| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

|

Verwijderd

| 

mijn lievelings 'normale eten' is lasagna. 

Maar een paar keer in het jaar eten we: Vooraf: * champignonnensoep of groentesoep (zelfgemaakt of course) * eventueel stokbrood Hoofdgerecht * varkenshaasje (met champignonsaus) * aardappelkroketjes * aardappelschijfjes * witlof * erwtjes Nagerecht * IJs * Slagroom * Verse aarbeien (met sap) * eventueel chocolade sausje lekkerrrrrrr  | 

| 

| 

|
| 

Wie kan hier eigenlijks zelf een beetje fatsoenlijk koken?? Ik kan nog net een eitje bakken en een soepje maken (cup-a-soup hehe   

) maar dan houd het op bij mij... en wat maak je dan zoal? (en is het wel een beetje te eten?)

Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons. 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

wrom denk je dat hij/zij smileys 8er ze post zette..... 

Achterh0ek Arena 0wnZ ! :D 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

hay ik ben Arun!  

Jullie kennen me misschien al omdat ik altijd bijna overal op reageer, maaruh daar gaat het niet om! Ik heb een antwoord: Ik eet het liefste Thais of Indonesisch eten. Geeffuh jullie ook ff antwoord??? xx-ies Arun.. *kots* 

http://www.extraordinary-arun.com/ 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Enne leuk dat je ff reageerde..   xx-ies Kissy

Ey we blijvuh wel vrienden he? xx-xxies Missy! 
	 | 
	||
| 

| 

|

Verwijderd

| 

hmmz, nou op het moment heb ik heel erg zin in mais-salade. ik heb nie echt een lievelingsmaaltijd, maar een paar dingen vind ik toch wel erg lekker: 

pannenkoeken chinees indiaase bloemkooksoep (moeders gerecht) quiche (of hoe je het ook schrijft) wortel-rozijn salade aardappeltjes met mosterd zoiets  | 

| 

| 

||
| 

Citaat: 

wij eten zoiets heel vaak, kan aan mij liggen hoor  | 
	||
![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine | 

Stel een vraag aan de forummer onder je #veel+3 Verwijderd  | 500 | 17-04-2011 21:36 | |
| De Kantine | 

Pose-a-question nr. 2 Batave  | 500 | 29-03-2010 16:44 | |
| Eten & Drinken | 

Jouw lievelingseten! KiMZz  | 6 | 07-07-2008 22:45 | |
| De Kantine | 

Wat wil jij weten vd forummer onder jou? PixelDansje  | 500 | 10-12-2007 11:58 | |
| Eten & Drinken | 

lekkerste eten/ en het minst lekkere <<Latin*Metal>>  | 21 | 11-08-2003 13:30 | |