Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2003, 15:21
Mir-idiotA
Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben om voor Tele 2 te telemarken.
En daar wat over willen vertellen maybe?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2003, 19:09
BlueStar
BlueStar is offline
ja, goed topic, wil ik ook wel wat over weten
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 19:47
ekki
ekki is offline
Gatverdamme, ik heb echt een hekel aan die tele2-medewerkers. Allemaal bellen om niks, echt dom.

Maarja, sorry, dan weet je dat . Kijk ff op de website ofzo of stuur een open sollicitatie.
Oud 13-06-2003, 11:47
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
ekki schreef op 12-06-2003 @ 20:47:
Gatverdamme, ik heb echt een hekel aan die tele2-medewerkers. Allemaal bellen om niks, echt dom.

Dat werk doe ik dus tijdelijk. Ik bel mensen op om ze er van te overtuigen om met Tele2 te gaan bellen. Maar aangezien Tele2 echt goedkoper is dan KPN, vind ik het een goed product om te verkopen. Het is geen volksverlakkerij.

@ BMX-idiota en BlueStar: wat willen jullie weten?
Oud 13-06-2003, 21:21
wietheerst
wietheerst is offline
Citaat:
Boogie schreef op 13-06-2003 @ 12:47:

Dat werk doe ik dus tijdelijk. Ik bel mensen op om ze er van te overtuigen om met Tele2 te gaan bellen. Maar aangezien Tele2 echt goedkoper is dan KPN, vind ik het een goed product om te verkopen. Het is geen volksverlakkerij.

mer jeh bent zeker nie zoon irri persoon die maar door blijft vragen waarom mense ut nie wille?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 22:51
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
wietheerst schreef op 13-06-2003 @ 22:21:
mer jeh bent zeker nie zoon irri persoon die maar door blijft vragen waarom mense ut nie wille?
Dat is wel de bedoeling inderdaad Anders wil echt niemand het. Als je even doorvraagt raken bepaalde mensen toch wat geïnteresseerder. En anderen nog geïrriteerder
Oud 14-06-2003, 13:12
Mir-idiotA
Citaat:
Boogie schreef op 13-06-2003 @ 12:47:

hoe gaat een test om aangenomen te worden precies in zijn werk?

hoe verloopt zo'n gesprek ongeveer?

(hehe niet teveel gevraagd hoop ik?)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 17:48
Miracle
Miracle is offline
Wij hadden eerst Tele2 en daarna hebben we het weer opgezegd. Daardoor zijn we echt super vaak gebeld door Tele2, waarom we het nou hadden opgezegd... Echt super irritant allemaal.
Oud 14-06-2003, 22:34
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
BMX-idiota schreef op 14-06-2003 @ 14:12:
hoe gaat een test om aangenomen te worden precies in zijn werk?

hoe verloopt zo'n gesprek ongeveer?

(hehe niet teveel gevraagd hoop ik?)
Ik heb eerst bij een uitzendbureau (Teleprofs in Groningen) een telefoontest en een computertest moeten doen. Bij de telefoontest moest je 2 verschillende producten verkopen aan een medewerkster van dat bureau, die in een ander kamertje de telefoon opnam. Het belangrijkste wat je dan moet doen is doorzetten en doorvragen. De computertest ging om je typsnelheid en -netheid.

Daarna heb ik bij Tele2 een 'assesmentdag' gehad, afgesloten met een gesprekje met iemand, aan wie ik wederom iets moest verkopen.
Oud 15-06-2003, 09:55
Mir-idiotA
Citaat:
Boogie schreef op 14-06-2003 @ 23:34:
Ik heb eerst bij een uitzendbureau (Teleprofs in Groningen) een telefoontest en een computertest moeten doen. Bij de telefoontest moest je 2 verschillende producten verkopen aan een medewerkster van dat bureau, die in een ander kamertje de telefoon opnam. Het belangrijkste wat je dan moet doen is doorzetten en doorvragen. De computertest ging om je typsnelheid en -netheid.

Daarna heb ik bij Tele2 een 'assesmentdag' gehad, afgesloten met een gesprekje met iemand, aan wie ik wederom iets moest verkopen.
hmmm..klinkt best moeilijk hehe,..ben niet zo goed in doorlullen/vragen...
we zullen zien..
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 22:46
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
BMX-idiota schreef op 15-06-2003 @ 10:55:
hmmm..klinkt best moeilijk hehe,..ben niet zo goed in doorlullen/vragen...
we zullen zien..
Dat valt wel mee hoor, als je maar niet na de eerste 'nee' weer ophangt, want dan wordt het lastig voor je. Maar ik neem aan dat je dan in Groningen wilt gaan werken? Ze zijn daar nog steeds van plan het project uit te breiden dus er is wel werk...
Oud 17-06-2003, 10:38
Mir-idiotA
Nee, ik heb morgen om kwart voor 11 de beltest.
Verhaaltje over video's voor de deirenbode verkopen ¿?¿?
Mja, nou heb ik even geoefent maar ik zeg teveel: 'eehh...' ben ik bang..
Nouja...als ik in ieder geval door die test heen kom is dat werk gewoon in Leeuwarden.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:57
Boogie
Boogie is offline
Dat is niet voor Tele2 neem ik aan? Of hebben ze dat daar ook? Dat 'euh' zeggen maakt niet zo veel uit, dat verdwijnt wel als je een paar keer hebt gebeld en dus prikken ze daar ook wel doorheen. Belangrijker is om door te vragen.
Oud 17-06-2003, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Boogie schreef op 17-06-2003 @ 11:57:
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrodwllllantysilio
gogogoch
Leuk stadje is dat hè?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 14:58
Mir-idiotA
Citaat:
Boogie schreef op 17-06-2003 @ 11:57:
Dat is niet voor Tele2 neem ik aan? Of hebben ze dat daar ook? Dat 'euh' zeggen maakt niet zo veel uit, dat verdwijnt wel als je een paar keer hebt gebeld en dus prikken ze daar ook wel doorheen. Belangrijker is om door te vragen.
ja, is de test om toegelaten te worden, en het echte werk is wel voor tele2.
Ik ga me best doen morgen

"goedemorgen, bel ik gelegen?"

*edit: inmiddels de test achter de rug...was wel lastig zeg *

Laatst gewijzigd op 18-06-2003 om 10:33.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 00:45
Boogie
Boogie is offline
en?
Oud 20-06-2003, 13:04
KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb wel in een ander callcenter gewerkt, ook telemarketing dus. Je wordt dik betaald maar om nou 4 uur achter elkaar met zo'n ding op je hoofd te zitten is niks..
Oud 20-06-2003, 13:25
Verwijderd
Ik telemarketeer nu ongeveer 1 jaar voor tele2

Het is wel relax, als je t goed kan...
Ben je al begonnen?

Er zijn verschillende varianten, bijvoorbeeld mensen 'koud' bellen en dan ze tele2 preselect aanbieden (en aanmelden). Je moet gewoon t trucje kennen.

Ik ga natuurlijk niet al me geheimen hier neerzetten maar je mag me wel pm sturen...

ik houd van praten...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 13:29
Verwijderd
Citaat:
BMX-idiota schreef op 17-06-2003 @ 11:38:
Nee, ik heb morgen om kwart voor 11 de beltest.
Verhaaltje over video's voor de deirenbode verkopen ¿?¿?
Mja, nou heb ik even geoefent maar ik zeg teveel: 'eehh...' ben ik bang..
Nouja...als ik in ieder geval door die test heen kom is dat werk gewoon in Leeuwarden.
Heee dan ga je bij cendris werken!!
Ik werk op de afdeling in Den Helder. Die test is echt een eitje....
Daarna krijg je een training e.d. T gaat helemaal goed komen...

O s*it ik zie net dat t al een tijdje terug was.... En ben je aangenomen. Je moet vooral goed zijn in doorvragen en de motieven van de klant zoeken om iets wel of niet te doen en dan ombuigen maar!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 12:24
ekki
ekki is offline
Citaat:
Acey schreef op 20-06-2003 @ 14:25:
Ik telemarketeer nu ongeveer 1 jaar voor tele2

Het is wel relax, als je t goed kan...
Ben je al begonnen?

Er zijn verschillende varianten, bijvoorbeeld mensen 'koud' bellen en dan ze tele2 preselect aanbieden (en aanmelden). Je moet gewoon t trucje kennen.

Ik ga natuurlijk niet al me geheimen hier neerzetten maar je mag me wel pm sturen...

ik houd van praten...
Gatver, dit is dus het ergste van Tele2. Ik vind het echt een shitbedrijf, het is dat je goedkoper via dat bedrijf kan bellen, maar verder heb ik er echt een hekel aan. En het is dat ik een nog grotere hekel aan die stinkerds van de KPN heb, maar die bellen tenminste niet zo vaak. Ik krijg iedere keer weer (ongeveer 2x per week) van die post of ik niet een vriend(in) wil aanmelden voor bellen en dan krijg ik geld extra (hoera! ). Gaan ze weer zeiken over dat preselect, dat het niet zo duidelijk is of ik dat wil of niet, terwijl ik al meerdere malen heb aangegeven dat ik dat NIET wil. GRRRRRRRRRRR

Als er een beter alternatief zou zijn, zou ik dat doen. Misschien toch maar 'ns zoeken.... alleen weet je dan ook niet wat je aantreft (misschien wel net zo veel irritante belmensen).
Oud 22-06-2003, 14:29
Mir-idiotA
Citaat:
Boogie schreef op 20-06-2003 @ 01:45:
en?
Niet gehaald
de motivatie daarbij was dat ik teveel in veronderstellingen praatte...
Een vriend van me deed de test een kwartiertje na mij en was ook niet aangenomen --> te onduidelijk en niet enthousiast genoeg...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 09:56
Phileine
Phileine is offline
Ik ben zelf telemarketeer voor GDZ geldgroep, en nu weet ik dus hoe het voelt om iedere keer uitgekaffert te worden. Maar ja. Ik doe het zelf ook als ik er eentje aan de lijn krijg, en dan vooral van Tele2. We zijn zes keer gebeld. Na de tweede keer flipte mijn moeder, na de vierde keer ik, en na de vijfde keer zelfs mijn vader. En nog schrappen ze ons niet van hun bellijstje, beetje lullig.
Oud 02-07-2003, 14:41
Verwijderd
het is denk ik niet zo zeer dat je niet van de bellijst wordt geschrapt, maar meer dat je er al weer op staat....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten