Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Echt hele rare opdrachten zitten erbij. En waarom weet ik ook niet.. niet samendoen ofzo? Ik heb trouwens voor nederlands ook wel het advies gehad in de vakantie boeken te lezen. VInd het wel slim eigenlijk |
![]() |
|
huiswerk voor in de vakantie? wat achterlijk!
kijk, wij mogen natuurlijk wel alvast boeken lezen, maar dat is dan op eigen initiatief; niemand die het af- of aanraadt. en ik weet idd ook nog niet in welke klas ik kom, bij wie en bij welke docenten, dus het zou ook bijna onmogelijk zijn om al huiswerk op te geven.
|
Ik heb, zoals ook al eerder vermeld, het advies gekregen om te lezen voor Nederlands. Of ik dat doe? Misschien neem ik wel een of twee boeken mee op vakantie als het saai blijkt te zijn
|
ja, omdat we dit jaar ons PO van biologie 2 niet meer konden maken weet ik al zeker dat we dat begin volgend jaar moeten doen. Verder kan ik alvast aan de slag met mijn handelingsdelen en mn boekverslagen. Mn leesdossier van Nederlands is voor volgend jaar ook al bijna af. Verder zijn we met wiskunde ook al bezig voor volgend jaar en met natuurkunde ook. Dat we nu al bezig zijn voor volgend jaar komt omdat we vorig jaar vroeg vakantie hadden en nu laat dus we hebben dit jaar een heel lang schooljaar en volgend jaar hebben we een vrij kort schooljaar en dat is mn examenjaar dus we kunnen dan ook niets meer doorschuiven, het moet dan echt af zijn.
Ik ga zeker in de zomervakantie ook wat doen, vooral handelingsdelen en boeken lezen.
||
Citaat:
in dat geval zou ik huiswerk absoluut niet maken, maar een boek lezen ofzo kan geen kwaad wanneer je buiten in het zonnetje zit ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder zal ik wel dingen MOETEN doen, aangezien ik van havo naar vwo ga en ik en aardrijkskunde moet ikhalen wat ik al 2 jaar niet meer heb gehad en duits12 hetzelfde verhaal. Dus tja. Maar dat is natuurlijk een andere situatie.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn levensverhaal Verwijderd | 13 | 08-04-2005 20:28 |