![]() |
Reuma...
Hoi allemaal,
Ik heb een vorm van reuma en ik vroeg me af of er nog meer jongeren waren die ook reuma hebben? Ik dacht dat altijd dat alleen oudjes in een rolstoel reuma konden krijgen en niet al op jonge leeftijd... Zou graag in contact komen met die mensen. Groetjes Melissa. |
Hoi, op internet heb ik deze site voor je gevonden:
http://www.reumabond.nl/pub/dynamic/...forum.jongeren hier heb je vast en zeker succes :) |
Ik heb ook een vorm van reuma (fybromialgie). Er zijn vrij veel jonge mensen met (een vorm van) reuma, maar of je er hier veel zult vinden weet ik niet.
|
Heyz!
Alex bedankt voor de link... super! Leonoor bedankt voor je antwoord! Toevallig heb ik dezelfde vorm, ook fibro :-s Naar andere reacties ben ik benieuwd... |
mijn moeder heeft ook een vorm van reuma (artose) maar die is ook nog niet bejaard ofzo... ;)
|
Citaat:
Ik ben ook al jaren bezig een site te maken...maar ik maak hem nooit af ed...maar goed, misschien gebeurd het ooit nog een keer. |
hihi dat meisje ben ik ...
Ja eigenlijk heel stiekem lees ik al jaren mee :p errug he.. Ik ben bang dat wanneer ik ga reageren dat ik verslaagd raak whaha en dat mag niet gebeuren ;) Maarre bedankt voor het compliment! Ik ben ondertussen wel gestopt met mijn website, mijn gewone leventje gaat weer verder en moet komend jaar al mijn energie die ik heb stoppen in mijn school... dus daar hoort even geen website bij.. Maarre.. zal proberen wat vaker te reageren ;) ps: bloempjuh, ik leef met je mee meisje.. heel veel zonnestraaltjes via het beeldscherm richting jouw pjoetertje!! Liefs, Catootje |
o ja en reuma is zo'n ruim begrip.. dat staat eigenlijk voor alle aandoeningen aan het bindweefsel, de spieren en gewrichten die niet gerelateerd zijn aan het centrale zenuwstelsel.
Ik heb HMS, een reumatische erfelijke bindweefselaandoening. Maar vaak om uit te leggen wat ik heb zeg ik gewoon 'reuma'. Dan begrijpen de mensen het ietsje beter (HMS is voor veel mensen ombekend). Als je vragen hebt over reuma kan je altijd naar www.reumadorp.nl gaan. Daar willen ze je graag helpen.. Hou jullie taai! Baai baai :o |
Hoi allemaal,
Idd een erg goede site, en allemaal bedankt voor jullie reacties :) |
Citaat:
|
Hoj Ekki :o
Ja dat klopt. Niets mis met je computer. Ik ben er nog steeds niet aan toegekomen om mijn verhaal er op zetten ;) Eigenlijk best wel stom, want tis inmiddels al weer half jaar geleden. Denk dat ik eerder niet meer aan die tijd wil terugdenken :rolleyes: Moet me er maar keertje over heen zetten en het opschrijven, want hebben al meerdere mensen naar gevraagd ;) Ik hoop dat je verder wel iets aan mijn site gehad hebt? want daar doe ik het tenslotte ook voor :) Schrijf maar in mijn gastenboekje, vind ik wel leuk :p Groetjes, *Catoo* |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Je hoeft het er voor mij niet meer op te schrijven, maar ik dacht dat je het eraf had gehaald en ik vroeg me af waarom. Ik begrijp dat je die tijd het liefst achter je zou willen laten. Gastenboek = geschreven door mij. |
lievig :) dankje!
|
Hoi allemaal,
Ik heb ook reuma (sinds een paar jaar). Ik heb poli articulaire chronische artritis. Jaja dat is een heel lang woord. Het is dus een vorm van jeugdreuma. Dus het komt vaker voor hoor. Er zijn genoeg jongeren met reuma, een tip: je kunt eens kijken op www.netdokter.nl er staan veel links en informatie over reuma op. Veel succes |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24. |