Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2003, 09:25
BELLEKE
BELLEKE is offline
en je zou weten dat die jongen niet hetzelfde voelt voor jou...

gedraag je je normaal? Onwennig? ...
Oud 23-06-2003, 09:28
Verwijderd
normaal,want dan probeer ik die gevoelens te blokkeren,maar ik zou em wel ontlopen
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 09:37
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
Ik zou proberen me normaal te gaan gedragen maar zou me niet lukken denk ik.....
Als ik weet dat hij niets van me wil dan zou ik hem niet aandurven kijken en alleen maar bitchy opmerkingen maken denk ik....!!!! alleen maar omdath ij mij niet zou zien staan
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 09:40
BELLEKE
BELLEKE is offline
hij vraagt me of ie morgen mag komen, ik heb hem lang ontweken (drie maand) maar ik wil m niet zien en toch wel zo graag **** ik heb schrik dat k me heel onwennig en ook wel een beetje onvriendelijk zal gedragen, ik heb er geen zin in.. of toch wel?
Oud 23-06-2003, 11:12
lieve
lieve is offline
Ofwel verlegen(hoe raar het voor de mensen die me kennen ook mag klinken)
ofwel gelijk een BITCH(wat voor sommige iets aannemelijker klinkt, maar toch wat overdreven)!!!
Maar ik kan er niets aandoen, maar ik moet wel zeggen dat ik meestal eerst met de gasten waar ik gevoelens voor krijg, vrienden ben. Wat het ook makkelijker maakt, dat ik iets meer op m'n gemak ben!
Oud 23-06-2003, 11:43
Gwinnie
Gwinnie is offline
probeer gevoelens te negeren en doe normaal. probeer ik althans
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 13:49
mina
mina is offline
Gewoon aardig doen..
Ik weet het niet al weet ik dat ze me niet leuk vinden ik vind ze wel aardig en wil wel met ze omgaan.. Tot het punt dat ik me er echt kut over begin te voelen dan is het tijd voor wat afstand!
Ach trouwens misschien versier je hem opeens nog wel door wat afstandelijker te doen
Oud 23-06-2003, 19:30
groezel538
groezel538 is offline
ik ga altijd zo mn best doen om 'cool' of juist zo mezelf mogelijk te zijn dat ik juist ontzettend ga klunzen en stomme opmerkingen ga maken ofzo. of ik klap helemaal dicht, of ik ga juist teveel praten
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 19:50
Phylicia 14
Phylicia 14 is offline
hahaha

dan maak ik blunders
Oud 23-06-2003, 19:55
Qamra
Qamra is offline
"Stoer", afstandelijk en toch dichtbij dan bij vrienden, ONTZETTEND luidruchtig (hoewel niet bij mijn soon to be boyfriend) en druk..

Oud 23-06-2003, 20:22
Verwijderd
Ik probeer zo normaal mogelijk te doen, maar dat lukt vast niet. dus ik denk dat ik hééééél erg stil ben, en niet zo veel zeg
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 20:27
hellion
hellion is offline
zoals de gene voor me zei, ik zou zo normaal mogelijk proberen te doen maar dat zal wel weinig kans van slagen hebben denk ik zo, beetje mezelf kennende
Oud 23-06-2003, 20:32
posthuman
posthuman is offline
neurotisch en onhandig. :/
Oud 23-06-2003, 20:33
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Normaal... Wat is normaal ?
Ik gedraag me gewoon zoals ik me altijd gedraag, laat ik het zo zeggen
Oud 24-06-2003, 11:03
coecie
coecie is offline
ik doe extra leuk en aantrekkelijk, neem soms poses aan van, kijk mij es
ontzettend luidruchtig en ik sloof me uit, maak op de en of andere manier alleen maar leuke grapjes, waar ik anders niet verder kom dan stom gegein. ik ga over heel veel verschillende interessante dingen praten, zodat hij het idee krijgt van, goh, dat meisje is interessant.
ik doe stoer en ook veel vreemde dingen, ik gedraag me als het perfecte meisje

verder doe ik een beetje aanhankelijk naar hem toe, voor zover mijn versiertruuk al gevorderd is
Oud 24-06-2003, 11:12
Verwijderd
Ik probeer normaal te doen, maar ik loop te blozen en met kleffe handjes en zit de hele tijd stiekem te staren. Volgens mij ben ik erg doorzichtig
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 12:35
Multilot
Multilot is offline
hetzelfde als anders... Wel hem aankijken, lachen en leuk gevonden proberen te worden...
Oud 24-06-2003, 16:05
BELLEKE
BELLEKE is offline
ik heb m niet laten komen, had schrik dat t te pijnlijk zou zijn... nu spijt van, hij vraagt me of ie morgen mag komen, maar ... ik weet t niet
Oud 24-06-2003, 16:10
l00k At Me
l00k At Me is offline
Ik ben heel verlegen en let overal op wat ik zeg, en heb achteraf vaak het gevoel dat ik het toch verkeerd heb gezegd.
Ook zoek ik de persoon heel vaak op en als ik deze eenmaal gevonden neem ik afstand als zij aan me ergert of me duidelijk het gevoel geeft dat ze me niet ziet zitten, of ik hou maar niet op tegen haar te praten.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 19:56
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Citaat:
BELLEKE schreef op 23-06-2003 @ 10:25:
en je zou weten dat die jongen niet hetzelfde voelt voor jou...

gedraag je je normaal? Onwennig? ...
wel op dit moment maak ik dit nu mee , door erover te praten is ons contact verbeterd (gelukkig maar) en ik gedraag me zo lief mogelijk, zo grappig mogelijk, behoud zoveel mogelijk me eigen mening (zo onstaan er discussies ) en vooral zoveel mogelijk mezelf, want als hij ooit verliefd op me wordt (wat ik nog steeds hoop) moet het zijn voor wie ik ben, hij vindt me een leuk lief en grappig meisje en dit om wie ik ben dus waarom zou ik me anders gedragen?
Oud 24-06-2003, 20:09
etoile
etoile is offline
ik ontloop hem kijk langs hem heen, loop wat sneller als normaal langs hem heen, en hopen dat hij het niet merkt

(zoals nu dus , alleen weet hij niet dat ik hem leuk vindt)
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 20:32
ssjpan
ssjpan is offline
Meetstal praat en lach ik veel, en probeer gewoon te doen, maar dat wil niet, vooral als hij weet dat ik hem leuk vind.
Oud 24-06-2003, 20:49
Dree
Dree is offline
In de ergste versie ga ik trillen, krijg ik een blok in mijn keel, word ik rood, zeg ik alleen maar domme dingen, en gaat alles wat ik doe moeilijk.

Maar meestal krijg ik alleen wat klamme handjes.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 08:14
BELLEKE
BELLEKE is offline
ok, hij komt dus vandaag begint al niet goed, ben zo ontzettend nerveus, pfffff, denk dat ik eerder stil ga zijn en hoop eerlijk gezegd dat t snel avond zal zijn dat ik met een tevreden gevoel kan terugblikken...
Oud 02-07-2003, 12:14
Tox
Tox is offline
voor een meisje in mij geval, uuh ik kom meestal een stuk minder snel uit mijn woorden waar ik normaal geen problemen mee heb. Maar als ik haar beter ken zakt dat meestal wel weg
Oud 02-07-2003, 14:03
Severus
Severus is offline
Citaat:
Morgan schreef op 24-06-2003 @ 12:12:
Ik probeer normaal te doen, maar ik loop te blozen en met kleffe handjes en zit de hele tijd stiekem te staren. Volgens mij ben ik erg doorzichtig
Ja, dat doe ik ook! Ik probeer ook om hem te negeren en erg afstandelijk te doen, maar dat lukt meestal niet zo en dan krijg ik dus het bovenstaande. Niet leuk!

Ripper
Oud 02-07-2003, 20:52
barbara.inc
barbara.inc is offline
achterlijk
Oud 02-07-2003, 22:05
rozijntje
rozijntje is offline
als je weet dat hij niets voor jou voelt? in het begin is dat heel moeilijk (ik kan het weten), en je schaamt je constant voor alles wat je zegt, maar in mijn geval is het uiteindelijk heel goed uitgedraaid en nu zijn we redelijk goed bevriend. ik kan nu heel makkelijk met hem praten enzo, al moet ik er wel bij vertellen dat ik op dit moment niet meer op hem verliefd ben.
maar dat makkelijk praten en goed kunnen opschieten was er ook al toen ik dat nog wel was dus ja, meestal komt het wel goed.
Oud 02-07-2003, 23:03
Verwijderd
onwennig, ik heb het gehad.
Hij kon 'kiezen' zonder dat ik het wist, en hij (19) koos voor een meisje van 14, en ik ben 17...
voelde me licht genaaid, en de eerste tijd mega onwennig.
Nu zijn we goede vrienden en het is alweer uit met dat meisje...
en nu heb ik een vriend, we lopen elkaar mis...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 23:46
Verwijderd
Ik heb het gehad... ik gedraag me zo normaal mogelijk maar er vormt zich toch iets van jaloezie alsik hem dan met een vriendin zie ofzo...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 23:54
Verwijderd
ik ga me vooral klote voelen en veel aandacht vragen.. irritante eigenschap...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 02:57
Verwijderd
Normaal, helemaal normaal.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 10:35
)Vampje(
)Vampje( is offline
Dat is moeilijk. Gewoon, als mezelf, maar toch een beetje voorzichtig. Ik durf dan minder te zeggen. En ik hoop dat hij misschien alsnog verliefd op me wordt, hihi.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 24-06-2003 @ 12:12:
Ik zou het niet beter kunnen zeggen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten