Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2003, 22:08
Purgatori
Purgatori is offline
Hey iedereen,

Ik ben/was heel lang op zoek naar een nummer uit de film cradle of fear.. Nou wist ik de titel enzo niej.. Maar nu heb ik net op een site de soundtrack cd MET previews die werke erbij.. Nu weet ik de titel, alleen nu kan ik em niej vinde op kazaa of imesh.. Kan iemand me hieraan helpe? Of advies geve met welk progje ik et is zou moette zoeke.. De titel en artiest is:

Plastic Surgery - Jezebel

Alvast heel erg bedankt,

Greetz,
Advertentie
Oud 21-06-2003, 22:10
Escapism
Escapism is offline
ehm NEEN
Oud 21-06-2003, 22:45
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Escapism schreef op 21-06-2003 @ 23:10:
ehm NEEN
Ow.. Misschien iemand anderz?
Oud 21-06-2003, 22:54
Verwijderd
ehm NEEN
Oud 21-06-2003, 23:01
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
rosa waar ben je nou?
ik verveeeeel me
Oud 22-06-2003, 09:00
Purgatori
Purgatori is offline
Damn, der moet toch wel iemand zijn die em kent/heeft..
Oud 22-06-2003, 09:50
Verwijderd
Kijk op de site van de film of van de band of er ergens een mogelijkheid is om de sountrack te bestellen.

Of kijk op de site van de band die dat nummer speelt.
Oud 22-06-2003, 09:59
zwoesj
zwoesj is offline
ga naar een platenzaak
Oud 22-06-2003, 11:38
Verwijderd
Trouwens, deze mag wel gesloten worden eigelijk. Hij heeft hem namelijk gezocht op p2p programma´s en vraagt met welke hij hem wel kunt vinden. Dat maakt dit topic officiëel illegaal
Oud 22-06-2003, 11:41
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
cradle of fear is echt de kutste film die ik ooit gezien heb, ik dacht trouwens dat daar alleen maar cof herrie in voor kwam en niet van andere artisten, maar nu herinner ik me wat dnb tracks in die film
Oud 22-06-2003, 14:03
€v€li€n
€v€li€n is offline
Neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneen eeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneene eneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneen eeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneene eneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneen eeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneene eneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneen eeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneene eneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneen eeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee
Oud 22-06-2003, 14:49
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
daar hebben we een aparte topic voor.

Regels voor berichten