![]() |
Kan iemand me aan dit nummertje helpe?
Hey iedereen,
Ik ben/was heel lang op zoek naar een nummer uit de film cradle of fear.. Nou wist ik de titel enzo niej.. Maar nu heb ik net op een site de soundtrack cd MET previews die werke erbij.. Nu weet ik de titel, alleen nu kan ik em niej vinde op kazaa of imesh.. Kan iemand me hieraan helpe? Of advies geve met welk progje ik et is zou moette zoeke.. De titel en artiest is: Plastic Surgery - Jezebel Alvast heel erg bedankt, Greetz, |
ehm NEEN
|
Citaat:
|
ehm NEEN
|
rosa waar ben je nou?
ik verveeeeel me :( |
Damn, der moet toch wel iemand zijn die em kent/heeft..
|
Kijk op de site van de film of van de band of er ergens een mogelijkheid is om de sountrack te bestellen.
Of kijk op de site van de band die dat nummer speelt. |
ga naar een platenzaak
|
Trouwens, deze mag wel gesloten worden eigelijk. Hij heeft hem namelijk gezocht op p2p programma´s en vraagt met welke hij hem wel kunt vinden. Dat maakt dit topic officiëel illegaal :p
|
cradle of fear is echt de kutste film die ik ooit gezien heb, ik dacht trouwens dat daar alleen maar cof herrie in voor kwam en niet van andere artisten, maar nu herinner ik me wat dnb tracks in die film
|
Neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneen eeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneene eneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneen eeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneene eneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneen eeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneene eneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneen eeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneene eneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneen eeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee
|
daar hebben we een aparte topic voor.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39. |