![]() |
|
Veteran punk outfit Rancid will jump to Warner Bros. Records for its sixth studio album and first since their self-titled 2000 release. "This is true," confirms a representative from Epitaph Records, the band's long time home. The as-yet-untitled titled disc, due Aug. 26, was produced by Epitaph head and founding Bad Religion member Brett Gurewitz.
Bron Wat vinden we hier van ? Bang dat ze dan toch eindelijk voor het grote geld gaan en mee zullen varen op het succes van de andere punkbands (Blink, Sum en GC) en dus nóg meer van die hippe Avril-type fans werven ? Zoals ook vermeld in het bovenstaande artikel headlinen ze ook de Warped Tour en zoals alom bekend komen ze deze zomer naar NL voor het Lowlands-festival
|
![]() |
||
Citaat:
maar ik snap het niet van rancid, geld is de duidelijke reden, maar ja, punkers willen ook wel eens een mooiere bmw he... Maar Carn: De liedjes moeten wel goed blijven, maar het cre-eert soms een afstand ten opzichte van het publiek, te merken bij shows, cd's enz.
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar jeroen heeft gelijk, zelfde met COF , die leveren nog steeds geweldige cd's af.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Tracklist "Indestructible" (sorry voor het uppen):
1. Indestructible 2. Downtown 3. David Courtney 4. Start Now 5. Travis Bickle 6. Memphis 7. Red Hot Moon 8. Django 9. Tropical London 10. Stranded 11. Fall Back Down 12. Warfare 13. Arrested In Shanghai 14. Trouble 15. Is It You? 16. Road To Hell 17. Ivory Coast 18. Squatter House 19. Ghost Band 20. The Other Side 21. 924 Gilman Street 22. Roadblock 23. The Killing Zone 24. We're Outta Control 25. Back Against The Wall edit: haha en Tim Armstrong is gescheiden van Brody (van de Distillers). Geruchten gaan dat Brody nu iemand van QOTSA date ![]() HOER! Laatst gewijzigd op 25-06-2003 om 17:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is toch gewoon debiel dat ze zichzelf, zoals ze een paar jaar geleden waren, op deze manier belachelijk maken. Maar Maximum Rock'n'Roll is nou ook niet echt een topblad. Zij waren degenen die Agnostic Front skinheads noemden. |
![]() |
||
Citaat:
mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit op welk label ze zitten als de muziek maar oke blijft |
![]() |
|
Mij maakt t wel uit. Je blaast je eigen scene zo op. Als iedereen maar voor t grote geld gaat(vergis je niet ook op epitaph verdient een band als rancid meer dan goed.) is er straks geen diy scene meer over. What's next? Hardcore? Schijnt dat No Warning bij een major gaat tekenen. Waar gaat t heen met de wereld!!!
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|