![]() |
|
![]() |
Ik heb hem een keer afgezogen in de auto, en toen zijn we maar even van de snelweg afgegaan en de auto geparkeerd op een redelijk stil plekje. Nou ja, stil, er waren niet echt veel huizen in de buurt en er is geen fietspad, maar er rijden wel veel auto's.
Ik bedoel, het is de afslag Leiderdorp van de A4, nou niet echt the middle of nowhere. Maar ach, mijn hoofd zag toch niemand, en mijn vriend kon daar toch net zo goed even staan telefoneren ofzo, of in het stratenboek kijken. Dat was trouwens de eerste keer dat ik het ook doorslikte. (geen doekje bij de hand)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() of nog beter: een retour ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Je blijft ons verrassen... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
uhhhhhhhhh.....
In de zee..... niemand die 't ziet.... net alsof je gezellig aan 't knuffelen bent. In de duinen.... Aan een binnenmeer ![]() uhhhhh onder de douche... niemand die je hoort door dat gekletter van 't water In een bubbelbad...... niemand die je hoort door dat gebubbel. Thuis op de bank als niemand thuis is ![]() In de berging, komt men toch niet vaak uhhhhhhh Buiten..... zolang 't maar 's avonds is en donker..... (oppassen voor hondenpoep enzo ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
spannende plaatsen superkoereurken | 5 | 06-06-2007 21:03 | |
Films, TV & Radio |
Welke film, bitches. Welke film. (nummero zoveel) Dinalfos | 500 | 24-02-2007 18:55 | |
Vrije tijd |
[F1] GP Spanje Sandersss | 22 | 14-05-2006 21:17 | |
Vrije tijd |
Nederlandse mannen veldhockey geplaatst voor OS Tofke_H | 24 | 14-03-2004 12:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Spanningen tussen allochtone studenten ROC Hengelo Martin | 3 | 27-11-2003 07:55 |