Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
hoe verloopt zo'n gesprek ongeveer? (hehe niet teveel gevraagd hoop ik?) |
![]() |
||
Citaat:
Daarna heb ik bij Tele2 een 'assesmentdag' gehad, afgesloten met een gesprekje met iemand, aan wie ik wederom iets moest verkopen.
||
Citaat:
![]() we zullen zien.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ga me best doen morgen ![]() "goedemorgen, bel ik gelegen?" ![]() *edit: inmiddels de test achter de rug...was wel lastig zeg ![]() Laatst gewijzigd op 18-06-2003 om 10:33. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik telemarketeer nu ongeveer 1 jaar voor tele2
Het is wel relax, als je t goed kan... Ben je al begonnen? Er zijn verschillende varianten, bijvoorbeeld mensen 'koud' bellen en dan ze tele2 preselect aanbieden (en aanmelden). Je moet gewoon t trucje kennen. Ik ga natuurlijk niet al me geheimen hier neerzetten maar je mag me wel pm sturen... ik houd van praten... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik werk op de afdeling in Den Helder. Die test is echt een eitje.... Daarna krijg je een training e.d. T gaat helemaal goed komen... O s*it ik zie net dat t al een tijdje terug was.... En ben je aangenomen. Je moet vooral goed zijn in doorvragen en de motieven van de klant zoeken om iets wel of niet te doen en dan ombuigen maar! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als er een beter alternatief zou zijn, zou ik dat doen. Misschien toch maar 'ns zoeken.... alleen weet je dan ook niet wat je aantreft (misschien wel net zo veel irritante belmensen).
|
Ik ben zelf telemarketeer voor GDZ geldgroep, en nu weet ik dus hoe het voelt om iedere keer uitgekaffert te worden. Maar ja. Ik doe het zelf ook als ik er eentje aan de lijn krijg, en dan vooral van Tele2. We zijn zes keer gebeld. Na de tweede keer flipte mijn moeder, na de vierde keer ik, en na de vijfde keer zelfs mijn vader. En nog schrappen ze ons niet van hun bellijstje, beetje lullig.
|
|