Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
denk het niet. Karakter speelt toch een hele grote rol bij mij, weet niet bij jullie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wij gaan gewoon eerst eens proberen uit te vinden waarom het zo nodig een ouder ervaren iemand moet zijn met al een hecht gezinsleven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan ga je met 'm praten. En hij is? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verliefd worden op een leraar vind ik persoonlijk niet bepaald een teken van volwassenheid om heel eerlijk te zijn. Volgens mij ben je vooral opzoek naar iets wat stabiliteit en zekerheid inzich houd, en jij hoopt dat te vinden in een oudere man van wie je weet dat hij dat als het ware in een gezinsleven heeft. In feite moet je van die vent weg, dat lijkt mij het beste voor je ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En misschien denk jij wel dat hij signalen afgeeft, die er uiteindelijk helemaal niet zijn. Zoals ik al zei; ga praten of neem afstand. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat ik misschien denk dat ie aandacht rekt, denk het niet, als ie je constant zit te roepen, terwijl ie je niet nodig heeft?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waarom zou je wat je in hem zoekt niet bij iemand kunnen vinden die meer van je eigen leeftijd is? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb geen idee hoe jij daarvanaf moet komen. Misschien helpt het als je inziet wat je in hem zoekt, dat hij tegen je liegt, dat hij zich op een heel ander levensvlak bevind, en dat hij al een vriendin heeft en zelfs twee kinderen. Het kan nooit wat worden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat ze zelf niet heeft gevraagd om die gevoelens. Als ik mocht kiezen dan had ik er ook niet voor gekozen om meer dan 3 jaar verliefd te zijn op 1 van mijn docenten. Ik was waarschijnlijk wel anders met mijn gevoelens om gegaan als ik wist wat ik nu weet doordat ik wat jaartjes ouder ben. Gewoon zoveel mogelijk die persoon ontwijken enzo, maar ja.. dat is ook weer makkelijk gezegd. Maar TS, doe je roze bril af. Het zal niets worden. Hij heeft een vriendin, twee kinderen. Jij bent nog maar 17 en je zal waarschijnlijk nog veel ontdekken in de liefde. Dwing jezelf om hem zo min mogelijk te zien en als het niet lukt, moet je maar afwachten totdat je van school af bent. Dan zal je hem waarschijnlijk wel goed uit je hoofd kunnen zetten. Toen ik van school af ging, lukte het me pas. Maar als je je nu zo gaat verdiepen in hem, dan heb ik het idee dat je hier best wel verrot uitkomt. Mij heeft het ook teveel pijn gedaan doordat ik te lang op mijn verliefdheid in ging.
||
Citaat:
![]() Er is nog zoveel te ontdekken! Ga nou niet nu al naar stabiliteit streven. Dat kan over 10 jaar ook nog wel ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 18-11-2004 om 13:09. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ze kans dat hij die in de steek zal laten voor jou is zo klein dat je eerder 50 miljoen wint in een loterij. Je houdt hoop op iets wat er eigenlijk niet is. Probeer dat in te zien, probeer hem los te laten en hem te zien als een leugenaar, want dat is tenslotte wat hij is ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verliefdheid overkomt je...
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |