![]() |
|
Verwijderd
|
Hoi, op internet heb ik deze site voor je gevonden:
http://www.reumabond.nl/pub/dynamic/...forum.jongeren hier heb je vast en zeker succes ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben ook al jaren bezig een site te maken...maar ik maak hem nooit af ed...maar goed, misschien gebeurd het ooit nog een keer. |
![]() |
|
o ja en reuma is zo'n ruim begrip.. dat staat eigenlijk voor alle aandoeningen aan het bindweefsel, de spieren en gewrichten die niet gerelateerd zijn aan het centrale zenuwstelsel.
Ik heb HMS, een reumatische erfelijke bindweefselaandoening. Maar vaak om uit te leggen wat ik heb zeg ik gewoon 'reuma'. Dan begrijpen de mensen het ietsje beter (HMS is voor veel mensen ombekend). Als je vragen hebt over reuma kan je altijd naar www.reumadorp.nl gaan. Daar willen ze je graag helpen.. Hou jullie taai! Baai baai ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je hoeft het er voor mij niet meer op te schrijven, maar ik dacht dat je het eraf had gehaald en ik vroeg me af waarom. Ik begrijp dat je die tijd het liefst achter je zou willen laten. Gastenboek = geschreven door mij.
|
![]() |
Hoi allemaal,
Ik heb ook reuma (sinds een paar jaar). Ik heb poli articulaire chronische artritis. Jaja dat is een heel lang woord. Het is dus een vorm van jeugdreuma. Dus het komt vaker voor hoor. Er zijn genoeg jongeren met reuma, een tip: je kunt eens kijken op www.netdokter.nl er staan veel links en informatie over reuma op. Veel succes
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
reuma? Verwijderd | 4 | 11-01-2010 15:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
interview reuma patiënt Charlotte_x | 1 | 26-03-2008 11:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Is reuma erfelijk? BrunetJuh | 11 | 12-02-2005 23:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Reuma Verwijderd | 17 | 10-07-2004 18:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ik heb bolgens mij veel klachten die op reuma wijzen...(in me handen) Gwenniej | 23 | 28-10-2003 22:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
jicht --> reuma?! Fantôme | 14 | 13-06-2003 20:02 |