25 >35
maar hangt dan natuurlijk ook van de leefsituatie af enzo |
Op m'n 30ste, als er dan complicaties zijn dan heb ik nog even en super jong is het ook niet.
|
begin 20 ofzo, *22/23/24* ik wil wel jong kinderen, geen idee waarom, kan ik daarna tenminste gewoon werken en dan niet wanneer je eindelijk een ''cariere'' hebt die stomme kinderen, die dat dan beletten ... maar ik moet eerst maar eens een vriend vinden dan :(
|
iniedergeval na mijn 25ste :p
|
Nooit, altijd die schreeuwende kinderen om je heen. daar kan ik echt niet tegen. Superdruk enzo
|
Minstens 30.
Volgens mij wordt je hierbij ook wel beinvloed door je ouders, de van mij waren 37 en 45 toen ze mij kregen :o |
tussen 25 - 40... iig eerst ff school af... en een beetje inkomen...
ow... mja en weer opzoek naar zo'n ideaal meisje... :o |
na m'n 30e :)
|
tussen 25 en 33
|
Als ik zo rond de 30 ben, kan iets vroeger zijn, maar ook iets later.
|
tussen 25 en 30 ongeveer
|
na mijn 30e.
|
En de wereld raakt maar voller en voller en voller en voller....
Ik wil nooit kinderen. Ik wil ze deze klote-wereld niet aandoen. |
Na mijn 26e ofzo, het liefst een paar jaar later. In ieder geval niet voor mijn 25e
|
ongeveer op mijn 25ste
|
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen neemt maar kinderen, en waarom? Ik snap niet dat kinderen krijgen zowat vanzelfsprekend is. Volgens mij is het dat helemaal niet. Maar toch, we neuken gezellig allemaal door tot we over 50 jaar helemaal doordraaien van de drukte op de wereld! Is het nou niet genoeg? |
Citaat:
sorry :o ... |
Citaat:
Sorry?? Waarom? Zo kijk ik er gewoon tegenaan. En jij hebt weer een andere mening. That's life. :o |
Citaat:
|
Nooit. Ik heb geen goede reden om wél een kind te willen, en wel een paar goede redenen om géén kind te willen: ik ben zo perfectionistisch dat het kind zich waarschijnlijk altijd minderwaardig zal voelen en er worden veel te veel kinderen geboren in Nederland (het is het enige land in de EU waarvan het geboortecijfer hoger is dan het sterftecijfer).
Moet het toch (als ik in staat ben een kind te verzorgen, dan ga ik geen abortus laten plegen wanneer ik ongepland zwanger ben), dan bij voorkeur tussen m'n 26e en 35e (want dan heb ik m'n studie af, en heeft het kind niet van die oude ouders). |
Voorlopig niet.
|
uhmzz 27 ofsow.... vin ik wel een mooie leeftijd
|
Ik denk er serieus over om alleen kleinkinderen te nemen
:P |
jaartje of 23 ofzow als ik tenminste kinderen wil :D
maar dat zien we dan wel weer..... |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien wil ik wel adopteren, dat trekt me ook super. Er zijn zóveel kinderen op de wereld die geen ouders hebben, waarom zou mijn kind dan ineens wel dat recht moeten hebben boven die kinderen? Maar ja... ik weet het niet hoor... Maar áls ik kinderen wil, dan tussen m'n 27ste tot 32ste... |
Ik zou maar hopen dat je uberhaupt kindere kan krijgen....
|
Citaat:
|
Ik denk gewoon nooit.. Ik wil wel een kindje, maar m'n 'vriend' niet. En zo ontzettendvreselijkafschuwelijk graag wil ik het nou ook weer niet.
Maar als ik een kindje wil: rond m'n 35e. |
ik denk niet dat ik dat wordt, ik wil dat niet hoor, 18 jaar of langer aan iets vast zitten (n)
|
Geen idee, misschien ook wel niet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14. |