Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   hoe gedraag jij je in het bijzijn van de jongen voor wie je vlinders hebt... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=520051)

BELLEKE 23-06-2003 09:25

hoe gedraag jij je in het bijzijn van de jongen voor wie je vlinders hebt...

en je zou weten dat die jongen niet hetzelfde voelt voor jou...

gedraag je je normaal? Onwennig? ...

spacegirl 23-06-2003 09:28

normaal,want dan probeer ik die gevoelens te blokkeren,maar ik zou em wel ontlopen

miss_loves_you 23-06-2003 09:37

Ik zou proberen me normaal te gaan gedragen maar zou me niet lukken denk ik.....
Als ik weet dat hij niets van me wil dan zou ik hem niet aandurven kijken en alleen maar bitchy opmerkingen maken:S denk ik....!!!! alleen maar omdath ij mij niet zou zien staan:S

BELLEKE 23-06-2003 09:40

hij vraagt me of ie morgen mag komen, ik heb hem lang ontweken (drie maand) maar ik wil m niet zien en toch wel zo graag **** ik heb schrik dat k me heel onwennig en ook wel een beetje onvriendelijk zal gedragen, ik heb er geen zin in.. of toch wel?

lieve 23-06-2003 11:12

Ofwel verlegen(hoe raar het voor de mensen die me kennen ook mag klinken)
ofwel gelijk een BITCH(wat voor sommige iets aannemelijker klinkt, maar toch wat overdreven)!!!
Maar ik kan er niets aandoen, maar ik moet wel zeggen dat ik meestal eerst met de gasten waar ik gevoelens voor krijg, vrienden ben. Wat het ook makkelijker maakt, dat ik iets meer op m'n gemak ben!

Gwinnie 23-06-2003 11:43

probeer gevoelens te negeren en doe normaal. probeer ik althans

mina 23-06-2003 13:49

Gewoon aardig doen..
Ik weet het niet al weet ik dat ze me niet leuk vinden ik vind ze wel aardig en wil wel met ze omgaan.. Tot het punt dat ik me er echt kut over begin te voelen dan is het tijd voor wat afstand!
Ach trouwens misschien versier je hem opeens nog wel door wat afstandelijker te doen ;)

groezel538 23-06-2003 19:30

ik ga altijd zo mn best doen om 'cool' of juist zo mezelf mogelijk te zijn dat ik juist ontzettend ga klunzen en stomme opmerkingen ga maken ofzo. of ik klap helemaal dicht, of ik ga juist teveel praten

Phylicia 14 23-06-2003 19:50

hahaha

dan maak ik blunders :o :D :D :p

Qamra 23-06-2003 19:55

"Stoer", afstandelijk en toch dichtbij dan bij vrienden, ONTZETTEND luidruchtig (hoewel niet bij mijn soon to be boyfriend) en druk..

:o

uuuf 23-06-2003 20:22

Ik probeer zo normaal mogelijk te doen, maar dat lukt vast niet. dus ik denk dat ik hééééél erg stil ben, en niet zo veel zeg :confused:

hellion 23-06-2003 20:27

zoals de gene voor me zei, ik zou zo normaal mogelijk proberen te doen maar dat zal wel weinig kans van slagen hebben denk ik zo, beetje mezelf kennende

posthuman 23-06-2003 20:32

neurotisch en onhandig. :/

Knutselsmurfie 23-06-2003 20:33

Normaal... Wat is normaal :)?
Ik gedraag me gewoon zoals ik me altijd gedraag, laat ik het zo zeggen

coecie 24-06-2003 11:03

ik doe extra leuk en aantrekkelijk, neem soms poses aan van, kijk mij es :D
ontzettend luidruchtig en ik sloof me uit, maak op de en of andere manier alleen maar leuke grapjes, waar ik anders niet verder kom dan stom gegein. ik ga over heel veel verschillende interessante dingen praten, zodat hij het idee krijgt van, goh, dat meisje is interessant.
ik doe stoer en ook veel vreemde dingen, ik gedraag me als het perfecte meisje

verder doe ik een beetje aanhankelijk naar hem toe, voor zover mijn versiertruuk al gevorderd is :o

Freyja 24-06-2003 11:12

Ik probeer normaal te doen, maar ik loop te blozen en met kleffe handjes en zit de hele tijd stiekem te staren. Volgens mij ben ik erg doorzichtig :D

Multilot 24-06-2003 12:35

hetzelfde als anders... Wel hem aankijken, lachen en leuk gevonden proberen te worden...

BELLEKE 24-06-2003 16:05

ik heb m niet laten komen, :( had schrik dat t te pijnlijk zou zijn... nu spijt van, hij vraagt me of ie morgen mag komen, maar ... ik weet t niet

l00k At Me 24-06-2003 16:10

Ik ben heel verlegen en let overal op wat ik zeg, en heb achteraf vaak het gevoel dat ik het toch verkeerd heb gezegd.
Ook zoek ik de persoon heel vaak op en als ik deze eenmaal gevonden neem ik afstand als zij aan me ergert of me duidelijk het gevoel geeft dat ze me niet ziet zitten, of ik hou maar niet op tegen haar te praten.

Angel Of Faith 24-06-2003 19:56

Citaat:

BELLEKE schreef op 23-06-2003 @ 10:25:
en je zou weten dat die jongen niet hetzelfde voelt voor jou...

gedraag je je normaal? Onwennig? ...

wel op dit moment maak ik dit nu mee :o , door erover te praten is ons contact verbeterd (gelukkig maar) en ik gedraag me zo lief mogelijk, zo grappig mogelijk, behoud zoveel mogelijk me eigen mening (zo onstaan er discussies :p ) en vooral zoveel mogelijk mezelf, want als hij ooit verliefd op me wordt (wat ik nog steeds hoop) moet het zijn voor wie ik ben, hij vindt me een leuk lief en grappig meisje en dit om wie ik ben dus waarom zou ik me anders gedragen?

etoile 24-06-2003 20:09

ik ontloop hem kijk langs hem heen, loop wat sneller als normaal langs hem heen, en hopen dat hij het niet merkt

(zoals nu dus :p, alleen weet hij niet dat ik hem leuk vindt)

ssjpan 24-06-2003 20:32

Meetstal praat en lach ik veel, en probeer gewoon te doen, maar dat wil niet, vooral als hij weet dat ik hem leuk vind.

Dree 24-06-2003 20:49

In de ergste versie ga ik trillen, krijg ik een blok in mijn keel, word ik rood, zeg ik alleen maar domme dingen, en gaat alles wat ik doe moeilijk.

Maar meestal krijg ik alleen wat klamme handjes.

BELLEKE 25-06-2003 08:14

ok, hij komt dus vandaag :rolleyes: begint al niet goed, ben zo ontzettend nerveus, pfffff, denk dat ik eerder stil ga zijn en hoop eerlijk gezegd dat t snel avond zal zijn dat ik met een tevreden gevoel kan terugblikken...

Tox 02-07-2003 12:14

voor een meisje in mij geval, uuh ik kom meestal een stuk minder snel uit mijn woorden waar ik normaal geen problemen mee heb. Maar als ik haar beter ken zakt dat meestal wel weg

Severus 02-07-2003 14:03

Citaat:

Morgan schreef op 24-06-2003 @ 12:12:
Ik probeer normaal te doen, maar ik loop te blozen en met kleffe handjes en zit de hele tijd stiekem te staren. Volgens mij ben ik erg doorzichtig :D
Ja, dat doe ik ook! :o Ik probeer ook om hem te negeren en erg afstandelijk te doen, maar dat lukt meestal niet zo en dan krijg ik dus het bovenstaande. Niet leuk! :o :(

Ripper

barbara.inc 02-07-2003 20:52

achterlijk

rozijntje 02-07-2003 22:05

als je weet dat hij niets voor jou voelt? in het begin is dat heel moeilijk (ik kan het weten), en je schaamt je constant voor alles wat je zegt, maar in mijn geval is het uiteindelijk heel goed uitgedraaid en nu zijn we redelijk goed bevriend. ik kan nu heel makkelijk met hem praten enzo, al moet ik er wel bij vertellen dat ik op dit moment niet meer op hem verliefd ben.
maar dat makkelijk praten en goed kunnen opschieten was er ook al toen ik dat nog wel was dus ja, meestal komt het wel goed.

BadlyDrawnGirl 02-07-2003 23:03

onwennig, ik heb het gehad.
Hij kon 'kiezen' zonder dat ik het wist, en hij (19) koos voor een meisje van 14, en ik ben 17...
voelde me licht genaaid, en de eerste tijd mega onwennig.
Nu zijn we goede vrienden en het is alweer uit met dat meisje...
en nu heb ik een vriend, we lopen elkaar mis... :s

Evatjuhhhh 02-07-2003 23:46

Ik heb het gehad... ik gedraag me zo normaal mogelijk maar er vormt zich toch iets van jaloezie alsik hem dan met een vriendin zie ofzo...

suicidal eendje 02-07-2003 23:54

ik ga me vooral klote voelen en veel aandacht vragen.. irritante eigenschap... :(

Arenda 03-07-2003 02:57

Normaal, helemaal normaal.

)Vampje( 03-07-2003 10:35

Dat is moeilijk. Gewoon, als mezelf, maar toch een beetje voorzichtig. Ik durf dan minder te zeggen. En ik hoop dat hij misschien alsnog verliefd op me wordt, hihi.

Elpida 03-07-2003 15:51

Citaat:

Morgan schreef op 24-06-2003 @ 12:12:
Ik zou het niet beter kunnen zeggen :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17.