Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ok ik neem m'n woorden terug ![]() had mondeling examen van 'm en hij behandelde me niet eerlijk ! veel te simpele vragen en pff, beoordeelde me veel beter dan ik eigenlijk was.. neej tis over ![]() ik had superveel gestudeerd en dat wilde ik bewijzen ook getver.
||
Citaat:
Hele verhalen altijd aan moeten horen in de klas.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dr is bij ons op school een keer een hele rel geweest omdat een leraar een relatie had met een leerlinge. Hij had haar niet in de klas, maar toch... hij is geschorst geweest en onderhand is het ook wel uit geloof ik. Er loopt bij ons op school wel een andere hele leuke en jonge leraar rond. Hij is vijfentwintig, speelt gitaar, draagt spijkerbroeken/gympen/rugtas... mwaoh, jammer dattie alleen aan de onderbouw lesgeeft... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb dat verhaal wel 100 x gehoord!! Maar het blijft leuk als je geen zin in Duits hebt!
||
Citaat:
*Sintfiet kijkt op horloge* ''oh is het nu alweer zo laat, nou ja dan hebben we geen tijd meer voor een overhoring'' *klas juicht inwendig*
|
Verwijderd
|
Verliefd op leraar......
Tja soort van wel ja maja et kan toch nie eg un relatie En helaas vind die leraar mij wel leuk ![]() Maja hoe dat afloopt whaha merken we vanzelf Mijn vriendin heeft wel un soort geheime realtie met un leraar maar ik ben wel blij dat ze van school is... Want echt gezond vindk et nie hoor ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
2 jaar terug op me oude school kwam opeens een hele knappe jonge lerares te zitten. Iedereen vond haar 'lekker'.
Maar uhm kheb toen heeeeel opvallend en overdreven met haar zitten flirten ![]() ![]() ![]() En 3 jaar terug ofzoiets.. hadden we een weekje les van studentes die nog een opleiding volgde op andere scholen. Waren iets van rond de 20 ofzo. Maar dat zag er allemaal vrij goed uit.. en 1tje vond ik wel heeeel erg leuk (uitzien). En dat wist ook iedereen, zelfs zij ![]() ![]() Voor de rest waren al mijn leraren en leraressen zwaar overtijd.. ouwe zakken |
![]() |
||
Citaat:
Wij hebben ook een leraar op school die verliefd is op een meisje uit mijn klas.. ![]() Ze moet heel vaak bij hem op gesprek... ![]() Hij zegt dat ze haar cijfers bespreekt... ![]() Geloven we dat ??? ![]() ![]() Ze krijgt ook heel veel mailtjes van hem ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn genoeg leerlingen die vaak cijfers moeten bespreken met een leraar...... hebben ze gelijk allemaal wat dan ![]() Lijk mij niet ennuh kweet hoe het voelt dat een leraar verliefd op je is, want bij is het echt zo. Een goede vriendin van mij heeft wel een soort geheime relatie met een leraar maar dat vind ik niet kunnen ![]() Maja van dat verhaal geloofk ook zeer weining van... |
![]() |
||
Citaat:
ik zit er niet mee hoor
||
Citaat:
maarja als dat verhaal langs veel mensen gaat wordt er vaak veel bijverzonnen weet je wel.. ![]() maarja, we doen dat echt niet om die leraar te pesten ofzow... Die vriendin is ook al naar dr mentrix gegaan duss er zit heus wel iets van waarheid in... Maar die vent komt zelf ook met allemaal posters van... ja hoe zal ik dat eens zegguh? uhm... netjes gezegd... halfnaakte vrouwe ![]() ![]() Dat heeft hij aan een paar meiden laten zien.. duss volgens mij spoort die vent geloof ik niet helemaal... en van dat cijfers bespreken hij is niet eens onze mentor ![]()
Laatst gewijzigd op 23-06-2003 om 17:15. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oef, op erg veel
![]() Het begon op de basisschool: ik was verliefd op m'n leraar van groep acht en het werd alleen maar erger toen hij m'n benen vasthield terwijl ik op een ladder stond iets aan het plafond te hangen... ooeeh, daar krijg ik nog steeds kriebels van... Hij hield me vast!!!! ![]() En toen kwam er een invalster, hij was door z'n knie gegaan. Oef, die invalster was leuk leuk leuk ![]() ![]() Ennn... op de middelbare school ook een lerares... pff, daar fantaseerde ik echt over. *zucht* Eigenlijk vind ik d'r nog leuk ![]() Enn.. verder niet op een leraar of lerares maar wel op m'n huisarts (ook een vrouw)... Pfff, nu nog een klein beetje ongemakkelijk gevoel als ik bij d'r ben. Word wel altijd helemaal vrolijk van haar ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een leraar... Calimero6 | 16 | 16-01-2011 08:55 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op een leraar! HELP! j3nnif3r | 47 | 23-11-2004 22:28 | |
Algemene schoolzaken |
verliefd op leraar I haTe MysElF | 55 | 18-05-2004 13:09 | |