Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wie bedoel je met Iemand? Ik mag het graag doen in de bus of zo. Achter iemand zitten en je er goed op concentreren. Hij kan jou niet zien, en iedereen zit in de bus zo'n beetje voor zich uit te kijken, dus het valt niemand op. Let maar op, die persoon voor je word onrustig. Die voelt dat. Denk erom dat je, als het kanaal openstaat, even iets positiefs doorstuurt, want het is niet de bedoeling dat je imand kwaad doet. En netjes weer afsluiten.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
bij mij ist nu ook maar ik weet wel waarom... de halve school weet dat ik iets met 'n ongen heb is maar net en onze klassen vinden het nogal interrresant en leuk enzo. maja maakt niet uit maar iedereen zegt me opeens gedag of draait iedereen zich opeens om.
maar probeer er achter te komen of je iets geks hebt gezegt of weet ik veel dat iedereen opeens kijkt.....
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb dat ook altijd.. maar ook als ik gwoon hier in mn 1tje op de bank zit, dan komt er ineens zo'n naam in me op en ga ik op msn. .begint die meteen tegen mij te praten..
Betekent dit dan dat ik 'voel' dat hij/zij aan mij denkt of slaat dit gewoon nerges op?? off topic.. als deze vraag niet gesteld mag worden gewoon nie reageren ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Plas nog in m'n bed Marijn-S | 83 | 26-07-2016 16:04 | |
Psychologie |
angststoornis en het gevoel bekeken en gevolgt te worden linn567 | 1 | 16-03-2016 11:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid Raakvlak | 11 | 20-01-2005 18:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] zonder gevoel oeski | 13 | 31-08-2003 18:00 | |
De Kantine |
Het raadsel van Scholierië [2] Talon | 15 | 04-05-2002 11:27 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |