![]() |
Hebben jullie al huiswerk voor volgend jaar opgekregen?
Ik wel in ieder geval.
mn engels leraar vertelde voor het proefwerk in de proefwerkweek dat we volgend jaar in de eerste periode weer een boekverslag moesten maken. Hij gaf ons de boekenlijst waar je uit kon kiezen, en de opdracht voor het boekverslag. Als we wilden kunnen we dat in de vakantie gaan maken. Ik ben wel van plan om het boek te lezen in ieder geval.. maar hij heeft het stom geregeld, er mogen niet twee dezelfde boeken in een klas.. maar ik weet dus niet in welke klas ik zit volgend jaar en ook niet of anderen mijn boek hebben :| Maargoed, hoe zit het bij jullie? |
Wij krijgen nooit huiswerk voor volgend jaar. We krijgen toch elk jaar een andere leraars/leerkrachten.
|
Hmm, neej niks, gelukkig niet zeg...
Tjah, we mogen al wel beginnen met ons profielwerkstuk en daar ben ik dan ook wel mee bezig... Maar echt dingen opgekregen?Nee... Maar das nooit zo bij ons... (y) |
Huiswerk voor na de vakantie? Zodat je er in de vakantie alwast aan kunt werken??
Dat kregen wij gelukkig nooit Tenzij je een taak had om over te gaan dan |
Een praktische opdracht wiskunde :mad: :mad:
|
Citaat:
Ik heb gelukkig geen hw, ik ga studeren en het is nog niet zeker of ik er kom (loten). |
Citaat:
Echt hele rare opdrachten zitten erbij. En waarom weet ik ook niet.. niet samendoen ofzo? Ik heb trouwens voor nederlands ook wel het advies gehad in de vakantie boeken te lezen. VInd het wel slim eigenlijk |
huiswerk voor in de vakantie? wat achterlijk!
kijk, wij mogen natuurlijk wel alvast boeken lezen, maar dat is dan op eigen initiatief; niemand die het af- of aanraadt. en ik weet idd ook nog niet in welke klas ik kom, bij wie en bij welke docenten, dus het zou ook bijna onmogelijk zijn om al huiswerk op te geven. |
Ik heb, zoals ook al eerder vermeld, het advies gekregen om te lezen voor Nederlands. Of ik dat doe? Misschien neem ik wel een of twee boeken mee op vakantie als het saai blijkt te zijn
|
ja, omdat we dit jaar ons PO van biologie 2 niet meer konden maken weet ik al zeker dat we dat begin volgend jaar moeten doen. Verder kan ik alvast aan de slag met mijn handelingsdelen en mn boekverslagen. Mn leesdossier van Nederlands is voor volgend jaar ook al bijna af. Verder zijn we met wiskunde ook al bezig voor volgend jaar en met natuurkunde ook. Dat we nu al bezig zijn voor volgend jaar komt omdat we vorig jaar vroeg vakantie hadden en nu laat dus we hebben dit jaar een heel lang schooljaar en volgend jaar hebben we een vrij kort schooljaar en dat is mn examenjaar dus we kunnen dan ook niets meer doorschuiven, het moet dan echt af zijn.
Ik ga zeker in de zomervakantie ook wat doen, vooral handelingsdelen en boeken lezen. |
Jup 5 boeken lezen en een opstel schrijven :mad:
en dan vallen de herkansingen in augustus. Dus als je die hebt dan moet je daar ook nog voor gaan leren... |
Citaat:
|
Citaat:
in dat geval zou ik huiswerk absoluut niet maken, maar een boek lezen ofzo kan geen kwaad wanneer je buiten in het zonnetje zit :) |
Gelukkig niet nee...
|
Zo vreselijk is huiswerk voor volgend jaar opkrijgen toch ook weer niet? Zeker in de hogere klassen is dat alleen maar beter voor je: wat je al hebt gedaan hoef je niet meer te doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder zal ik wel dingen MOETEN doen, aangezien ik van havo naar vwo ga en ik en aardrijkskunde moet ikhalen wat ik al 2 jaar niet meer heb gehad en duits12 hetzelfde verhaal. Dus tja. Maar dat is natuurlijk een andere situatie. |
ik weet nu al dat ik volgend jaar weer boeken voor nederlands & engels moet lezen natuurlijk, maar er is verder niet echt huiswerk opgegeven.
|
Nope nog geen huiswerk, maar wel de tip om vast boeken te gaan lezen.
|
We hebben (gelukkig) niks opgekregen, maar ik ga misschien wel al wat lezen voor mijn lijst.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27. |