![]() |
Rancid signt met Warner Bros.
Veteran punk outfit Rancid will jump to Warner Bros. Records for its sixth studio album and first since their self-titled 2000 release. "This is true," confirms a representative from Epitaph Records, the band's long time home. The as-yet-untitled titled disc, due Aug. 26, was produced by Epitaph head and founding Bad Religion member Brett Gurewitz.
Bron Wat vinden we hier van ? Bang dat ze dan toch eindelijk voor het grote geld gaan en mee zullen varen op het succes van de andere punkbands (Blink, Sum en GC) en dus nóg meer van die hippe Avril-type fans werven ? Zoals ook vermeld in het bovenstaande artikel headlinen ze ook de Warped Tour en zoals alom bekend komen ze deze zomer naar NL voor het Lowlands-festival |
Opvallend.
Om het zo maar te zeggen. Maargoed, groter labeltje en tussen andere bands. Verder verschilt het volgens mij niet zo veel van epitaph... |
Kan me nog wel dingen herinneren die ze geroepen hebben in t verleden, maargoed. Ik vind t nergens voor nodig. Epitaph is groot genoeg en heeft minstens zo'n goede distributie als de majors(ze zijn zelf de grootste indie ter wereld). Dus het draait om geld. Misschien gaan ze nu wel hun gitaren downtunen en op blikken drummen.....
|
sell outs!
boeit toch voor geen flikker, als die lui maar leuke liedjes blijven spelen. nu hebben ze alleen een dikkere boterham. |
Citaat:
Ohjah, ze kunnen nu natuurlijk wel hele dure clips maken met veel chicks om een zwembad. |
Ik betrap mezelf erop dat ik Epitaph eigenlijk ook al een major vind tegenwoordig. hehe
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik snap het niet van rancid, geld is de duidelijke reden, maar ja, punkers willen ook wel eens een mooiere bmw he... Maar Carn: De liedjes moeten wel goed blijven, maar het cre-eert soms een afstand ten opzichte van het publiek, te merken bij shows, cd's enz. |
Citaat:
|
diy uber alles
|
Ik wist het al, of ja, er waren al geruchten.
En dat ze nu sell-outs genoemd worden vind ik een beetje raar. Ze hebben toch ook clips gehad die vaak op MTV kwamen en hits werden in de VS? |
misschien wordt de promotie nog een stuk uitgebreid nu worden ze misschiend door het grote publiek gewaardeerd.
|
Beetje jammer, voor ...AOCTW zaten ze nog zo te zeiken en 'bleven ze bij de roots', gaat The 11th Hour over.
Nu dit, nouja het is maar goed dat het album door Mr. Brett wordt geproduceerd. |
zolang ze mar bestaan en doeide moeziek maken vind ik het allemaal best.
|
Ach ja satyricon heeft ook getekend bij Sony en leverden meteen een meesterlijk album af. Dus het wil nog niet zoveel zeggen eigenlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar jeroen heeft gelijk, zelfde met COF , die leveren nog steeds geweldige cd's af. |
dit is dus echt enkel en alleen voor het grote geld, maar goed ze mogen doen wat ze willen van mij maar dan moeten ze niet zeiken hoe underground enzo ze wel niet zijn, maar gewoon er eens flink vooruit komen dat ze echt superveel cash hebben en dergelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tracklist "Indestructible" (sorry voor het uppen):
1. Indestructible 2. Downtown 3. David Courtney 4. Start Now 5. Travis Bickle 6. Memphis 7. Red Hot Moon 8. Django 9. Tropical London 10. Stranded 11. Fall Back Down 12. Warfare 13. Arrested In Shanghai 14. Trouble 15. Is It You? 16. Road To Hell 17. Ivory Coast 18. Squatter House 19. Ghost Band 20. The Other Side 21. 924 Gilman Street 22. Roadblock 23. The Killing Zone 24. We're Outta Control 25. Back Against The Wall edit: haha en Tim Armstrong is gescheiden van Brody (van de Distillers). Geruchten gaan dat Brody nu iemand van QOTSA date :D HOER! |
25 nummers? :)
Mooi. |
BoySetsFire zit ook bij 'n major (Sony) en die zijn er muzikaal ook niet echt slechter op geworden imho..zal dus wel goed komen :)
|
Ik vind het nog steeds fout, een heel nummer maken over bij Epitaph blijven en nu dit.
Ik heb de neiging om hier een 86dagreed haat-volzin te plakken. |
BSF bij sony?
Wel vreemd dat die gasten in anarchistische en communistische groeperingen zitten, tenminste dat ving ik op bij midsummer hc event. of moet dat kunnen |
Travis Bickle is toch de hoofdpersoon van Taxi Driver?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh well...Zien wat het wordt
Tot nu toe vind ik Rancid een van de weinige recente punkbands met een sound die me aanstaat, hopelijk blijft dat zo |
Citaat:
|
|
Geld, Roem.. de doelen van sommige bands :o
|
Ach als ze dat willen doen. Prima. Maar drop de lame ass punk act dan ook. The scene is for sale and the suits are buying!
|
guttertgut wat zijn we wee trÜe allemaal..... :rolleyes:
|
Kom op er kan toch geen andere reden dan geld achter zitten?
Ze werden al vollop wereldwijd gedistrubeerd. |
Citaat:
Het is toch gewoon debiel dat ze zichzelf, zoals ze een paar jaar geleden waren, op deze manier belachelijk maken. Maar Maximum Rock'n'Roll is nou ook niet echt een topblad. Zij waren degenen die Agnostic Front skinheads noemden. |
Uhmmm Agnostic Front zijn skinheads hahaha. Er is niks mis met skinheads. Wanneer leren mensen eens het onderscheid te maken tussen skins en nazi's. Agnostic, Warzone...al die bands waren/zijn skins.
|
Citaat:
|
Exactly.
|
Ik vind de Cro-Mags een beetje de Casualties van hardcore.
En Agnostic Front skins? Waarom hebben ze dan ook anti-racistische teksten? |
Lees je wel gast!!!! Wat zeg ik nou net. Wanneer leren mensen eens onderscheid te maken tussen skins en nazi's. Echte skins zijn niet rascistisch. Die zijn gewoon working class.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel vreemd dat Mr. Brett een album produceert van een band die 1 van de hoofdacts van zijn eigen label is, daarmee naar een andere platenmaatschappij gaat.
|
Citaat:
mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit op welk label ze zitten als de muziek maar oke blijft |
Mij maakt t wel uit. Je blaast je eigen scene zo op. Als iedereen maar voor t grote geld gaat(vergis je niet ook op epitaph verdient een band als rancid meer dan goed.) is er straks geen diy scene meer over. What's next? Hardcore? Schijnt dat No Warning bij een major gaat tekenen. Waar gaat t heen met de wereld!!!
|
mar als WB nou slim is...geven ze hun op het begin heel weinig...zodat ze goed blijven spelen..en dan als bonus, als ze goed zpelen, meer geld ;)
niet dat ik er veel verstand van heb, mar dit is wat ik denk..:P |
Hahahahahahahahahahahahahaha.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |