Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2003, 21:57
pvcbuis
pvcbuis is offline
Hoi allemaal,

Ik heb een vorm van reuma en ik vroeg me af of er nog meer jongeren waren die ook reuma hebben?

Ik dacht dat altijd dat alleen oudjes in een rolstoel reuma konden krijgen en niet al op jonge leeftijd...

Zou graag in contact komen met die mensen.

Groetjes Melissa.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 00:40
Verwijderd
Hoi, op internet heb ik deze site voor je gevonden:
http://www.reumabond.nl/pub/dynamic/...forum.jongeren

hier heb je vast en zeker succes
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 06:09
Verwijderd
Ik heb ook een vorm van reuma (fybromialgie). Er zijn vrij veel jonge mensen met (een vorm van) reuma, maar of je er hier veel zult vinden weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 09:49
pvcbuis
pvcbuis is offline
Heyz!

Alex bedankt voor de link... super!

Leonoor bedankt voor je antwoord! Toevallig heb ik dezelfde vorm, ook fibro :-s

Naar andere reacties ben ik benieuwd...
Oud 20-06-2003, 13:38
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
mijn moeder heeft ook een vorm van reuma (artose) maar die is ook nog niet bejaard ofzo...
Oud 20-06-2003, 14:17
Verwijderd
Citaat:
bloempjuh schreef op 20-06-2003 @ 11:50:
Site van een meisje dat OA reuma heeft
Goede site!

Ik ben ook al jaren bezig een site te maken...maar ik maak hem nooit af ed...maar goed, misschien gebeurd het ooit nog een keer.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 18:29
Catootjuh
Catootjuh is offline
hihi dat meisje ben ik ...

Ja eigenlijk heel stiekem lees ik al jaren mee
errug he.. Ik ben bang dat wanneer ik ga reageren dat ik verslaagd raak whaha en dat mag niet gebeuren

Maarre bedankt voor het compliment!

Ik ben ondertussen wel gestopt met mijn website, mijn gewone leventje gaat weer verder en moet komend jaar al mijn energie die ik heb stoppen in mijn school... dus daar hoort even geen website bij..

Maarre.. zal proberen wat vaker te reageren

ps: bloempjuh, ik leef met je mee meisje.. heel veel zonnestraaltjes via het beeldscherm richting jouw pjoetertje!!

Liefs,
Catootje
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 18:34
Catootjuh
Catootjuh is offline
o ja en reuma is zo'n ruim begrip.. dat staat eigenlijk voor alle aandoeningen aan het bindweefsel, de spieren en gewrichten die niet gerelateerd zijn aan het centrale zenuwstelsel.

Ik heb HMS, een reumatische erfelijke bindweefselaandoening. Maar vaak om uit te leggen wat ik heb zeg ik gewoon 'reuma'. Dan begrijpen de mensen het ietsje beter (HMS is voor veel mensen ombekend).

Als je vragen hebt over reuma kan je altijd naar www.reumadorp.nl gaan. Daar willen ze je graag helpen..

Hou jullie taai!

Baai baai
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 21:37
pvcbuis
pvcbuis is offline
Hoi allemaal,

Idd een erg goede site, en allemaal bedankt voor jullie reacties
Oud 21-06-2003, 12:12
ekki
ekki is offline
Citaat:
Catootjuh schreef op 20-06-2003 @ 19:34:
o ja en reuma is zo'n ruim begrip.. dat staat eigenlijk voor alle aandoeningen aan het bindweefsel, de spieren en gewrichten die niet gerelateerd zijn aan het centrale zenuwstelsel.

Ik heb HMS, een reumatische erfelijke bindweefselaandoening. Maar vaak om uit te leggen wat ik heb zeg ik gewoon 'reuma'. Dan begrijpen de mensen het ietsje beter (HMS is voor veel mensen ombekend).

Als je vragen hebt over reuma kan je altijd naar www.reumadorp.nl gaan. Daar willen ze je graag helpen..

Hou jullie taai!

Baai baai
Ik mis op je site het verhaal over de operatie. Dat wilde ik gaan lezen, maar volgens mij is het weggehaald. Ook het gedeelte van in het ziekenhuis na de operatie kon ik niet vinden. Klopt dat?
Oud 21-06-2003, 15:13
Catootjuh
Catootjuh is offline
Hoj Ekki

Ja dat klopt. Niets mis met je computer. Ik ben er nog steeds niet aan toegekomen om mijn verhaal er op zetten
Eigenlijk best wel stom, want tis inmiddels al weer half jaar geleden. Denk dat ik eerder niet meer aan die tijd wil terugdenken

Moet me er maar keertje over heen zetten en het opschrijven, want hebben al meerdere mensen naar gevraagd

Ik hoop dat je verder wel iets aan mijn site gehad hebt? want daar doe ik het tenslotte ook voor Schrijf maar in mijn gastenboekje, vind ik wel leuk

Groetjes,
*Catoo*
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 15:48
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Ik heb net even op je site gekeken voor de volledige naam (hypermobiliteitssyndroom), aangezien ik de afkorting HMS niet tegenkwam in mijn medische naslagwerken.

Citaat:
Hou jullie taai!
Jij ook.
Oud 21-06-2003, 17:12
ekki
ekki is offline
Citaat:
Catootjuh schreef op 21-06-2003 @ 16:13:
Hoj Ekki

Ja dat klopt. Niets mis met je computer. Ik ben er nog steeds niet aan toegekomen om mijn verhaal er op zetten
Eigenlijk best wel stom, want tis inmiddels al weer half jaar geleden. Denk dat ik eerder niet meer aan die tijd wil terugdenken

Moet me er maar keertje over heen zetten en het opschrijven, want hebben al meerdere mensen naar gevraagd

Ik hoop dat je verder wel iets aan mijn site gehad hebt? want daar doe ik het tenslotte ook voor Schrijf maar in mijn gastenboekje, vind ik wel leuk

Groetjes,
*Catoo*
Ik zal even naar je gastenboek gaan.

Je hoeft het er voor mij niet meer op te schrijven, maar ik dacht dat je het eraf had gehaald en ik vroeg me af waarom. Ik begrijp dat je die tijd het liefst achter je zou willen laten.

Gastenboek = geschreven door mij.
Oud 21-06-2003, 17:56
Catootjuh
Catootjuh is offline
lievig dankje!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 15:42
Vogeltje1987
Vogeltje1987 is offline
Hoi allemaal,
Ik heb ook reuma (sinds een paar jaar).
Ik heb poli articulaire chronische artritis.
Jaja dat is een heel lang woord.
Het is dus een vorm van jeugdreuma.
Dus het komt vaker voor hoor. Er zijn genoeg jongeren met reuma, een tip: je kunt eens kijken op www.netdokter.nl
er staan veel links en informatie over reuma op.
Veel succes

Regels voor berichten