Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2004, 20:17
j3nnif3r
j3nnif3r is offline
Ik ben nu al 3 jaar verliefd op een hele leuke leraar op school, we flirten ook vaker met elkaar. Maar het zal nooit wat tussen ons worden, dat weten we allebei. Hoewel we elkaar wel allebei heel erg leuk vinden. Maar hij heeft een vriendin en 2 kinderen.
Nu wil ik er ook een beetje vanaf komen, maar telkens als ik hem zie, word ik weer verliefd op hem.
Ik probeer echt open te staan voor andere jongens, maar telkens als ik een leuke jongen tegen kom denk ik weer aan hem. Ikheb in die 3 jaar ook al 2 vriendjes gehad, maar die relaties zijn telkens uit gegaan omdat ik met mijn gedachte meer bij die leraar zat.
Vriendinnen zeggen ook altijd dat ik het eens met hem moet uitpraten, maar telkens als ik erover begin, loopt ie weg en begint ie te lachen, gewoon omdat ie niks durft te zeggen.
Ik heb me hier ook echt een paar jaar heel erg rot over gevoelt. Ik weet nu ook echt niet meer wat ik moet doen. Kan iemand me misschien nuttige tips geven? of een ervaring delen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2004, 20:19
Verwijderd
Ontbreekt er een vader figuur in je leven?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:22
j3nnif3r
j3nnif3r is offline
Hoezo ontbreekt er een vader figuur in je leven? Hij scheelt niet zo super veel van leeftijd met mij. Dus.. Ik vat je opmerking nu niet echt
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 17-11-2004 @ 21:19 :
Ontbreekt er een vader figuur in je leven?
sla een rijke 30´er aan de haak in de plaatselijke discotheek
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:25
Mark
Mark is offline
gewoon niet meer bij hem in de klas komen. Dan verwatert dat wel
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:27
j3nnif3r
j3nnif3r is offline
Citaat:
bertbart schreef op 17-11-2004 @ 21:22 :
sla een rijke 30´er aan de haak in de plaatselijke discotheek
Alsof je met iemand die alleen maar rijk is gelukkig kan worden??
denk het niet. Karakter speelt toch een hele grote rol bij mij, weet niet bij jullie.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:36
Verwijderd
Citaat:
j3nnif3r schreef op 17-11-2004 @ 21:22 :
Hoezo ontbreekt er een vader figuur in je leven? Hij scheelt niet zo super veel van leeftijd met mij. Dus.. Ik vat je opmerking nu niet echt
Ja of nee?
Wij gaan gewoon eerst eens proberen uit te vinden waarom het zo nodig een ouder ervaren iemand moet zijn met al een hecht gezinsleven.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:38
j3nnif3r
j3nnif3r is offline
denk dat het voornamelijk komt, omdat ik zelf ook al redelijk volwassen ben. Ik houd me ook meer bezig met de dingen die oudere jongens, mannen bezig houden, zoals kinderen, samen wonen dat soort dingen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:39
Verwijderd
Niet aan beginnen. Vergeten, zijn 'signalen' niet meer door laten dringen en doen alsof hij iemand anders is.
Kom op, andere keuze is er niet. Ook beter voor jezelf.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:39
Verwijderd
Citaat:
j3nnif3r schreef op 17-11-2004 @ 21:38 :
denk dat het voornamelijk komt, omdat ik zelf ook al redelijk volwassen ben. Ik houd me ook meer bezig met de dingen die oudere jongens, mannen bezig houden, zoals kinderen, samen wonen dat soort dingen
Hoe oud bén je?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:40
j3nnif3r
j3nnif3r is offline
ik ben zelf 17
en hem negeren is moeilijk als ie onstant aandacht vraagt, heb het al vaker geprobeerd
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:44
Verwijderd
Citaat:
j3nnif3r schreef op 17-11-2004 @ 21:40 :
ik ben zelf 17
en hem negeren is moeilijk als ie onstant aandacht vraagt, heb het al vaker geprobeerd
En?
Dan ga je met 'm praten.
En hij is?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Je ontwijkt mijn vraag, dat mag best.
Verliefd worden op een leraar vind ik persoonlijk niet bepaald een teken van volwassenheid om heel eerlijk te zijn.
Volgens mij ben je vooral opzoek naar iets wat stabiliteit en zekerheid inzich houd, en jij hoopt dat te vinden in een oudere man van wie je weet dat hij dat als het ware in een gezinsleven heeft.

In feite moet je van die vent weg, dat lijkt mij het beste voor je
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:45
Verwijderd
Citaat:
j3nnif3r schreef op 17-11-2004 @ 21:40 :
ik ben zelf 17
Kan het ook zijn dat jij denkt dat hij constant om aandacht vraagt.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:46
j3nnif3r
j3nnif3r is offline
hij is 29? een beetje een probleem ja. maar hij heeft tegen mij altijd gelogen over zijn leeftijd, hij ziet er ook jonger uit.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:48
Verwijderd
Citaat:
j3nnif3r schreef op 17-11-2004 @ 21:46 :
hij is 29? een beetje een probleem ja. maar hij heeft tegen mij altijd gelogen over zijn leeftijd, hij ziet er ook jonger uit.
Doet er niet toe. En je zei dat je qua leeftijd niet veel uit elkaar lag. Wel dus.
En misschien denk jij wel dat hij signalen afgeeft, die er uiteindelijk helemaal niet zijn.
Zoals ik al zei; ga praten of neem afstand.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:49
j3nnif3r
j3nnif3r is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 17-11-2004 @ 21:44 :
Je ontwijkt mijn vraag, dat mag best.
Verliefd worden op een leraar vind ik persoonlijk niet bepaald een teken van volwassenheid om heel eerlijk te zijn.
Volgens mij ben je vooral opzoek naar iets wat stabiliteit en zekerheid inzich houd, en jij hoopt dat te vinden in een oudere man van wie je weet dat hij dat als het ware in een gezinsleven heeft.

In feite moet je van die vent weg, dat lijkt mij het beste voor je
Ik vind hem nu al 3 jaar leuk, hij heeft pas een echt een stabiele relatie sinds 1,5 jaar. Dit kan dus niet echt de begin rede zijn, maar denk wel dat het heeft me geteld de laatste jaren. Ik zou echt graag met zijn vriendin willen ruilen ja, en zoals jij zegt een stabiel en zeker leven willen hebben.

Dat ik misschien denk dat ie aandacht rekt, denk het niet, als ie je constant zit te roepen, terwijl ie je niet nodig heeft??
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:53
Verwijderd
Citaat:
j3nnif3r schreef op 17-11-2004 @ 21:49 :
Ik vind hem nu al 3 jaar leuk, hij heeft pas een echt een stabiele relatie sinds 1,5 jaar. Dit kan dus niet echt de begin rede zijn, maar denk wel dat het heeft me geteld de laatste jaren. Ik zou echt graag met zijn vriendin willen ruilen ja, en zoals jij zegt een stabiel en zeker leven willen hebben.

Dat ik misschien denk dat ie aandacht rekt, denk het niet, als ie je constant zit te roepen, terwijl ie je niet nodig heeft??
Het lijkt mij vrij sterk dat je twee kinderen met iemand hebt waarmee je pas sinds 1,5 jaar een stabiele relatie hebt.

Waarom zou je wat je in hem zoekt niet bij iemand kunnen vinden die meer van je eigen leeftijd is?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:56
j3nnif3r
j3nnif3r is offline
Ik weet in ieder geval pas sinds 1,5 jaar dat ie een relatie heeft. Hij heeft tegen mij 1,5 jaar gelogen over zijn leeftijd en dat ie een vriendin heeft. Hij heeft altijd tegen mij gezegd dat ie jonger was en nog geen vriendin heeft.
Tot ie een dag na de les na me toe kwam en zei dat zijn vriendin zwanger was.

Ik zou dat ook wel kunnen vinden met iemand van mijn eigen leeftijd, maar moet eerst eens van mijn gevoelens voor hem zien af te komen.
Als ik mijn ex aankeek, moest ik altijd aan die leraar denken, omdat ie precies dezelfde kleur ogen had. Maar hij was zo een schat van een jongen en zou er ook echt wel verder mee willen gaan. Maar dan moet ik dit eerst ff oplossen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:58
droppiej
droppiej is offline
ai lastig, k zit met het zelfde probleem
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 21:01
Verwijderd
Citaat:
j3nnif3r schreef op 17-11-2004 @ 21:56 :
Ik weet in ieder geval pas sinds 1,5 jaar dat ie een relatie heeft. Hij heeft tegen mij 1,5 jaar gelogen over zijn leeftijd en dat ie een vriendin heeft. Hij heeft altijd tegen mij gezegd dat ie jonger was en nog geen vriendin heeft.
Tot ie een dag na de les na me toe kwam en zei dat zijn vriendin zwanger was.

Ik zou dat ook wel kunnen vinden met iemand van mijn eigen leeftijd, maar moet eerst eens van mijn gevoelens voor hem zien af te komen.
Als ik mijn ex aankeek, moest ik altijd aan die leraar denken, omdat ie precies dezelfde kleur ogen had. Maar hij was zo een schat van een jongen en zou er ook echt wel verder mee willen gaan. Maar dan moet ik dit eerst ff oplossen
Hij liegt zelfs tegen je, misschien is hij al 9 jaar samen met zijn vriendin, weet jij veel.

Ik heb geen idee hoe jij daarvanaf moet komen. Misschien helpt het als je inziet wat je in hem zoekt, dat hij tegen je liegt, dat hij zich op een heel ander levensvlak bevind, en dat hij al een vriendin heeft en zelfs twee kinderen. Het kan nooit wat worden.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 21:04
j3nnif3r
j3nnif3r is offline
ik zie dat ook wel allemaal in, maar vergeef soms mensen te vlug dingen.

iedereen zegt al dat ik eens met iemand er over moet praten, maar dat is echt iets wat ik niet durf, want dan wordt hij erbij gehaald, terwijl ik hem misschien nog 5 jaar zie.

Ik weet ook echt wel dat ie niet eerlijk is geweest tegenover mij, in verband met zijn relatie, maar probeer hem nu ook echt te vergeten.

in ieder geval bedankt
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 21:11
Noddy
Noddy is offline
het is wel duidelijk dat het niks kan worden.
Ik zou nog een keer proberen om met hem te praten hierover. Vraag hem of hij serieus wilt antwoorden want voor jou is het ook niet leuk als hij lachend wegloopt.
Misschien kan je hem vragen om er rekening mee te houden dat je hem probeert te vergeten?
Iig veel succes
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 21:12
j3nnif3r
j3nnif3r is offline
nu ik er ook eigenlijk over na ga denken. Ik denk ook wel dat je gelijk hebt met dat ik een stabiel en zeker leven zoek. Hij heeft gewoon een mooi huis, 2 kinderen en een goede en leuke baan. Met andere woorden precies wat ik wil.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 22:02
aapje
aapje is offline
Citaat:
dat blijkt wel jah als je zo naief bent om op een leraar verliefd te worden...
Oud 17-11-2004, 23:48
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Citaat:
aapje schreef op 17-11-2004 @ 23:02 :
dat blijkt wel jah als je zo naief bent om op een leraar verliefd te worden...

Ik denk dat ze zelf niet heeft gevraagd om die gevoelens. Als ik mocht kiezen dan had ik er ook niet voor gekozen om meer dan 3 jaar verliefd te zijn op 1 van mijn docenten. Ik was waarschijnlijk wel anders met mijn gevoelens om gegaan als ik wist wat ik nu weet doordat ik wat jaartjes ouder ben. Gewoon zoveel mogelijk die persoon ontwijken enzo, maar ja.. dat is ook weer makkelijk gezegd.

Maar TS, doe je roze bril af. Het zal niets worden. Hij heeft een vriendin, twee kinderen. Jij bent nog maar 17 en je zal waarschijnlijk nog veel ontdekken in de liefde. Dwing jezelf om hem zo min mogelijk te zien en als het niet lukt, moet je maar afwachten totdat je van school af bent. Dan zal je hem waarschijnlijk wel goed uit je hoofd kunnen zetten. Toen ik van school af ging, lukte het me pas. Maar als je je nu zo gaat verdiepen in hem, dan heb ik het idee dat je hier best wel verrot uitkomt. Mij heeft het ook teveel pijn gedaan doordat ik te lang op mijn verliefdheid in ging.
Oud 17-11-2004, 23:55
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
je kunt alleen verliefd worden als je verliefd wilt worden, er dus voor open staat, probeer het te laten verwateren, en denk er gewoon niet aan, als je sterk genoeg bent en dat kunt, is het probleem binnen een maand de wereld uit
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 01:32
Shitonya
Shitonya is offline
er een einde aan maken. As soon as possible
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 05:36
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Je zei dat hij niet zoveel scheelde in leeftijd! Niet veel schelen vind ik 18 en 21 (heb ik gehad, maar het is toch nooit wat geworden, want het mag niet, leraar - leerling is a no no, ook al scheel je maar 3 jaar en ben je al 18).

Nu kan ik niet zeggen dat ik 17 en 29 een no no vind (mijn vriend was 28 toen ik hem leerde kennen, toen was ik 18, so who am I to judge you), maar in deze situatie is het zeker een no no.

1. Leraar - leerling kan niet! Als je dan toch ooit wat met hem wilt (fout!), wacht dan tot dat je van school af bent. Als je 17 bent en je zit op de HAVO zit je neem ik aan in je eindexamen jaar (ik snap dan ook niet waarom je zegt dat je hem de komende 5 jaar nog gaat zien :/).

2. Hij had waarschijnlijk al een vriendin toen jullie elkaar leerden kennen. Mannen die daarover liegen zijn zeker een no no Stel dat jij zijn vriendin was (oud, met 2 kinderen), en dat hij op school rond liep te vozen. Zou jij ook niet willen

3. Hij heeft een vriendin! Hij heeft kinderen! Geen man jatten die al bezet is
Oud 18-11-2004, 05:37
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
j3nnif3r schreef op 17-11-2004 @ 22:12 :
nu ik er ook eigenlijk over na ga denken. Ik denk ook wel dat je gelijk hebt met dat ik een stabiel en zeker leven zoek. Hij heeft gewoon een mooi huis, 2 kinderen en een goede en leuke baan. Met andere woorden precies wat ik wil.
Je bent 17, ga lol maken!

Er is nog zoveel te ontdekken! Ga nou niet nu al naar stabiliteit streven. Dat kan over 10 jaar ook nog wel
Oud 18-11-2004, 10:21
WolterB
WolterB is offline
Vergeet hem, probeer m zo veel mogelijk te ontlopen, keer terug in de werkelijkheid en word wakker uit je droom.

Je vergooit je eigen leven voor iets wat totaal onbereikbaar is.
Oud 18-11-2004, 10:33
ilse
ilse is offline
Citaat:
WolterB schreef op 18-11-2004 @ 11:21 :
Vergeet hem, probeer m zo veel mogelijk te ontlopen, keer terug in de werkelijkheid en word wakker uit je droom.

Je vergooit je eigen leven voor iets wat totaal onbereikbaar is.
precies
Oud 18-11-2004, 13:07
Verwijderd
Citaat:
j3nnif3r schreef op 17-11-2004 @ 21:27 :
denk het niet. Karakter speelt toch een hele grote rol bij mij, weet niet bij jullie.
ach liever een rot karakter met veel geld, dan iemand zonder geld

Laatst gewijzigd op 18-11-2004 om 13:09.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 14:16
j3nnif3r
j3nnif3r is offline
Ik zie hem nog 5 jaar omdat ik daar op school stage ga lopen, dat hebben een paar leraren geregeld. Ik ga zelf namelijk ook de lerarenopleiding doen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 14:19
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
j3nnif3r schreef op 18-11-2004 @ 15:16 :
Ik zie hem nog 5 jaar omdat ik daar op school stage ga lopen, dat hebben een paar leraren geregeld. Ik ga zelf namelijk ook de lerarenopleiding doen.
hoe graaf je je eigen graf in 4 lessen
Oud 18-11-2004, 14:22
j3nnif3r
j3nnif3r is offline
ik wil het zelf liever ook niet, maar moet eerst eens aangenomen worden op die opleiding.
ik probeer nu ook ergens zo ver mogelijk hier vandaan te gaan studeren, dan kan ik op kamers en hoef ik hem ook niet meer tegen te komen.
maar die leraren hebben dat geregeld, dat ik er stage mag lopen, dan kan ik moeilijk nee zeggen, want ze bedoelen het alleen maar goed.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 15:17
Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
Als ik magvragen.. hoe oud ben jij en hoe oud is hij?
Oud 18-11-2004, 15:24
j3nnif3r
j3nnif3r is offline
als je eens alle dinge gelezen had wist je hoe oud ik ben en hoe oud hij is.
Ik ben 17 hij 29.
Weet het is veel verschil, maar hij heeft al die tijd gelogen over zijn leeftijd, omdat ie goed bij mij over wou komen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 15:27
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
j3nnif3r schreef op 18-11-2004 @ 16:24 :
als je eens alle dinge gelezen had wist je hoe oud ik ben en hoe oud hij is.
Ik ben 17 hij 29.
Weet het is veel verschil, maar hij heeft al die tijd gelogen over zijn leeftijd, omdat ie goed bij mij over wou komen.
maar hij is getrouwd en heeft kinderen.
Ze kans dat hij die in de steek zal laten voor jou is zo klein dat je eerder 50 miljoen wint in een loterij.
Je houdt hoop op iets wat er eigenlijk niet is. Probeer dat in te zien, probeer hem los te laten en hem te zien als een leugenaar, want dat is tenslotte wat hij is
Oud 18-11-2004, 15:38
Mo6
Mo6 is offline
hij is niet getrouwd, heeft alleen een vriendin...

maargoed, vergeet die vent gewoon want als hij al liegt over zijn leeftijd lijkt het me een zeer onbetrouwbare gozer en daar kun je dus ook niet goed een stabiele relatie mee beginnen. verder zeg je dat hij een leuke baan heeft, maar er zijn nog veel leukere baantjes hoor
Oud 18-11-2004, 15:51
markeerstift
markeerstift is offline
Citaat:
j3nnif3r schreef op 17-11-2004 @ 21:27 :
Je zegt dat karakter een grote rol speelt, maar waarschijnlijk ken je je leraar alleen maar als leraar, en niet als iemand die je in de privésferen ontmoet. Je weet zo dus niet hoe hij reageert wanneer hij kwaad is, of juist heel blij enzovoort. Eigenlijk zie je alleen een leraar-karakter. Misschien heb je hem wel geromantiseerd, je dacht eerst ook dat hij jonger was en dat hij nog vrijgezel is, terwijl dat helemaal niet is. Ik denk dat je in je hoofd een soort van beeld hebt gemaakt van '(redelijk) perfecte jongen'. Gezien hij dit nu op verschillende punten niet is, zou ik die gedachte laten varen, en je te richten op de mooie karaktertrekken van die ex van je, of een nieuwe jongen
Oud 18-11-2004, 15:55
j3nnif3r
j3nnif3r is offline
ik ken hem zo ook van buiten school. Ik ben vaker een dag mee geweest ergens heen, en dan ging hij ook mee, aan na een week skireis leer je iemand ook wel kennen,je kan je niet de hele week anders voor doen als je bent.
en een kennis van mij is een vriend van hem, die heeft me ook wel wat dingen over hem vertelt.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 17:09
filia dei
filia dei is offline
Hij liegt tegen je over z'n leeftijd en over z'n relatie? en jij vind hem nog leuk. Volgens mij misbruikt hij je alleen maar. Als leraar is het natuurlijk mega leuk om allemaal mooie jonge meisjes over je te laten zwijmelen en een beetje flirten omdat aan te moedigen kan toch geen kwaad.

Maar goed... je moet zelf weten wat je doet maar ik vind 't 'n creep, en ik zou het niet vreemd vinden als hij naast jou met nog 20 andere meisjes uit andere klassen flirt... Dus gewoon negeren, en als hij aandacht loopt te trekken dan snauw je 'm maar af. Dan houdt 't snel genoeg op, dan kiest ie wel een makkelijker meiske en kan jij je fijn gaan bezighouden met jongens van je eigen leeftijd.
Oud 18-11-2004, 20:51
juno
juno is offline
Als man van ver in de twintig vind je tienermeisjes nog steeds net zo leuk als toen je zelf een tiener was. De smaak van mannen verandert hun hele leven niet. Dus hij vindt het wel best. Een stabiele relatie met twee kindjes, en een leuk dingetje op school voor de lol erbij.

Maar ja, het kan niet en het mag niet. Wettelijk niet want hij is je leraar, en moreel gezien niet want hij is de vader van twee bloedjes van kindertjes en de vriend van een lieve vriendin die hem al jaren heeft en bij wie hij echt niet weggaat.

Vergeet hem. En ga alsjeblieft een stageplek zoeken op een andere school. Dan is het zo weer over, uit het oog uit het hart.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 22:05
Skilly
Skilly is offline
Ik denk dat hij je gewoon uitlacht omdat hij het grappig vindt dat jij hem leuk vindt. Hij neem je gewoon voor de zeik. Ik zou ook lachen most tell the true
Oud 23-11-2004, 20:47
D-But
D-But is offline
Verliefdheid overkomt je...

Citaat:
metroidminded schreef op 18-11-2004 @ 00:55 :
je kunt alleen verliefd worden als je verliefd wilt worden, er dus voor open staat, probeer het te laten verwateren, en denk er gewoon niet aan, als je sterk genoeg bent en dat kunt, is het probleem binnen een maand de wereld uit
Oud 23-11-2004, 20:57
D-But
D-But is offline
ben zelf ook 1,5 jaar verliefd geweest op een leraar...is niet leuk...
maar langs de andere kant, je kan er nix aan doen, het is niet naief, het overkomt je..de leraar waar ik op viel was jong, 2o pas, ik dacht eerst dat het een leerling was...tot ik die stomme lerarentas zag..het is niet erg om verliefd te zijn op een leraar. t gaat vanzelf over...klamp j r alleen niet zo aan vast...t wordt nix, waarschijnlijk, misschien hard om te zeggen, maar zelfs al vind hij jouw net zo leuk als jij hem, hij zal nooit zijn stabiele leventje opgeven.....je moet m uit je hoofd zetten, proberen....je kan natuurlijk ook genieten van j verliefdheid, maar je moet wel beseffen dat t nooit wat wordt..
Oud 23-11-2004, 22:28
Multilot
Multilot is offline
Ik wilde nog even reageren dat je op je eigen school stage gaat lopen. Dat is absoluut een nono!

Je weet dan absoluut niet wat het andere schoolleven is, terwijl je daar later wel mee te maken krijgt. Een keer uit vertrouwde omgeving weggerukt worden om ergens anders wat op te bouwen van jezelf is nooit verkeerd.

En als jij hem echt wilt, stap dan naar hem toe en zeg hem dat. Zo simpel is het. Waarschijnlijk krijg je een nee, wees daar op voorbereid. Maar misschien wil hij z'n toekomst, vriendin en twee kinderen wel vergooien voor een meisje als jij...
Reageren

Regels voor berichten