Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2003, 10:40
Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Ik had het er gisteren met m'n vriend over. Ik vind het heel normaal dat ik me, als hij me likt, afsluit van alles om me heen en fantaseer over een bepaald 'lesbisch' filmpje dat ik heb gezien, zodat ik makkelijker/sneller kan klaarkomen.
Hij vindt echter dat dat overbodig is, omdat ik eigenlijk alleen al van zijn aanraking klaar zou moeten komen.
Dat kan ik op zich misschien ook wel, maar ik ben het gewoon zo gewend: ik kan vrijwel alleen komen als ik een filmpje zie of ergens over fantaseer.
Oud 16-06-2003, 10:45
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
What a wicked thing to do, to let me dream of you..
Wat is het toch met dat liedje he? *kijkt naar eigen sig*
Oud 16-06-2003, 10:53
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Party_Bunny schreef op 16-06-2003 @ 11:40:
Ik had het er gisteren met m'n vriend over. Ik vind het heel normaal dat ik me, als hij me likt, afsluit van alles om me heen en fantaseer over een bepaald 'lesbisch' filmpje dat ik heb gezien, zodat ik makkelijker/sneller kan klaarkomen.
Hij vindt echter dat dat overbodig is, omdat ik eigenlijk alleen al van zijn aanraking klaar zou moeten komen.
Dat kan ik op zich misschien ook wel, maar ik ben het gewoon zo gewend: ik kan vrijwel alleen komen als ik een filmpje zie of ergens over fantaseer.

Een lesbisch filmpje heb ik niet nee, maar fantaseren, och. Soms. Niet van andere mannen, maar van alle andere dingen die we al gedaan hebben, en van wat we nog gaan doen na het likken. Maar meestal word ik volkomen geobsedeerd door het gevoel.
Oud 16-06-2003, 11:02
droppie
droppie is offline
ohw das heel normaal hoor dat je fantaseerd..........tenminste.....of jij en ik zijn 2 uitzonderingen van al die miljoenen mensen hiero op de hele wereld maarre....dat lijkt me beetje onlogisch hè........
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 11:03
Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Citaat:
Qimm schreef op 16-06-2003 @ 11:45:
Wat is het toch met dat liedje he? *kijkt naar eigen sig*
Juh, is zo herkenbaar!

Citaat:
poesiefox schreef op 16-06-2003 @ 11:53:
Een lesbisch filmpje heb ik niet nee, maar fantaseren, och. Soms. Niet van andere mannen, maar van alle andere dingen die we al gedaan hebben, en van wat we nog gaan doen na het likken. Maar meestal word ik volkomen geobsedeerd door het gevoel.
Och neen, dan heb ik het straks helemààl gedaan!!
Ghehe, ik denk dat het met de gewoonte te maken heeft; ik heb het me zo aangeleerd. Gisteren is het me overigens gelukt zonder fantasie, en toen was ik ook best blij.
Oud 16-06-2003, 20:03
Verwijderd
Dat moet ik misschien eens gaan doen, gezien het feit dat ik van fantaseren wél kan klaarkomen en van gelikt worden níet (of nouja: het is tot nu toe nooit voorgekomen).
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 20:15
sinsere
sinsere is offline
Ik fantaseer lang niet altijd over iets anders, maar ik kruip wel helemaal in mezelf terug, om me volledig te kunnen concentreren.

Regels voor berichten