![]() |
|
Verwijderd
|
De geruchten gingen al een paar dagen rond, maar nu is het officieel: Bowie komt ook naar Nederland tijdens zijn nieuw tour. volgens zijn site (www.davidbowie.com) komt ie op 15 oktober in de ahoy in Rotterdam,
I'm There ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Hahaha
![]() ![]()
|
Hum, jammer dat ik geen Labyrynth pakje heb, dan zou ik dat wel aantrekken..
Goed, wat hebben we allemaal van bowie? Alladinsane (LP) Let's Dance (LP) Underground (single, 12") Stage (dubbel LP, de gele) Ziggy Stardust (LP) Labyrynth Soundtrack (CD) 1. Outside (CD, zo'n beetje de beste) Earthling (CD) Hours (CD) Heathen (2CD) mwoah, dat lijkt me toch wel een redelijke basis zo.. Ook vanwege het wel eens luisteren naar Arrow Classic Rock.. Kut, ik heb geen geld.. en zaterdag begint die voorverkoop al.. Eh. dubbel kut. :-( Maargoed, moet er toch wel eens heen, anders is hij straks ook dood, net zoals al die andere helden..
||
Citaat:
Space Oddity (1969) Hunky Dory (1971) The Rise and Fall of Ziggy Stardust (1972) Alladin Sane (1973) Station to Station (1976) Low (1977) Heroes (1977) Lodger (1979) Bowie at the Beeb (2000) [2cd + live bonus disc] Ik wil nog: The Man Who Sold the World (1970) Scary Monsters (And Super Creeps) (1980) |
![]() |
||
Citaat:
|
Het concert is a.s. woensdag dus ik vond het tijd worden voor een up. Voor de mensen die het nog niet wisten, het voorprogramma zal verzorgd worden door de Dandy Warhols
![]() Als ik het topic zo teruglees zijn er veel die wel hadden willen gaan maar achter het net hebben gevist. Wie hebben er eigenlijk wel kaartjes? |
![]() |
|
ik vond het geweldig!
Ook The Dandy Warhols waren erg ![]() Alleen reageerde het publiek nogal droog ![]() Bowie zelf was fantastisch, veel oude nummers, nieuwe cd, en een pixies cover. ik had al tijdens het voorprogramma mijn zitplaats verlaten en d.m.v. gemene ellebogen en onschuldige blikken mezelf naar voren gewurmd (ik stond boven bij de zijkant, vlakbij ![]() Ziggy played guitaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr ![]() how fucking ![]() EDIT; ik miste Golden Years wel, dan was mijn avond helemaal perfect
Laatst gewijzigd op 16-10-2003 om 18:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn avond was trouwens compleet geweest met "Wild is the Wind". Maar helaas... |
![]() |
|
het was echt fantastisch!!!
![]() ![]() ![]() veel oude nummers in combinatie met de nieuwe, het was mooi in evenwicht. china girl hoefde van mij ni, had idd veel liever 'wild is the wind' of 'golden years' gehad |
![]() |
||
Citaat:
![]() China Girl was geweldig
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Placebo Afterparty 01 December, Rotterdam CO2 | 24 | 06-12-2006 12:34 | |
Muziek |