![]() |
orale seks
Heeyz...
Een vriend van mij heeft om een of andere vage reden een afkeer van het gepijpt worden. Het is niet zo dat hij er nare ervaringen mee heeft of dat hij zichzelf schaamt. Waar komt deze afkeer dan vandaan?? Hij beweert zelfs dat zn vriendin het bij hem mag doen als ze echt wil, maar dat hij het er echt niet warm of koud van krijgt. Zijn er meer mensen die dit hebben of iemand kennen die dit hebben?? |
uhm nee geen afkeer ervan
ik laat het graag doen maar toen het voor de eerste keer bij me werd gedaan had ik er wel meer van verwacht :D |
Hm vaag, mijn vriend wil juist niets liever..
Misschien moet zijn vriendin het gewoon een paar x doen ;) dat hij het op een gegeven moment wel lekker vind.. |
als er iets is dat op 50.000 verschillende manieren kan, dan is het dat wel pijpen. Dus misschien moet ze het eens op een andere manier proberen.
|
ja...dis wel erg vaag, t lijkt mij dat er wel een reden moet zijn voor die afkeer...kan ze m niet gewoon vragen waarom ie t niet wil?
|
het kan ook zijn dat hij gewoon slechte ervaringen er mee heeft...
|
*Roept tante Poesiefox*
|
hmm, hij weet niet wat hij mist :o
|
Misschien voelt hij zich verplicht om dan iets terug te moeten doen op oraal gebied en is dat zijn angst.
|
Optie 1: zijn vriendin of een vorige vriendin heeft 'm ooit in z'n pik gebeten en dat durft hij niet te vertellen.
Optie 2: zijn vriendin kan er niets van. Optie 3: hij is aseksueel, frigide, en wat dies meer zij. |
Het vreemde is dus dat hij haar WEL beft!!
en ze hebben er al wel over gepraat, wat ik ervan begrepen heb is dat het hem gewoon niets doet. hij heeft liever het handwerk. Geen nare ervaringen in het verleden, en zij heeft het al vaak bij hem gedaan. Maar jah.. als je er geen (positieve) reactie terugkrijgt.... waar doe je het dan nog voor?? |
ze kan er dus gewoon geen flikker van :D
|
Of hij heeft zo lang zo hard aan die paal gesjord dat hij van zoiets zachts en warms en nats en subtiels als afzuigen niets meer voelt.
|
Ik weet niet, maar op een gegeven moment was ik allang all the way gegaan met mijn vriend en ik had nog steeds een afkeer van pijpen en beffen. Ik vind het gewoon veel intiemer en ik wilde er niet zomaar aan beginnen.
Even later vond ik het prima om hem te pijpen maar wilde ik echt never gebeft worden want dat vond ik zo'n goor idee... Een hele tijd later heeft hij het gewoon een keer gedaan, toen wilde ik niets anders meer. Misschien moet hij gewoon even gewend raken aan het idee. Alles gaat stapje voor stapje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe ik ken een jongen die een hevige angst heeft om gepijpt te worden. Bang dat de ander een stuk van z'n penis gaat pijpen. :D
|
Citaat:
Magoed. Zoals ik geleerd heb van Poesiefox: als een jongen zichzelf vaak en veel en ruw afgetrokken heeft (of jij, als vriendin zijnde), is de penis minder gevoelig. Pijpen is heel subtiel en zacht, maar als hij dat niet gewend is voelt ie maar weinig. Je moet hem dus eerst laten wennen aan zachte aanrakingen, bijvoorbeeld door heel langzaam af te trekken (ook dat is heel lekker hoor!) en te beginnen met likjes over zijn ballen en penis, vooral het randje bij de eikel schijnt erg gevoelig te zijn. Als je dat vaak genoeg doet zul je merken dat hij het toch wel erg lekker vindt. Dan kun je doorgaan met zijn penis in je mond nemen, af en toe likken, dan weer eens zuigen enz. Gebruik hiervoor gewoon je fantasie en aan je vriend kun je voelen of ie t lekker vindt of niet... Ik hoop dat je er wat aan hebt, en dat hij het toelaat dat je t probeert. Want hij weet echt niet wat ie mist!! Poesiefox, als je nog aanvullingen/opmerkingen hebt horen we t wel:) |
Nee hoor, jullie zijn goed bezig. Ik wacht eigenlijk op aanvullingen van de rest, kijken of die ook door hun mondeling examen komen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou dan zeggen dat het tijd wordt voor bijles. Drie minuten? da's veel te vlug. Heb je mijn uitsteltrucs wel goed gelezen? Je moet hem minstens een half uur tegen de hemel aan houden.
|
Citaat:
|
poesifox neem jij ook nog tips aan van mensen hier, of weet je alles al?
|
Citaat:
|
Wat ook een reden kan zijn: sommige meiden pijpen te voorzichtig, of juist te hard.
Ik heb een tijdje een relatie met een meisje gehad die geweldig goed kon aftrekken, maar pijpen was niet zo'n succes hoe ze haar best ook deed. Haar handwerk maakte het gelukkig helemaal goed :D |
en als ie niks van dat zachte voelt, een hamer zal ie vast niet gewend zijn *duikt weg*
|
nootmuskaatraspje?
|
Bonjour!
Het kan toch dat hij het gewoon niet fijn vindt? Meisjes houden ook niet altijd van beffen. Waarom zou een jongen dat dan niet kunnen hebben? X Donna |
Citaat:
|
Citaat:
Dat de meeste jongens pijpen lekker vinden klopt, maar het is sowieso iets psychologisch, een mond voelt niet lekkerder, het ziet er gewoon anders ('dirrrrty') uit. Hij zal vast een reden hebben om het niks te vinden, laat 'em, zijn genoeg ander eleuke dingen om te doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |