![]() |
Ben jij lid van een politieke partij?
Ben jij lid van een politieke partij? En zo ja, van welke en hoe actief ben je?
Ik ben er over aan het denken lid te worden van Groenlinks, heb net het informatiepakketje van de jongerenbeweging opgevraagd. Het ziet er wel leuk uit, maar ik weet nog niet zeker of ik lid word. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! |
PSOBD
zie sig :) |
Lpf
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Yep, GroenLinks en de jongerenorganisatie DWARS. Ik ben nog niet erg actief, omdat ik het momenteel even te druk heb met m'n studie. Maar ik ben wel van plan actief te worden.
|
Citaat:
|
Filosofische Partij Evito. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
domme vraag misschien :o |
Citaat:
Ik ben pas een weekje lid ofzo. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee
|
Citaat:
Ontopic: nee. |
De SP.:)
[edit] en dus ook van de jongerenorganisatie ROOD.[/edit] |
Nee, maar ga het nog wel worden. (binnenkort ff doen)
Ik ga dan lid worden van de Jonge Democraten/D'66 |
Nee... wel lid van de JOVD
|
nee :)
|
ja, ik ben lid van Rood/SP
|
Nee
|
De Tegenpartij;)
|
Citaat:
|
Nee
|
PVF :p
maar irl niet dus... en als ik ergens lid van zou worden is dat ZEKER NIET de SGP |
Nee, ik ben geen lid..
Misschien dat ik welooit nog eens lid wordt van GroenLinks, dat weet ik nog niet. |
Ja, ik ben lid van een politieke partij. GroenLinks. Goede partij! ;) Al willen de meningen daarover nog weleens verschillen. :D En ook van Dwars, de jongerenafdeling. :)
|
Ja ik ben lid van ROOD/SP..
Ik ben jammer genoeg nog niet actief binnen de partij, ik heb het veel te druk met andere dingen op het moment. |
Veel SP'ers en GroenLinksers (y)
|
Nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee
(nog niet) :o |
Citaat:
|
Nee (nog niet).
|
Citaat:
Generaliseer niet zo! Iedereen heeft z'n eigen redenen om lid te worden van een politieke partij. Hoewel sommigen het misschien inderdaad doen in navolging van vrienden/partners/ouders/familieleden/wiedanook, er zijn ook mensen die echt wel weten wat ze doen! |
Wil nog lid worden van de VVD
Er zijn zo te zien veel rode rakkers hier :D Ik voel mij heel erg eenzaam :p |
Citaat:
Ik voel me vereerd. @BARON over 'jong, dom en links': dit te moeten horen van iemand die ooit postte: 'hoe rechtser, hoe beter'! Ik herinner me ineens iets over potten en ketels, en over splinters, balken en ogen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeg es BARON, naam onbekend en Che Guevara, jullie hoeven deze 'discussies' echt niet hier ook te gaan voeren hoor. Daar is A&N tenslotte voor. Dit verpest alleen deze topic maar. :)
Enne... ik zou sowieso deze 'discussie' niet gaan voeren, het komt nogal puberaal over. Ontopic: Nee, ik ben geen lid. Ik ben ook niet van plan om een (actief) lid van een partij te worden, aangezien dat me erg saai lijkt. Politiek vind ik wel leuk om te volgen, en tis ook wel leuk om politieke discussies te houden, maar om nou een actief lid te worden... Nee, geen zak aan. (Overigens, als ik wel lid zou worden, zou ik het van de CU doen.:)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |