Advertentie | |
|
![]() |
|
voor een meisje in mij geval, uuh ik kom meestal een stuk minder snel uit mijn woorden waar ik normaal geen problemen mee heb. Maar als ik haar beter ken zakt dat meestal wel weg
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ripper
|
![]() |
als je weet dat hij niets voor jou voelt? in het begin is dat heel moeilijk (ik kan het weten), en je schaamt je constant voor alles wat je zegt, maar in mijn geval is het uiteindelijk heel goed uitgedraaid en nu zijn we redelijk goed bevriend. ik kan nu heel makkelijk met hem praten enzo, al moet ik er wel bij vertellen dat ik op dit moment niet meer op hem verliefd ben.
maar dat makkelijk praten en goed kunnen opschieten was er ook al toen ik dat nog wel was dus ja, meestal komt het wel goed.
|
Verwijderd
|
onwennig, ik heb het gehad.
Hij kon 'kiezen' zonder dat ik het wist, en hij (19) koos voor een meisje van 14, en ik ben 17... voelde me licht genaaid, en de eerste tijd mega onwennig. Nu zijn we goede vrienden en het is alweer uit met dat meisje... en nu heb ik een vriend, we lopen elkaar mis... ![]() |
![]() |
|
|