![]() |
Als je één ding aan jezelf mocht veranderen...
Wat zou het worden? Het mag lichamelijk, geestelijk, emotioneel... alles! Maar het mag maar één ding zijn, dus nietmet een lijst aankomen :P
Ik denk dat ik mijn opvliegende buien kwijt wil. Daar stoor ik me enorm aan :/ |
de pijn in mn maag/darmen waar ik ma meer dan een half jaar mee rondloop kwijt zijn waardoor ik weer normaal alles kan doen
|
Ehm... mijn zeurbuien denk ik, daar val ik anderen (te) vaak mee lastig vrees ik
en verder zou ik wel spontaner willen worden |
dat ik nooit meer hoofdpijn krijg
of dat mijn eisen lager worden of dat ik minder negatief ben |
mn hersenen zou ik ruilen voor een paar zonder foutjes erin
|
ÉÉN ding mensen... maar 1 ding, het gene waar je het meeste mee zit!
|
Cup C ipv B
|
niet snel op mijn tenen getrapt zijn en mijn handelingen wat daaruit volgt
|
ik kan niet kiezen... dus of 10 centimeter groter zijn, óf zorgen dat mijn ogen geen bril meer nodig hadden :)
|
niet meer zo belachelijk veel twijfelen aan alles en me overal bij afvragen 'waarom?'
|
Langer en wat meer 'body', ben nogal dun.. :(
|
Ik zou wel eens een minder arrogant hoofd willen hebben want die nijdige blikken van meisjes zijn niet altijd leuk.
|
ik zou wel wat spontaner en minder verlegen willen zijn
|
mn omgang met mn ouders. hoe ik soms op hen reageer.
|
uuhm,
minder depressief geen hoofdpijn meer *mjah, dat zijn 2 dingen, maar daar wil ik van af* |
Ik zou wel wat meer discipline willen hebben op studiegebied.
|
dat mijn kont eens wat krimpte..
|
Citaat:
|
ik zou wel wat betere longen willen hebben
|
Dat ik niet meer verlegen was. Als ik dat niet was, maakte ik sneller en meer sociale contacten en durfde ik eens op een leuk meisje af te stappen...
|
Een voller lichaam, wat weer zou leiden tot meer zelfvertrouwen.
|
Ik ben perfect. :)
|
Dan zou ik een lichaam willen dat klopt.. dat de verhoudingen wat beter bij elkaar passen.
(Dus langere benen, minder brede heupen, kleinere borsten) |
Citaat:
|
Dan zou ik een lichaam willen dat klopt.. dat de verhoudingen wat beter bij elkaar passen...
|
ik zou zo willen worden dat ik heel ver boven gemene, stomme mensen sta zodat ik ze keihard kan uitlachen, en dat zij dan geraakt worden natuurlijk....
:D |
minder vet --> meer zelfvertrouwen
|
Niet negatief de aandacht willen trekken
|
Een veel hoger IQ, en wat meer dicipline zodat ik wat meer aan het werk ga.
|
Wat minder grote voeten ofzo :confused:
ben ik weer wat eerder klaar met schoenen uitzoeken (y) |
Citaat:
Ik zou niet meer ziek willen zijn, en dus ook dat het niet meer terugkomt. Of ik wil dat ik wat zekerder werd, en wat reëler ging nadenken. Ik weet nog niet welke van de twee ik kies, aangezien m'n ziekte waarschijnlijk over een poosje weer overgaat, en ik geen zekerheid heb dat het weer terugkomt, en hoe, en voor hoelang e.d. En dat tweede is ook wel erg vervelend. |
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, een 'laag' IQ is ook niet altijd alles. |
Citaat:
Ik zou wat minder moe willen zijn (me), 'k denk dat dat aardig wat op zou kunnen lossen. |
Meer discipline hebben
dat is de oplossing voor al mn problemen :) |
lichamelijk : andere neus
geestelijk : minder zagen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*knijpt in Tandpasta's tube* :p |
15 kg eraf
|
Citaat:
Ik wil andere benen, niet alleen omdat ze 10 cm te kort zijn maar ook omdat het stomme dingen zijn.. |
Niet meer jaloers zijn..
|
mn hele uiterlijk zou ik veranderen, lengte, huidkleur, ogen, haar, alles
|
een kleinere neus zou ik opzich wel iets vinden :P
|
een aantal kilo's van m'n bierpens af
|
slanker...
|
Citaat:
|
dan zou ik een hele mooie strakke buik willen hebben...
|
het vermogen om te kunnen slapen en huiswerk te maken tegelijk... Scheelt veel tijd :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52. |