![]() |
David Bowie in Ahoy
De geruchten gingen al een paar dagen rond, maar nu is het officieel: Bowie komt ook naar Nederland tijdens zijn nieuw tour. volgens zijn site (www.davidbowie.com) komt ie op 15 oktober in de ahoy in Rotterdam,
I'm There (y) |
*vindt dat wel even aarsch trappen*
volgens de site is er tot 19juni een presale voor leden, dan zal de gewone vvk ook wel niet lang meer duren :D:D:D |
(y) :)
|
ik ben trouwens van mening dat ie ook best ff op Lowlands langs kan komen - zou ie helemaal niet misstaan en het scheelt mij weer geld;)
|
Als er iemand (m/v) ergens leest of hoort wanneer de voorverkoop daadwerkelijk van start gaat zou diegene (m/v) dit dan in dit topic willen vermelden? Bij voorbaat dank :)
|
kosten ?
|
Citaat:
|
Dan ben ik jarig.
Ik denk niet dat ik ga, ik vind z'n stem cool maar z'n nummers niet zo. |
Citaat:
|
ik denk dat de vvk deze maand nog wel begint - de prijs schat ik wel rond de 40-50 euro :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jammer dat Ziggy Stardust dood is :D
Ufke: ik denk dat hij daar geen probleem van maakt: hij heeft toch ooit een (show)relatie met Iggy Pop gehad? |
Ik ga sowieso hem weer eens zien , heb hem vorig jaar op Beachrock gezien , en als dit optreden half zo goed is dan heb ik weer een schitterend avond :) :cool:
|
ghmm, misschien
|
God wat duur. Nee, ik zit die avond gewoon thuis tårta te eten.
|
hmm *zwijmel*
|
Is die opa nog niet met pensioen....
Fuck weer een ander ingelogd..... |
Citaat:
|
Hahaha :D. Ach ik heb er nooit iets aangevonden. Zie de genialiteit niet. Zag gister een docu over Warhol. Zelfde verhaal. Interessante man, maar gewoon een kwakzalver haha. En dat is met heel die generatie praktisch zo als je t mij vraagt :) Maarja dat zal wel aan mij liggen....hahaha
|
Citaat:
|
Jezus wat duur... :(
Ik hoop trouwens dat ik dan voor een paar dagen in Florida zit... En als ik ga moet ie wel magic dance spelen. :P |
Superrrrrr. Nu hopen dat ie geen 90's shit gaat spelen.
|
Citaat:
(alleen als ik arenakaartjes kan krijgen trouwens, anders kijk ik liever een live dvd-tje ofzo) |
daar wil ik ook heen.. :( maar kheb geen geld en iemand om mee heen te gaan..
|
Hum, jammer dat ik geen Labyrynth pakje heb, dan zou ik dat wel aantrekken..
Goed, wat hebben we allemaal van bowie? Alladinsane (LP) Let's Dance (LP) Underground (single, 12") Stage (dubbel LP, de gele) Ziggy Stardust (LP) Labyrynth Soundtrack (CD) 1. Outside (CD, zo'n beetje de beste) Earthling (CD) Hours (CD) Heathen (2CD) mwoah, dat lijkt me toch wel een redelijke basis zo.. Ook vanwege het wel eens luisteren naar Arrow Classic Rock.. Kut, ik heb geen geld.. en zaterdag begint die voorverkoop al.. Eh. dubbel kut. :-( Maargoed, moet er toch wel eens heen, anders is hij straks ook dood, net zoals al die andere helden.. |
Cool, wist niet dat er hier toch wat bowie fans aanwezig waren...
Kheb em eveneens op beachrock gezien vorig jaar, best wel een ervaring (y) |
Citaat:
Space Oddity (1969) Hunky Dory (1971) The Rise and Fall of Ziggy Stardust (1972) Alladin Sane (1973) Station to Station (1976) Low (1977) Heroes (1977) Lodger (1979) Bowie at the Beeb (2000) [2cd + live bonus disc] Ik wil nog: The Man Who Sold the World (1970) Scary Monsters (And Super Creeps) (1980) |
:D jippie :D
en mijn gitaarleraar zal ook juichen |
Citaat:
|
Citaat:
GOD FUCKIN DAMMIT |
Mooi, dan kunnen jullie allemaal op mijn verjaardag komen.
|
Citaat:
|
Ik ken eigenlijk alleen dat experimenteel uitstapje(drum n bass enz.) van hem en die clip met dat blauwe haar(ziggy stardust)
|
Citaat:
|
mja ik ging vanmorgen placebo kaartjes kopen, waren er ook mensen voor david bowie,
de eerste twee meisjes hadden kaartjes, de volgende meneer: sorry tis uitverkocht.. het was 5 voor 10 ofzo.. echt heel erg snel. |
Het concert is a.s. woensdag dus ik vond het tijd worden voor een up. Voor de mensen die het nog niet wisten, het voorprogramma zal verzorgd worden door de Dandy Warhols :)
Als ik het topic zo teruglees zijn er veel die wel hadden willen gaan maar achter het net hebben gevist. Wie hebben er eigenlijk wel kaartjes? |
ik :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
kijk nog eens goed |
ik vond het geweldig!
Ook The Dandy Warhols waren erg :cool: ik heb me nooit zo verdiept in deze band, maar ze speelden erg goed. Alleen reageerde het publiek nogal droog :s Bowie zelf was fantastisch, veel oude nummers, nieuwe cd, en een pixies cover. ik had al tijdens het voorprogramma mijn zitplaats verlaten en d.m.v. gemene ellebogen en onschuldige blikken mezelf naar voren gewurmd (ik stond boven bij de zijkant, vlakbij :cool: ), en de hele avond gedanst en gesprongen. Ziggy played guitaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr :cool: how fucking :cool: was that? EDIT; ik miste Golden Years wel, dan was mijn avond helemaal perfect |
fuck man, IK MOET ER HEEN!
David Bowie is echt GOED! Mijn favo album is toch wel Hunky Dorry... |
Eh, halve gare, het was GISTEREN!
@lana Grrr, jij wel.. :mad: |
Citaat:
hahahahahahahahahahahahahahahaha :rolleyes: |
Citaat:
Mijn avond was trouwens compleet geweest met "Wild is the Wind". Maar helaas... |
het was echt fantastisch!!! :D spijtig dat ik heel slechte plaatse had...veel geld en nog nix, Ahoy :nono: dacht wel eerst da ik de enige Belg was maar er ware er nog :p
veel oude nummers in combinatie met de nieuwe, het was mooi in evenwicht. china girl hoefde van mij ni, had idd veel liever 'wild is the wind' of 'golden years' gehad |
Citaat:
:nono: China Girl was geweldig |
oooo...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48. |