![]() |
[telemarketing] Tele2
Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben om voor Tele 2 te telemarken.
En daar wat over willen vertellen maybe? |
ja, goed topic, wil ik ook wel wat over weten
|
Gatverdamme, ik heb echt een hekel aan die tele2-medewerkers. Allemaal bellen om niks, echt dom.
Maarja, sorry, dan weet je dat ;). Kijk ff op de website ofzo of stuur een open sollicitatie. |
Citaat:
Dat werk doe ik dus tijdelijk. Ik bel mensen op om ze er van te overtuigen om met Tele2 te gaan bellen. Maar aangezien Tele2 echt goedkoper is dan KPN, vind ik het een goed product om te verkopen. Het is geen volksverlakkerij. @ BMX-idiota en BlueStar: wat willen jullie weten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe verloopt zo'n gesprek ongeveer? (hehe niet teveel gevraagd hoop ik?) |
Wij hadden eerst Tele2 en daarna hebben we het weer opgezegd. Daardoor zijn we echt super vaak gebeld door Tele2, waarom we het nou hadden opgezegd... Echt super irritant allemaal.
|
Citaat:
Daarna heb ik bij Tele2 een 'assesmentdag' gehad, afgesloten met een gesprekje met iemand, aan wie ik wederom iets moest verkopen. |
Citaat:
we zullen zien.. :) |
Citaat:
|
Nee, ik heb morgen om kwart voor 11 de beltest.
Verhaaltje over video's voor de deirenbode verkopen ¿?¿? Mja, nou heb ik even geoefent :D maar ik zeg teveel: 'eehh...' ben ik bang.. Nouja...als ik in ieder geval door die test heen kom is dat werk gewoon in Leeuwarden. |
Dat is niet voor Tele2 neem ik aan? Of hebben ze dat daar ook? Dat 'euh' zeggen maakt niet zo veel uit, dat verdwijnt wel als je een paar keer hebt gebeld en dus prikken ze daar ook wel doorheen. Belangrijker is om door te vragen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga me best doen morgen :) "goedemorgen, bel ik gelegen?" :D *edit: inmiddels de test achter de rug...was wel lastig zeg :rolleyes: * |
en?
|
Ik heb wel in een ander callcenter gewerkt, ook telemarketing dus. Je wordt dik betaald maar om nou 4 uur achter elkaar met zo'n ding op je hoofd te zitten is niks..
|
Ik telemarketeer nu ongeveer 1 jaar voor tele2
Het is wel relax, als je t goed kan... Ben je al begonnen? Er zijn verschillende varianten, bijvoorbeeld mensen 'koud' bellen en dan ze tele2 preselect aanbieden (en aanmelden). Je moet gewoon t trucje kennen. Ik ga natuurlijk niet al me geheimen hier neerzetten maar je mag me wel pm sturen... ik houd van praten... |
Citaat:
Ik werk op de afdeling in Den Helder. Die test is echt een eitje.... Daarna krijg je een training e.d. T gaat helemaal goed komen... O s*it ik zie net dat t al een tijdje terug was.... En ben je aangenomen. Je moet vooral goed zijn in doorvragen en de motieven van de klant zoeken om iets wel of niet te doen en dan ombuigen maar! |
Citaat:
Als er een beter alternatief zou zijn, zou ik dat doen. Misschien toch maar 'ns zoeken.... alleen weet je dan ook niet wat je aantreft (misschien wel net zo veel irritante belmensen). |
Citaat:
de motivatie daarbij was dat ik teveel in veronderstellingen praatte... :( Een vriend van me deed de test een kwartiertje na mij en was ook niet aangenomen --> te onduidelijk en niet enthousiast genoeg... |
Ik ben zelf telemarketeer voor GDZ geldgroep, en nu weet ik dus hoe het voelt om iedere keer uitgekaffert te worden. Maar ja. Ik doe het zelf ook als ik er eentje aan de lijn krijg, en dan vooral van Tele2. We zijn zes keer gebeld. Na de tweede keer flipte mijn moeder, na de vierde keer ik, en na de vijfde keer zelfs mijn vader. En nog schrappen ze ons niet van hun bellijstje, beetje lullig.
|
het is denk ik niet zo zeer dat je niet van de bellijst wordt geschrapt, maar meer dat je er al weer op staat.... :o
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35. |