Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
tussen 25 - 40... iig eerst ff school af... en een beetje inkomen...
ow... mja en weer opzoek naar zo'n ideaal meisje... ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Iedereen neemt maar kinderen, en waarom? Ik snap niet dat kinderen krijgen zowat vanzelfsprekend is. Volgens mij is het dat helemaal niet. Maar toch, we neuken gezellig allemaal door tot we over 50 jaar helemaal doordraaien van de drukte op de wereld! Is het nou niet genoeg?
||
![]() |
Citaat:
sorry ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nooit. Ik heb geen goede reden om wél een kind te willen, en wel een paar goede redenen om géén kind te willen: ik ben zo perfectionistisch dat het kind zich waarschijnlijk altijd minderwaardig zal voelen en er worden veel te veel kinderen geboren in Nederland (het is het enige land in de EU waarvan het geboortecijfer hoger is dan het sterftecijfer).
Moet het toch (als ik in staat ben een kind te verzorgen, dan ga ik geen abortus laten plegen wanneer ik ongepland zwanger ben), dan bij voorkeur tussen m'n 26e en 35e (want dan heb ik m'n studie af, en heeft het kind niet van die oude ouders). |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien wil ik wel adopteren, dat trekt me ook super. Er zijn zóveel kinderen op de wereld die geen ouders hebben, waarom zou mijn kind dan ineens wel dat recht moeten hebben boven die kinderen? Maar ja... ik weet het niet hoor... Maar áls ik kinderen wil, dan tussen m'n 27ste tot 32ste... |
![]() |
|
Ik denk gewoon nooit.. Ik wil wel een kindje, maar m'n 'vriend' niet. En zo ontzettendvreselijkafschuwelijk graag wil ik het nou ook weer niet.
Maar als ik een kindje wil: rond m'n 35e.
|
|