![]() |
verliefd op mijn leraar
hallo allemaal,
ik zit met een probleem, waar volgens mij heel weinig aan te doen is, maar ik wil het toch kwijt. Ik ben nu ongeveer 3 jaar verliefd op mijn leraar, niet een klein beetje, maar heel erg. De laatste tijd hebben we samen geoefend voor een optreden op school, waar ik zong en hij piano speelde. Het oefenen was heel gezellig, maar hierdoor werden mijn gevoelens nog meer versterkt. Het is een hele populaire leraar, maar zelf schijnt hij het niet door te hebben. Verder is hij al 41, terwijl ik 17 ben. Ook is hij getrouwd en heeft kinderen. Dit neemt niet weg dat ik mijn gevoelens niet kan veranderen. Daarom heb ik op de avond van ons optreden (achteraf) verteld dat ik verliefd op hem ben, al heel lang. Hij voelde zich gevleid en zei dat we dan maar vaak moesten oefenen. Dit vond ik heel positief, maar ik mis hem zo verschrikkelijk, ik wil zo graag bij hem zijn, wat moet ik doen???? |
Het antwoord van die leraar ( "we moeten dan maar vaak gaan oefenen" ) vind ik een beetje raar. Alsof ie iets van plan is ofzo :S
Maar ik weet het niet meissie, het lijkt zo onmogelijk. - het leeftijdsverschil (hoewel dat het minst belangrijk is) - hij is getrouwd - hij heeft kinderen - hij is leraar, jij leerling (en dat zou strafbaar zijn) En zo zullen er nog meer dingen zijn. Je kunt je gevoel niet uitschakelijk, dat weet ik (ik ken het probleem), maar je zult het misschien toch beter van je af kunnen zetten.. :( Klinkt heel moeilijk, maar ik geef het toch weinig kans.. En als jullie vaker gaan oefenen, zal jouw gevoel voor hem alleen maar meer worden, terwijl het waarschijnlijk alsnog niets gaat worden,.. Hmm kweet hetniet.. :( |
Citaat:
Sterkte in ieder geval! |
ik heb utzelfde probleem dus als je erover wilt mailen....kunnen we elkaar een bietje helpen
kIsSeS LiNdA |
Ik had hetzelfde probleem, dus als je ook eens met mij wil praten moet je het zeggen, dan emailen we wel ofzo..
Sterkte.. xxxxxx m |
Ik denk dat die leraar je niet serieus heeft genomen toen je zei dat je verliefd op 'm bent, vandaar die reactie 'dan moeten we maar vaak gaan oefenen'. Hij denk dat je het waarschijnlijk als grapje bedoelt, maarja, 17-41, en dan zoiets uitleggen.. Misschien helpt serieus praten wel, ikzelf kan me eigenlijk niet zo goed in de situatie inbeelden, maar alsnog suc6.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36. |