Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2002, 11:17
marliesbakker
marliesbakker is offline
hallo allemaal,
ik zit met een probleem, waar volgens mij heel weinig aan te doen is, maar ik wil het toch kwijt.
Ik ben nu ongeveer 3 jaar verliefd op mijn leraar, niet een klein beetje, maar heel erg. De laatste tijd hebben we samen geoefend voor een optreden op school, waar ik zong en hij piano speelde. Het oefenen was heel gezellig, maar hierdoor werden mijn gevoelens nog meer versterkt. Het is een hele populaire leraar, maar zelf schijnt hij het niet door te hebben. Verder is hij al 41, terwijl ik 17 ben. Ook is hij getrouwd en heeft kinderen. Dit neemt niet weg dat ik mijn gevoelens niet kan veranderen.
Daarom heb ik op de avond van ons optreden (achteraf) verteld dat ik verliefd op hem ben, al heel lang. Hij voelde zich gevleid en zei dat we dan maar vaak moesten oefenen. Dit vond ik heel positief, maar ik mis hem zo verschrikkelijk, ik wil zo graag bij hem zijn, wat moet ik doen????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2002, 11:37
Verwijderd
Het antwoord van die leraar ( "we moeten dan maar vaak gaan oefenen" ) vind ik een beetje raar. Alsof ie iets van plan is ofzo

Maar ik weet het niet meissie, het lijkt zo onmogelijk.

- het leeftijdsverschil (hoewel dat het minst belangrijk is)
- hij is getrouwd
- hij heeft kinderen
- hij is leraar, jij leerling (en dat zou strafbaar zijn)

En zo zullen er nog meer dingen zijn.
Je kunt je gevoel niet uitschakelijk, dat weet ik (ik ken het probleem), maar je zult het misschien toch beter van je af kunnen zetten.. Klinkt heel moeilijk, maar ik geef het toch weinig kans..

En als jullie vaker gaan oefenen, zal jouw gevoel voor hem alleen maar meer worden, terwijl het waarschijnlijk alsnog niets gaat worden,..

Hmm kweet hetniet..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 12:28
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
marliesbakker schreef:
Hij voelde zich gevleid en zei dat we dan maar vaak moesten oefenen. Dit vond ik heel positief, maar ik mis hem zo verschrikkelijk, ik wil zo graag bij hem zijn, wat moet ik doen????
Wat bedoelt je leraar hier nou mee? Hij is toch al getrouwd? Ik denk juist dat je beter even niet met hem om kan gaan. Het kan niets tussen jullie worden omdat hij getrouwd is, als je nog meer met hem om blijft gaan wordt het alleen maar nog moeilijker om dat in te zien.

Sterkte in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 16:54
I haTe MysElF
I haTe MysElF is offline
ik heb utzelfde probleem dus als je erover wilt mailen....kunnen we elkaar een bietje helpen
kIsSeS LiNdA
__________________
If you can't be with the one you love, love the one you're with...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 19:29
R_Mgirl
R_Mgirl is offline
Ik had hetzelfde probleem, dus als je ook eens met mij wil praten moet je het zeggen, dan emailen we wel ofzo..

Sterkte.. xxxxxx m
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 19:52
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Ik denk dat die leraar je niet serieus heeft genomen toen je zei dat je verliefd op 'm bent, vandaar die reactie 'dan moeten we maar vaak gaan oefenen'. Hij denk dat je het waarschijnlijk als grapje bedoelt, maarja, 17-41, en dan zoiets uitleggen.. Misschien helpt serieus praten wel, ikzelf kan me eigenlijk niet zo goed in de situatie inbeelden, maar alsnog suc6.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd op een leraar...
Calimero6
16 16-01-2011 08:55
Liefde & Relatie verliefd op een leraar! HELP!
j3nnif3r
47 23-11-2004 22:28
Algemene schoolzaken verliefd op leraar
I haTe MysElF
55 18-05-2004 13:09
Liefde & Relatie Verliefd op een leraar..
Suzy Q
47 07-11-2003 15:24
Liefde & Relatie Verliefd op mijn leraar
Jim+AnnaFan
26 29-03-2003 23:20
Liefde & Relatie Verliefd op leraar
Jim+AnnaFan
5 24-02-2003 20:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41.