![]() |
Spannende plaatsen?
Iemand idee, waar je spannend maar toch rustig zou kunnen sexen...?
;) |
In school .. leeg lokaal :P
|
Ik bewaar goede herinneringen aan de duinen.
Een andere spannende plek met weinig risico op betrappen was onder een viaduct, moeilijk zichtbaar vanaf beneden, maar toch in de openlucht :D |
Grafkist.
|
Probeer het eens in je eigen slaapkamer.
|
Ik heb het laatst in het hofje gedaan. Midden in een woonwijk.
Supereng, maar wel spannend :) |
in de woonkamer.
|
op een balkon heel hoog.
in de bios in een wc savonds op een grasveldje (veenendaal he...) tussen de auto's op een parkeerplaats. ( wel in t donker) parkeergarage (savonds als niet druk meer is) |
Mijn vriend en ik doen het vaak op de motorkap van zijn auto, op een afgelegen parkeerplaats als het donker is. Dan ben je buiten, met z'n tweetjes op zo'n openbare plek waar bijna niemand komt, maar de kans is er toch... Dat maakt het ontzettend spannend. En dan die sterrenhemel boven je...:):)
|
oeh, motorkap van auto = stoer:). Jammer genoeg hebben mijn vriend en ik alleen allebei een fiets (niet helemaal waar, ik heb er twee, maar die ene heb ik pas een weekje ofzo en die bevindt zich nog altijd in de winkel, gezien het feit dat-ie ook een voorbeeld is, want hij is beschilderd door een geestelijk gehandicapte mevrouw die graag gebruiksvoorwerpen beschilderd, en mijn moeder begeleidt mensen die een lichte geestelijke handicap hebben of die aan het genezen zijn van een geestelijke stoornis met het terugkomen op de arbeidsmarkt, en haar ook, en die mevrouw verkoopt dus onder begeleiding van een collega van mijn moeder haar beschilderde dingen:) maar die fiets is erg mooi, diepblauw met gouden zonnetjes en maantjes, dus die blijft daar nog even, zodat iedereen ziet hoe goed die mevrouw dat doet:) maar dit is echt totaal offtopic), en het lijkt me erg krap om sex te hebben op een fiets:)
ontopic: langs een autoweg; auto's rijden te snel, die vangen hoogstens een glimpje op:) |
keukentafel als je alleen thuis bent
tuin, als je alleen thuis bent buiten als het heeeeel donker is en je denkt dat niemand je ziet :o woonkamer als je alleen thuis bent achterin de bioscoop, maar hou het dan bij wat handwerk, anders lijkt me dat niet zo fris voor je mede-bioscoopgangers. euh hier kom ik nog op terug. god, wat heb ik weer smerige gedachten.:p |
Citaat:
|
savonds op een bootje...romantisch nummertje op...wat wil je nog meer?
|
Hoe wil je dat doen in een bootje? Discman? Lijkt me lastig tijdens de sex. Draagbare cd-speler mee nemen in de boot? Lijkt me niet praktisch als die eruit valt als 't bootje schommelt - kortsluiting enzo...
|
Citaat:
|
uhm.. ergste tot nu toe is zo'n speelhuisj van de mac denk (er was helaas geen ballenbak)
|
mmmmm afgezogen worden op de hei,op zo picknicktafel,zalig :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Spannende plaatsen:
- op et bed van je ouders terwijl ze beneden TV zitten te kijken... - op et toilet van school tijdens de pauze |
- in een afgelegen treinwaggon..*oeh*
-In een klein zodiacje (rubberboot) op t water.. -in een tentje in t bos...heeeel romantisch.. -In het bad..... en ja,hier spreek ik uit ervaring :o |
In een tentje op een camping. Iedereen die je kan horen spannend!
|
Transformatorhuisje :cool:
|
Ik heb hem een keer afgezogen in de auto, en toen zijn we maar even van de snelweg afgegaan en de auto geparkeerd op een redelijk stil plekje. Nou ja, stil, er waren niet echt veel huizen in de buurt en er is geen fietspad, maar er rijden wel veel auto's.
Ik bedoel, het is de afslag Leiderdorp van de A4, nou niet echt the middle of nowhere. Maar ach, mijn hoofd zag toch niemand, en mijn vriend kon daar toch net zo goed even staan telefoneren ofzo, of in het stratenboek kijken. Dat was trouwens de eerste keer dat ik het ook doorslikte. (geen doekje bij de hand) |
in een bed, vet geil is dat, en origineel tegenwoordig
|
op een afgesloten snelweg
|
Bossen blijven spannend. :o
|
Iets normaler misschien, maar de douche blijft ook een van mn favorieten :)
|
Onder de olijfbomen op Kreta, lalala :D
|
Citaat:
Ik geef je helemaal gelijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uuuhm ff denken hoor:
- langs het kanaal (met fietspad erlangs) - in het bos - in de efteling (spookslot alleen het vingerwerk) - douche tja er zijn zoveel plekken waar je het kunt doen |
in bos :)
|
in mn deicht bebost bos midden op de dag:D
en in de huiskamer op d ebank van je ouders |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In een openbare park :)
|
Citaat:
of nog beter: een retour:) (hmm, laat ik maar niet te inhalig worden:P) |
Citaat:
|
ik bedenk me trouwens net dat een _achtbaan_ natuurlijk het aller aller spanendste is!
...helaas alleen een beetje moeilijk te realiseren lijk me:P |
Citaat:
Je blijft ons verrassen... :p :D :cool: |
In het zwembad (thuis dan e) waar haar ouders rondlopen. Op de keukentafel (klassiek maar moet wel cool zijn), gewoon in de vrije natuur, een bos ofzo. Op de achterbank van de auto, terwijl haar ouders vooraan zitten en aan het rijden zijn.... :D
|
op de oprit van een appartement van wildvreemden op een grieks eiland, en ergens op n berg achter n boom op datzelfde griekse eiland...
|
uhhhhhhhhh.....
In de zee..... niemand die 't ziet.... net alsof je gezellig aan 't knuffelen bent. In de duinen.... Aan een binnenmeer :) uhhhhh onder de douche... niemand die je hoort door dat gekletter van 't water In een bubbelbad...... niemand die je hoort door dat gebubbel. Thuis op de bank als niemand thuis is :cool: In de berging, komt men toch niet vaak uhhhhhhh Buiten..... zolang 't maar 's avonds is en donker..... (oppassen voor hondenpoep enzo :) (mij niet overkomen hoor :p )) |
op het dak!!! met kaarlichtje enzo
|
Onder de grond.
Heel spannend. Je graaft eerst een kuil voor je partner. Je valt er zelf in en dan komt hij of zij je hopelijk redden en dan hebben jullie geweldig seks. Dat denk ik hoor. |
in t magazijn van je werk..
omkleedhokje in zwembad. theater :cool: in de bosjes langs een druk fietspad |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57. |