![]() |
[Meiden] Als je gelikt wordt door je vriend:jezelf afsluiten in je eigen fantasie?
Ik had het er gisteren met m'n vriend over. Ik vind het heel normaal dat ik me, als hij me likt, afsluit van alles om me heen en fantaseer over een bepaald 'lesbisch' filmpje dat ik heb gezien, zodat ik makkelijker/sneller kan klaarkomen.
Hij vindt echter dat dat overbodig is, omdat ik eigenlijk alleen al van zijn aanraking klaar zou moeten komen. Dat kan ik op zich misschien ook wel, maar ik ben het gewoon zo gewend: ik kan vrijwel alleen komen als ik een filmpje zie of ergens over fantaseer. |
Citaat:
|
Citaat:
Een lesbisch filmpje heb ik niet nee, maar fantaseren, och. Soms. Niet van andere mannen, maar van alle andere dingen die we al gedaan hebben, en van wat we nog gaan doen na het likken. Maar meestal word ik volkomen geobsedeerd door het gevoel. |
ohw das heel normaal hoor dat je fantaseerd..........tenminste.....of jij en ik zijn 2 uitzonderingen van al die miljoenen mensen hiero op de hele wereld :confused: maarre....dat lijkt me beetje onlogisch hè........ :D
|
Citaat:
Citaat:
Ghehe, ik denk dat het met de gewoonte te maken heeft; ik heb het me zo aangeleerd. Gisteren is het me overigens gelukt zonder fantasie, en toen was ik ook best blij.:) |
Dat moet ik misschien eens gaan doen, gezien het feit dat ik van fantaseren wél kan klaarkomen en van gelikt worden níet:) (of nouja: het is tot nu toe nooit voorgekomen).
|
Ik fantaseer lang niet altijd over iets anders, maar ik kruip wel helemaal in mezelf terug, om me volledig te kunnen concentreren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26. |