Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2003, 09:06
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik wel in ieder geval.

mn engels leraar vertelde voor het proefwerk in de proefwerkweek dat we volgend jaar in de eerste periode weer een boekverslag moesten maken. Hij gaf ons de boekenlijst waar je uit kon kiezen, en de opdracht voor het boekverslag. Als we wilden kunnen we dat in de vakantie gaan maken.

Ik ben wel van plan om het boek te lezen in ieder geval.. maar hij heeft het stom geregeld, er mogen niet twee dezelfde boeken in een klas.. maar ik weet dus niet in welke klas ik zit volgend jaar en ook niet of anderen mijn boek hebben

Maargoed, hoe zit het bij jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2003, 09:10
Liesje2
Liesje2 is offline
Wij krijgen nooit huiswerk voor volgend jaar. We krijgen toch elk jaar een andere leraars/leerkrachten.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 09:11
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Hmm, neej niks, gelukkig niet zeg...

Tjah, we mogen al wel beginnen met ons profielwerkstuk en daar ben ik dan ook wel mee bezig...

Maar echt dingen opgekregen?Nee...

Maar das nooit zo bij ons...
Oud 22-06-2003, 09:49
lucy48
lucy48 is offline
Huiswerk voor na de vakantie? Zodat je er in de vakantie alwast aan kunt werken??
Dat kregen wij gelukkig nooit
Tenzij je een taak had om over te gaan dan
Oud 22-06-2003, 10:20
Verwijderd
Een praktische opdracht wiskunde
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 10:29
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 22-06-2003 @ 10:06:
Ik ben wel van plan om het boek te lezen in ieder geval.. maar hij heeft het stom geregeld, er mogen niet twee dezelfde boeken in een klas.. maar ik weet dus niet in welke klas ik zit volgend jaar en ook niet of anderen mijn boek hebben
Dat je geen twee dezelfde boeken mag is belachelijk. Het is een boekverslag. Voor wie moet dat dan? Zeker voor hem zodat hij niet 20 dezelfde verslagen hoeft na te kijken. Bah, ik vind dat je zelf mag weten welk boek je leest. Die leraar is ook niet bepaalt inteligent.

Ik heb gelukkig geen hw, ik ga studeren en het is nog niet zeker of ik er kom (loten).
Oud 22-06-2003, 10:48
WishfulDreaming
Citaat:
Ieke schreef op 22-06-2003 @ 11:29:
Dat je geen twee dezelfde boeken mag is belachelijk. Het is een boekverslag. Voor wie moet dat dan? Zeker voor hem zodat hij niet 20 dezelfde verslagen hoeft na te kijken. Bah, ik vind dat je zelf mag weten welk boek je leest. Die leraar is ook niet bepaalt inteligent.

Tis niet echt een boekverslag van : schrijver, hoofdpersoon, verklaar titel etc.

Echt hele rare opdrachten zitten erbij.

En waarom weet ik ook niet..

niet samendoen ofzo?

Ik heb trouwens voor nederlands ook wel het advies gehad in de vakantie boeken te lezen.
VInd het wel slim eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 12:33
Balance
Balance is offline
huiswerk voor in de vakantie? wat achterlijk!
kijk, wij mogen natuurlijk wel alvast boeken lezen, maar dat is dan op eigen initiatief; niemand die het af- of aanraadt.
en ik weet idd ook nog niet in welke klas ik kom, bij wie en bij welke docenten, dus het zou ook bijna onmogelijk zijn om al huiswerk op te geven.
Oud 22-06-2003, 13:11
telluriet
telluriet is offline
Ik heb, zoals ook al eerder vermeld, het advies gekregen om te lezen voor Nederlands. Of ik dat doe? Misschien neem ik wel een of twee boeken mee op vakantie als het saai blijkt te zijn
Oud 22-06-2003, 14:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
ja, omdat we dit jaar ons PO van biologie 2 niet meer konden maken weet ik al zeker dat we dat begin volgend jaar moeten doen. Verder kan ik alvast aan de slag met mijn handelingsdelen en mn boekverslagen. Mn leesdossier van Nederlands is voor volgend jaar ook al bijna af. Verder zijn we met wiskunde ook al bezig voor volgend jaar en met natuurkunde ook. Dat we nu al bezig zijn voor volgend jaar komt omdat we vorig jaar vroeg vakantie hadden en nu laat dus we hebben dit jaar een heel lang schooljaar en volgend jaar hebben we een vrij kort schooljaar en dat is mn examenjaar dus we kunnen dan ook niets meer doorschuiven, het moet dan echt af zijn.

Ik ga zeker in de zomervakantie ook wat doen, vooral handelingsdelen en boeken lezen.
Oud 22-06-2003, 15:40
marlies
marlies is offline
Jup 5 boeken lezen en een opstel schrijven

en dan vallen de herkansingen in augustus. Dus als je die hebt dan moet je daar ook nog voor gaan leren...
Oud 23-06-2003, 01:02
WishfulDreaming
Citaat:
linda85 schreef op 22-06-2003 @ 13:33:
huiswerk voor in de vakantie? wat achterlijk!
kijk, wij mogen natuurlijk wel alvast boeken lezen, maar dat is dan op eigen initiatief; niemand die het af- of aanraadt.
dat bedoel ik ook met opgegeven huiswerk
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 10:14
Balance
Balance is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 23-06-2003 @ 02:02:
dat bedoel ik ook met opgegeven huiswerk
't is dus niet verplicht? d'r is ook nog zat tijd om het begin volgend jaar te doen of kom je dan erg nauw uit met de tijd?
in dat geval zou ik huiswerk absoluut niet maken, maar een boek lezen ofzo kan geen kwaad wanneer je buiten in het zonnetje zit
Oud 24-06-2003, 09:18
Nyawa
Gelukkig niet nee...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 16:18
Aart
Aart is offline
Zo vreselijk is huiswerk voor volgend jaar opkrijgen toch ook weer niet? Zeker in de hogere klassen is dat alleen maar beter voor je: wat je al hebt gedaan hoef je niet meer te doen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 16:31
WishfulDreaming
Citaat:
linda85 schreef op 23-06-2003 @ 11:14:
't is dus niet verplicht? d'r is ook nog zat tijd om het begin volgend jaar te doen of kom je dan erg nauw uit met de tijd?
in dat geval zou ik huiswerk absoluut niet maken, maar een boek lezen ofzo kan geen kwaad wanneer je buiten in het zonnetje zit
Binnen 5 weken na de eerste les boekverslag afhebben
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 16:36
alpha
alpha is offline
Citaat:
Liesje2 schreef op 22-06-2003 @ 10:10:
Wij krijgen nooit huiswerk voor volgend jaar. We krijgen toch elk jaar een andere leraars/leerkrachten.
same here

Verder zal ik wel dingen MOETEN doen, aangezien ik van havo naar vwo ga en ik en aardrijkskunde moet ikhalen wat ik al 2 jaar niet meer heb gehad en duits12 hetzelfde verhaal. Dus tja. Maar dat is natuurlijk een andere situatie.
Oud 24-06-2003, 17:21
Breg
Breg is offline
ik weet nu al dat ik volgend jaar weer boeken voor nederlands & engels moet lezen natuurlijk, maar er is verder niet echt huiswerk opgegeven.
Oud 24-06-2003, 20:09
Mémoire
Mémoire is offline
Nope nog geen huiswerk, maar wel de tip om vast boeken te gaan lezen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 20:57
the tourist
the tourist is offline
We hebben (gelukkig) niks opgekregen, maar ik ga misschien wel al wat lezen voor mijn lijst.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten