![]() |
Het gevoel van bekeken worden
Je staat in de gang, en je voelt een prikkend gevoel in je rug/achterhoofd. Je draait je om en je ziet dat Iemand naar je kijkt...
Wat denk je wat hiervan de oorzaak is? |
verschillende oorzaken.
onbewust geur,energie,warmte, misschien zelfs iemand anders ziel waarnemen. |
Een soort instinctief en natuurlijk aanvoelen. Zit gewoon in je... Waar het door komt, instinct dus, energie, gevoel,...
|
Ik heb het vaak meegemaakt... vanmiddag toen ik bijn mn vriendin was... zag ik een soort verschijning 6 keer achter elkaar ofzo ... > ik schrok... ik rende gelijk naar de balkon om een frisse lucht te halen... Ik dacht dat wat hoorde, ik vroeg het aan mijn vriendin ze zei dat het klopt... er loopt vaak iemand op de trap maar er is gewoon niemand... we waren met zn tweeen en we schrokken. Wij doen veel aan satanisctische dingen misschien komt het daardoor... Het was super eng vanmiddag!!!
Ik hoop dat ze kan slapen vandaag...in haar enge kamer.. Ik durf nu echt niet meer naar boven, mijn kamer, te gaan... Heb je dat soms ook :rolleyes: Mutiara :D |
Citaat:
En het gaat hier om echte personen en geen geesten of verschijningen. |
ooh sorry :( zal ik het berichtje verwijderen dan :eek:
|
Dat is het probleem wanneer te goed gelovige mensen geesten enzo gaan oproepen, ieder klein geluidje/piepje enz enz is de geest.
Het gevoel van bekeken worden is gewoon instinct. |
ik hoor altijd iemand wel
hoe dan ook, als diegene in de buurt is binnen 5 meter ofzo dan hoor ik diegene Voor mij heeft et niks met gevoel ofzo te maken Mjah kheb nog nooit een geest gehoord :p |
Citaat:
|
tis denk ik zoiets van: zou er iemand staan? nee joh, waarom zou dat? nou wie weet? wie weet staat er wel iemand, ik merk hem, was dat geluidje van hem AAAAAAAAAH!!!!!
tenminste dat heb i kwel es, maar dat is dan in vage toestanden |
Citaat:
sweetkrissy |
Dat heb ik ook erg vaak...
Best wel vervelend :( |
Citaat:
sweetkrissy |
het derde oog daar voel je de paranormale dingen mee.
|
Citaat:
Wie bedoel je met Iemand? Ik mag het graag doen in de bus of zo. Achter iemand zitten en je er goed op concentreren. Hij kan jou niet zien, en iedereen zit in de bus zo'n beetje voor zich uit te kijken, dus het valt niemand op. Let maar op, die persoon voor je word onrustig. Die voelt dat. Denk erom dat je, als het kanaal openstaat, even iets positiefs doorstuurt, want het is niet de bedoeling dat je imand kwaad doet. En netjes weer afsluiten. |
zo'n antwoord had ik nou niet vna jou verwacht poesifox :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
stap 1 = het bestaan van energien |
Citaat:
|
Ik voel dat ook wel eens als mijn ogen niet iemand kunnen zien die naar me kijkt. :o
Dat wil dus zeggen, ik draai me om en ik zie niemand. :D |
Citaat:
|
Citaat:
E is niet (delta)mC^2 :p |
Ik heb dat gevoel constant, vooral op mijn kamer
|
bij mij ist nu ook maar ik weet wel waarom... de halve school weet dat ik iets met 'n ongen heb is maar net en onze klassen vinden het nogal interrresant en leuk enzo. maja maakt niet uit maar iedereen zegt me opeens gedag of draait iedereen zich opeens om.
maar probeer er achter te komen of je iets geks hebt gezegt of weet ik veel dat iedereen opeens kijkt..... |
Ik heb dat ook altijd.. maar ook als ik gwoon hier in mn 1tje op de bank zit, dan komt er ineens zo'n naam in me op en ga ik op msn. .begint die meteen tegen mij te praten..
Betekent dit dan dat ik 'voel' dat hij/zij aan mij denkt of slaat dit gewoon nerges op?? off topic.. als deze vraag niet gesteld mag worden gewoon nie reageren :D |
heb ik ook weles...., maar kweet nou wie et is, dus kvinnet niet meer vervelend.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09. |