![]() |
verliefd op een leraar
ben je al eens verliefd op een leraar of lerares geweest en hoe was dat? dat wil ik graag ff weten...
|
nee gelukkig niet.
|
Nee...ik bedank :D
|
dat is snel... binnen de minuut!
|
nee
|
Nee, thank God..
|
nee... ik val op jongere jochies :D
|
ah bah neej!
|
Nee, gelukkig niet zeg (n)
|
ja, was leuk, maakte het vak stukken interessanter, deed meer je best, en als de leraar het door had, voelde hij zicvh gevleid en ging je aardiger behandelen etc
op de uni met professoren gaat het maar om 1 ding: sex voor goede punten. verliefheid heeft niemand nodig ;) |
nee nooit verliefd geweest op een leraar..
Maar laatst zag ik bij ons op school een nieuwe leraar rondlopen, een jonge vent nog en zag er leuk uit. Ik kan me voorstellen dat een hoop meiden dan wel zitten te zwijmelen tijdens die lessen.. |
Ik wel.
|
verliefd niet echt
maar hij is wel lekker mmm had ik maar wat vaker les van 'm (ok mss heeeel klein beetje, maar heb een vriend hoor :)) |
Nee, gelukkig niet.
Maar er was een leraar (op de middelbare school) en die was nog vrij jong en ook wel redelijk knap. En toen ik nog in de 1e/2e zat, hoorde je altijd 6e-klassers fluisteren dat ze hem wel leuk vonden. Dus toen ik in de 5e zat, kreeg ik hem voor het eerst en ja hij was ook wel leuk. Ik heb hem 1 les de hele tijd aan zitten staren (ook toen we een stukje video aan het kijken waren) en hij had geloof ik wel door dat ik me daar niet echt op concentreerde, dus zodra het afgelopen was kreeg ik meteen een vraag (en wist het antwoord dus niet) Sindsdien was hij gewoon een leraar voor me... :p |
Nooit.
Alleen is momenteel een leraar verliefd op een vriendin van mij :eek: |
neeeeeheeeeeee :)
|
nee, ik ken wel een meisje die op een leraar is maar zelf echt niet, ik kan me er er niks bij voorstellen maarja, als het je overkomt dat je ineens iets van kriebels voelt kan je daar zelf helemaal niks aan doen....ik vind het wel raar dat sommige dozen ook echt verwachten dat ze een relatie met een leraar kunnen krijgen. maar ik moet niks meer zeggen want ik weet niet hoe het is om verliefd op een leraar te zijn..
|
eh..niet echt verliefd, maar ik vond wel ooit eens een leraar leuker dan ,gewoon een aardige leraar. Ik stond toen hardstikke goed voor dat vak,en aangezien ik elke dag les had van hem ging ik graag naar school!
Voor de rest is het ook wel vervelend wie wil nou iemand die 2xzo oud is als jij of nog ouder? |
Citaat:
whelp! Ik zou niet weten hoe ik daar mee om zou gaan dan zeg.. :confused: *eek* Ik zou me rot schrikken.. Dat een leerling verliefd wordt op een leraar/lerares, ok.. Die zitten vaak in de puberteit enzo.. Maar een leraar op een leerling.. *vind het gewoon een raar idee* Bij mij op school (ben nu geslaagd dus ik zit er nou niet meer) is ook een leraar die nu samenwoont met een oud-leerling van hem! Zij was toendertijd eindexamen leerling en had les van hem, ze vond hem al leuk enzo *blablabla* toen is ze wel eens bij hem thuis geweest en hij ging haar ook leuk vinden.. En nadat ze eindexamen heeft gedaan hebben die dus ook wat gekregen en zijn nog altijd samen.. |
Citaat:
|
Citaat:
ok ik neem m'n woorden terug :D had mondeling examen van 'm en hij behandelde me niet eerlijk ! veel te simpele vragen en pff, beoordeelde me veel beter dan ik eigenlijk was.. neej tis over :) ik had superveel gestudeerd en dat wilde ik bewijzen ook getver. |
Uhm nee. Maar ik heb ook alleen maar van die oude stoffige leraren gehad (de mannelijke dan ;) )
|
Citaat:
Hele verhalen altijd aan moeten horen in de klas.. :D |
Citaat:
Dr is bij ons op school een keer een hele rel geweest omdat een leraar een relatie had met een leerlinge. Hij had haar niet in de klas, maar toch... hij is geschorst geweest en onderhand is het ook wel uit geloof ik. Er loopt bij ons op school wel een andere hele leuke en jonge leraar rond. Hij is vijfentwintig, speelt gitaar, draagt spijkerbroeken/gympen/rugtas... mwaoh, jammer dattie alleen aan de onderbouw lesgeeft... :D |
Citaat:
|
hè, nee, lijkt me echt verschrikklijk.. *gruwelt bij de gedachte aan dat je op de leraren bij mij op school verliefd kunt worden*
|
Citaat:
Ik heb dat verhaal wel 100 x gehoord!! Maar het blijft leuk als je geen zin in Duits hebt! |
Citaat:
*Sintfiet kijkt op horloge* ''oh is het nu alweer zo laat, nou ja dan hebben we geen tijd meer voor een overhoring'' *klas juicht inwendig* |
Citaat:
|
Verliefd op leraar......
Tja soort van wel ja maja et kan toch nie eg un relatie En helaas vind die leraar mij wel leuk :( Maja hoe dat afloopt whaha merken we vanzelf Mijn vriendin heeft wel un soort geheime realtie met un leraar maar ik ben wel blij dat ze van school is... Want echt gezond vindk et nie hoor :rolleyes: |
Een vriend van me is leraar, en al die meiden willen weten of hij getrouwd is....
|
nope, wel op een lerares. ;)
|
2 jaar terug op me oude school kwam opeens een hele knappe jonge lerares te zitten. Iedereen vond haar 'lekker'.
Maar uhm kheb toen heeeeel opvallend en overdreven met haar zitten flirten :D .. alleen helaas zag ze daar alleen de humor van in en nam ze het totaal niet serieus :( hehe :) En 3 jaar terug ofzoiets.. hadden we een weekje les van studentes die nog een opleiding volgde op andere scholen. Waren iets van rond de 20 ofzo. Maar dat zag er allemaal vrij goed uit.. en 1tje vond ik wel heeeel erg leuk (uitzien). En dat wist ook iedereen, zelfs zij :o . Vond haar niet echt serieus leuk.. gewoon beetje lol. En gelukkig vond zij het ook wel grappig :) Voor de rest waren al mijn leraren en leraressen zwaar overtijd.. ouwe zakken |
Citaat:
*grijnst breed* Mja, ik zie meneer van Noortwijk wel zitten, moet ik zeggen:P:P:P |
Citaat:
Wij hebben ook een leraar op school die verliefd is op een meisje uit mijn klas.. :rolleyes: Ze moet heel vaak bij hem op gesprek... :eek: Hij zegt dat ze haar cijfers bespreekt... :D Geloven we dat ??? :p :D Ze krijgt ook heel veel mailtjes van hem :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn genoeg leerlingen die vaak cijfers moeten bespreken met een leraar...... hebben ze gelijk allemaal wat dan :p Lijk mij niet ennuh kweet hoe het voelt dat een leraar verliefd op je is, want bij is het echt zo. Een goede vriendin van mij heeft wel een soort geheime relatie met een leraar maar dat vind ik niet kunnen :eek: Maja van dat verhaal geloofk ook zeer weining van... |
Bij mij isset dus so :( most et zijn
Majaaaaaa errug boeiuh ;) Was nog nie helemaal wakker :p |
Nee, hoewel sommige jonge leraren er best leuk uitzien :o.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm nee niet verliefd maar we hebben wel knappe leraren rondlopen van in de twintig!
|
Citaat:
|
ik benz wanger van mn leraar....
|
Citaat:
ik zit er niet mee hoor |
Citaat:
maarja als dat verhaal langs veel mensen gaat wordt er vaak veel bijverzonnen weet je wel.. :D maarja, we doen dat echt niet om die leraar te pesten ofzow... Die vriendin is ook al naar dr mentrix gegaan duss er zit heus wel iets van waarheid in... Maar die vent komt zelf ook met allemaal posters van... ja hoe zal ik dat eens zegguh? uhm... netjes gezegd... halfnaakte vrouwe :o :rolleyes: Dat heeft hij aan een paar meiden laten zien.. duss volgens mij spoort die vent geloof ik niet helemaal... en van dat cijfers bespreken hij is niet eens onze mentor :rolleyes: |
ja ik ben verliefd geweest op meneer Kattestaart!!!
ik heb niks met die gevoelens gedaan. |
Nope, nooit geweest. Boven de 22 vind ik alles al oud, en leraren die lesgeven aan bovenbouw zijn altijd minstens 22:). Hoe leuk een leraar ook is, ik wordt er niet verliefd op.
|
Oef, op erg veel :o
Het begon op de basisschool: ik was verliefd op m'n leraar van groep acht en het werd alleen maar erger toen hij m'n benen vasthield terwijl ik op een ladder stond iets aan het plafond te hangen... ooeeh, daar krijg ik nog steeds kriebels van... Hij hield me vast!!!! :P En toen kwam er een invalster, hij was door z'n knie gegaan. Oef, die invalster was leuk leuk leuk :) Ik herinner me ons kerstdinner op school toen ze naast me zat! Oef, toen was ik verliefd :) Maar ja, weekje later zag ik haar met haar vriend door het centrum wandelen. Ennn... op de middelbare school ook een lerares... pff, daar fantaseerde ik echt over. *zucht* Eigenlijk vind ik d'r nog leuk :P (maar ze geeft daar geen les meer nu). Enn.. verder niet op een leraar of lerares maar wel op m'n huisarts (ook een vrouw)... Pfff, nu nog een klein beetje ongemakkelijk gevoel als ik bij d'r ben. Word wel altijd helemaal vrolijk van haar :D |
Ja, ik wel. Dat was ontzettend zwaar voor me geweest, om zo op een afstandje verliefd te zijn. Het deed me geen goed. De littekens zijn nog steeds niet helemaal genezen. :(
Ripper |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |