![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Magoed. Zoals ik geleerd heb van Poesiefox: als een jongen zichzelf vaak en veel en ruw afgetrokken heeft (of jij, als vriendin zijnde), is de penis minder gevoelig. Pijpen is heel subtiel en zacht, maar als hij dat niet gewend is voelt ie maar weinig. Je moet hem dus eerst laten wennen aan zachte aanrakingen, bijvoorbeeld door heel langzaam af te trekken (ook dat is heel lekker hoor!) en te beginnen met likjes over zijn ballen en penis, vooral het randje bij de eikel schijnt erg gevoelig te zijn. Als je dat vaak genoeg doet zul je merken dat hij het toch wel erg lekker vindt. Dan kun je doorgaan met zijn penis in je mond nemen, af en toe likken, dan weer eens zuigen enz. Gebruik hiervoor gewoon je fantasie en aan je vriend kun je voelen of ie t lekker vindt of niet... Ik hoop dat je er wat aan hebt, en dat hij het toelaat dat je t probeert. Want hij weet echt niet wat ie mist!! Poesiefox, als je nog aanvullingen/opmerkingen hebt horen we t wel ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Dat de meeste jongens pijpen lekker vinden klopt, maar het is sowieso iets psychologisch, een mond voelt niet lekkerder, het ziet er gewoon anders ('dirrrrty') uit. Hij zal vast een reden hebben om het niks te vinden, laat 'em, zijn genoeg ander eleuke dingen om te doen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Orale seks verhoogt risico op keelkanker Verwijderd | 53 | 04-06-2007 13:50 | |
Seksualiteit |
Orale seks Muchacha | 34 | 03-03-2005 12:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
orale seks met condoom of zonder?...safe? devilcat | 35 | 25-10-2004 08:56 | |
Seksualiteit |
Hoe zit dat nou met de veiligheid van orale seks Signy | 27 | 22-10-2003 19:48 | |
Seksualiteit |
Orale seks met tongpiercing -Meisje- | 27 | 26-11-2002 23:20 |