Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Generaliseer niet zo! Iedereen heeft z'n eigen redenen om lid te worden van een politieke partij. Hoewel sommigen het misschien inderdaad doen in navolging van vrienden/partners/ouders/familieleden/wiedanook, er zijn ook mensen die echt wel weten wat ze doen!
||
Citaat:
![]() Ik voel me vereerd. @BARON over 'jong, dom en links': dit te moeten horen van iemand die ooit postte: 'hoe rechtser, hoe beter'! Ik herinner me ineens iets over potten en ketels, en over splinters, balken en ogen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Zeg es BARON, naam onbekend en Che Guevara, jullie hoeven deze 'discussies' echt niet hier ook te gaan voeren hoor. Daar is A&N tenslotte voor. Dit verpest alleen deze topic maar.
![]() Enne... ik zou sowieso deze 'discussie' niet gaan voeren, het komt nogal puberaal over. Ontopic: Nee, ik ben geen lid. Ik ben ook niet van plan om een (actief) lid van een partij te worden, aangezien dat me erg saai lijkt. Politiek vind ik wel leuk om te volgen, en tis ook wel leuk om politieke discussies te houden, maar om nou een actief lid te worden... Nee, geen zak aan. (Overigens, als ik wel lid zou worden, zou ik het van de CU doen. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Erepublik - webbased nation simulator Metsadah | 53 | 17-05-2008 22:01 | |
Liefde & Relatie |
zou je een relatie beginnen met... Shitonya | 360 | 06-10-2005 21:42 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het referendum hoort niet bindend te zijn ook al leven we in een democratie suus19 | 106 | 21-12-2004 10:04 | |
Psychologie |
Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.') Lucky Duck | 125 | 13-06-2004 08:35 | |
De Kantine |
Ben jij lid van een politieke partij? Verwijderd | 105 | 16-05-2004 13:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Volkert v.d. G. bekent moord op fortuyn Main | 126 | 11-12-2002 12:46 |