![]() |
Wat is jou lievelingseten???
:D hay ik ben Missy!
Jullie kennen me misschien al omdat ik altijd bijna overal op reageer, maaruh daar gaat het niet om! Ik had de vraag: wat is nou jullie lievelingseten? Geeffuh jullie ff antwoord??? xx-ies Missy :p |
Citaat:
ik heb niet echt lievelingseten, maar pizza en lasagne vind ik erg lekker (y) |
kebap, shoarma, pizza en grieks
|
iets pasta achtig, of bruinebonen :D
|
Pizza, kaasfondue :o
|
Citaat:
enne thanx dat je antwoord gaf (IS WEL LOLLIG) |
iets met pasta of rijst (vooral kip tandoori) maar iets met vis is ook (bijna) altijd goed
|
mijn lievelings 'normale eten' is lasagna.
Maar een paar keer in het jaar eten we: Vooraf: * champignonnensoep of groentesoep (zelfgemaakt of course) * eventueel stokbrood Hoofdgerecht * varkenshaasje (met champignonsaus) * aardappelkroketjes * aardappelschijfjes * witlof * erwtjes Nagerecht * IJs * Slagroom * Verse aarbeien (met sap) * eventueel chocolade sausje lekkerrrrrrr |
Tagliatelle met zalm.
|
groente soep van mijn vader, en lasagna\lasagnette van mijn broertje
|
Ehm ja bij mij Tagliatella met roomsaus, gekruide kipfilet en gebakken paprika
|
lasagna, zelf gemaakt is tie altijd het lekkerst :p
en shourma is ook wel weg te krijgen :) |
Wie kan hier eigenlijks zelf een beetje fatsoenlijk koken?? Ik kan nog net een eitje bakken en een soepje maken (cup-a-soup hehe ;)) maar dan houd het op bij mij... en wat maak je dan zoal? (en is het wel een beetje te eten?)
|
ik kan opzich wel aardig koken en bakken braden en de hele tering zooi :) en dan is het meestal ook wel aardig weg te krijgen :cool:
|
Citaat:
|
Italiaans.
pasta's pizza etc.. |
Ik ben overgegaan op griekse salade met feta kaas.
Jee, wat is dat lekker. :| |
BAMI!!!!!!! die mn pa maakt dan
|
hay ik ben Arun!
Jullie kennen me misschien al omdat ik altijd bijna overal op reageer, maaruh daar gaat het niet om! Ik heb een antwoord: Ik eet het liefste Thais of Indonesisch eten. Geeffuh jullie ook ff antwoord??? xx-ies Arun.. *kots* |
Friet! Duh!
|
Citaat:
Enne leuk dat je ff reageerde.. :p xx-ies Kissy |
Rijst met goulash :D
|
bami met kip , een gebakken ei erbij en gebakken bananen (y)
|
Lasagna is mn favo
|
ey leuk dat jullie allemaal reageren!
kussss Missy :p |
Ja leuk hè?
Even iedereen applausje voor zichzelf.. *zucht* ;) |
;) jah Arun en een heeeel groot applaus voor jou!
Ik mag het toch wel leuk vinden dat mensen reageren? :D En het werkt want zelfs jij reageerd he? ;) :D :p xxx-iessss Missy |
En of ik reageer haha!
Ik ben ook heel blij dat er gereageerd wordt, want anders is het ook zo lullig he? :D Wil je ook nog mijn lievelingsdrank weten? |
spruitjes!!!!!! yummie!!
lekker met kaas & nootmuskaat *kan niet wachten tot het weer winter is en er weer lekkere verse spruiten zijn* |
hmmz, nou op het moment heb ik heel erg zin in mais-salade. ik heb nie echt een lievelingsmaaltijd, maar een paar dingen vind ik toch wel erg lekker:
pannenkoeken chinees indiaase bloemkooksoep (moeders gerecht) quiche (of hoe je het ook schrijft) wortel-rozijn salade aardappeltjes met mosterd zoiets |
pizza!!!! :D
|
Rauwe Andijvie Stampot met Spekjes en Brie :o
dat is echt zo lekker |
Heb niet echt lievelingseten. Wel vind ik heel veel dingen lekker, bv. pizza, shoarma op zo'n pitabroodje, Chinees vooral Dim Sum, Italiaans eten, Royal Chicken v/d Burger King en nog veel meer.
|
Pasta met tonijn
|
Macaroni met spinazi
Lasagne Tiramisu (maarja, dat is niet echt normaal 'eten' :D) |
Citaat:
wij eten zoiets heel vaak, kan aan mij liggen hoor |
Chinees, shoarma en pizza
|
Ikke vind Italiaans errug lekker als ik eerlijk ben...
|
Fruit en groente ... Chinees ... lasagne ... boterham met kaas en komkommer :D ... aardappelpurree ... sommige pasta's ... ik heb eigenlijk geen lievelingseten, alles kan lekker gemaakt zijn ... kan niet kiezen :)
|
Ik ben gek op zuurkool (ben geloof ik wel een van de weinigen)
Maar ook wel op pizza, lasagne en tortilla's... |
Dat waar ik opdat moment zin in heb :p
|
pannekoeken!!! :D :D *kwijl*
|
Lasagne en die groenten bij de Chinees, fu yung hai of zoiets.
|
tong(vis) hmmmmmmmmm
en als desert creme brulee, maar meestal neem ik dan een grand-desert, dan heb je van alles een beetje. |
Spaghetti Bolognese (of zoiets :D)!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
patatjes vin ikek nog steeds errug lekker (y)
vroeger was ikke helemaal gek van andijvie :D hihi big kiss!! |
stampot boerenkool
shoarma vette hap |
Leuk dat jullie allemaal reageren,en jullie hebben wel smaak!
Het klinkt allemaal heerlijk wat jullie opnoemen! xxies MisSsS-of te wel-Missy :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |